Sjobedan
Silver
Kolla med Garage-11 om de kan skaka fram en. Hälsa Jocke från Daniel.Är det möjligtvis någon som sitter på en Cayman S och vill sälja? Typ 987?
Finns nästan inga objekt att köpa där ute...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla med Garage-11 om de kan skaka fram en. Hälsa Jocke från Daniel.Är det möjligtvis någon som sitter på en Cayman S och vill sälja? Typ 987?
Det finns en gul på blocket ganska låga mil om jag inte minns fel.Är det möjligtvis någon som sitter på en Cayman S och vill sälja? Typ 987?
Gå på e-klassen du. Alldeles för många av mina bekanta har småproblem med sina v90 för att det ska kännas som en slump. Vibrationer, aktiva strålkastare som inte fungerar m.m.då det väntas tillökning samt golftokig har jag sökt efter en till bil modell större kombi.
Har fastnat för en Mercedes e220 AMG 2018 med bra utrustning som panorama, parkvärmare, stor skärm och 4matic.
Någon här på KS som har erfarenhet av den här typen av Mercedes och ska dela med sig av feedback?
det står mellan Volvo V90 och E-klass.
Hört att Tesla är problemfriAlla bilar har ju problem.
Min förra Bmw som var helt ny fick jag strul med efter 1000 mil. Då var det ett spjäll som hade fastnat så det blev baksug i systemet om jag minns rätt.
De fixar ju det rätt smidigt oftast när det är nya bilar men det är så störigt när de kostar så pass mycket.
E klass är i en annan klass.då det väntas tillökning samt golftokig har jag sökt efter en till bil modell större kombi.
Har fastnat för en Mercedes e220 AMG 2018 med bra utrustning som panorama, parkvärmare, stor skärm och 4matic.
Någon här på KS som har erfarenhet av den här typen av Mercedes och ska dela med sig av feedback?
Provkör båda...det är båda två mycket bra bilar med många styrkor och få riktigt stora svagheter.då det väntas tillökning samt golftokig har jag sökt efter en till bil modell större kombi.
Du har inte funderat på BMW 5 serie? Helt fantastiskt komfort för pengarna.Tack för all input, som vanligt är KS mer än ett klockforum
Jag kommer slå till på E-klass då ni egentligen förtydligat det jag redan känt.
Jag gick nyligen från en A4 Avant 2.0 TDI '17 till en BMW Touring 520i '19. Herrej-vlar vilken skillnad det är i åkkomfort. Audin var grym, men BMW:n är (för att använda en klyscha) something else.Du har inte funderat på BMW 5 serie? Helt fantastiskt komfort för pengarna.
Pirelli Cinturato P7 fick Mercedes att bullra som en Dacia.Pirelli Cinturato P7, ingen erfarenhet alls av dessa. P-Zero som jag tänkt hade 5 dagar extra leveranstid och att vänta är inte min grej.
Skillnad på A4 som är ~3serie och 5 serie också.Jag gick nyligen från en A4 Avant 2.0 TDI '17 till en BMW Touring 520i '19. Herrej-vlar vilken skillnad det är i åkkomfort. Audin var grym, men BMW:n är (för att använda en klyscha) something else.
Jag är väldigt nöjd med min MB GLK för de ändamål jag har.Skillnad på A4 som är ~3serie och 5 serie också.
Min upplevelse är att Mercedes knäpper båda sina tyska rivaler på fingrarna vad gäller komfort.
Men förbise inte Jaguar XF i den storleken.
Är det möjligtvis någon som sitter på en Cayman S och vill sälja? Typ 987?
Den gula i Piteå är borttagen/såld. Var sugen själv men way för långsam i vändningarna.Det finns en gul på blocket ganska låga mil om jag inte minns fel.
Hade en sådan Mercedes fast utan 4-matic från 2017 som jag hade i tre år till 2020. Fantastiskt bekväm bil av hög kvalitet och inte ett enda bekymmer under dessa år. Skulle aldrig välja en V90 istället för e-klassen!då det väntas tillökning samt golftokig har jag sökt efter en till bil modell större kombi.
Vägen dit är ju också rolig. Som att hitta den perfekta klockan...Den gula i Piteå är borttagen/såld. Var sugen själv men way för långsam i vändningarna.
Har polare som snart tröttnar på mitt eviga fönstershoppande och pladder om roliga bilar - kommer ju aldrig till skott.
Men men, det kommer fler chanser.
Jävlar vilket skick. Den där släpper du aldrig gissar jagUte ur dvalan!
Det vet man aldrig!Jävlar vilket skick. Den där släpper du aldrig gissar jag
Om den trycker ut kompression i vattnet är förmodligen en toppackning blåst. Om inte subaru har egna märkespecifika fel. (Tex sjunkande foder eller sprickor i toppar.)Hej igen Bullen,
Fick svar nu från honom, kanske är det så att den är på verkstad. Någon som kan utröna av den lilla infon vad som skulle kunna var felet isf? Hur långt är ett snöre kanske... Något som är lätt att orsaka själv om man gör något tokigt när man fyller på med vätskor etc?
Tycker ju synd om honom om den bara pajat sådär men den här ju Aldrig kokat eller strulat i min ägo på 1.5år...
"Ja, absolut, du verkligen tror att Jag hittar på att tjäna några små pengar?Jag blev bara förbannad när den första killen som undersökte bilen med 30 ars! erfarenhet i subaru bilar så allt, nu stå bilen på verkstad parkering, det kommer nästa vecka mer detaljerad bedömning. Efter liten längre sträcka kommer direkt bubblor i expansiontank för kylvätska och alla ventilatorer gå på fullt, och det vet du. Och det gör att billen var värt hur du så 5000 eller lite mer
Och det gäller affärsetik och moral att säga ursäkta och bjuda på någonting vettig.
Men du vill gå hela vägen ok.
Den kvarnen maler långsamt men säkert."