BadkarsPiraten
Guld
And shiny pipesFat ass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
And shiny pipesFat ass!
Grym samling! Många bilar jag gärna hade ägt bland de bildernaNågra saknade asses från mig:
Ja tack tar gärna tre
Om man ändå hade en spåkula, hade du tagit dem pengarna du fick och slängt in på tesla, bitcoin, dodge coin….. nu säger jag inte att du inte gjort det, you get my point.Har haft 2st M3 E30.... sålde båda för under 100k/st.... smart
Om man ändå hade en spåkula, hade du tagit dem pengarna du fick och slängt in på tesla, bitcoin, dodge coin….. nu säger jag inte att du inte gjort det, you get my point.
bilen i videon kostar 340 000 GBP dock plus donatorbil
Vad är det som saknas?Efter några år av suktande efter TT mk3 slog jag för några veckor sedan till på en TTS.
Bilen går ju kanonbra osv. Men nä. Audi är verkligen inte BMW. Så nu skall den säljas till förmån för typ M235 eller 230. Eller Cayman.....
Nån som är sugen?
Känsla. Gissar jag!Vad är det som saknas?
Yepp. Precis det. Känsla.Känsla. Gissar jag!
Ni som kan era mercor, hur är det med det här mini-baksätet egentligen? Verkar finnas på både äldre och semi-äldre. De bilarna är dock bara godkända för en passagerare, men är det ”möjligt” att sitta därbak? Den nyare har ju till och med bälten bak.
Låter som om det är ”släpp” på det alltså.
Suck, de här cabfunderingarna har verkligen rört till det i huvudet.
Jag har ju vädrat dem tidigare här i tråden också, fått lite bra tips, men inget känns så där sug-i-magen-bra.
Aja, ingen brådska, och helt klart ett i-landsproblem!
Är det barn som ska sitta bak?Låter som om det är ”släpp” på det alltså.
Suck, de här cabfunderingarna har verkligen rört till det i huvudet.
Jag har ju vädrat dem tidigare här i tråden också, fått lite bra tips, men inget känns så där sug-i-magen-bra.
Aja, ingen brådska, och helt klart ett i-landsproblem!
Mercedes E cab, Volvo C70 cab, BMW 3 cab och Saab 900/9-3 cab är ju kompetenta med plats för både (mindre) baksätespassagerare och lite packning
Japp. Den ena har en sådan där jätte-barnstol, men å andra sidan har hon nog ingen större glädje av att vara med.Är det barn som ska sitta bak?