Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant, utveckla, vad jämför du med?![]()
"...orimligt tråkig..."
Hah!Intressant, utveckla, vad jämför du med?
Manuell låda gör säkert stor skillnad.Hah!
Ja, det var väl kanske lite av en överdrift.
Men i detta fall gällde väl jämförelsen närmast Vipern jag fått köra bara kvällen innan.
Men det är ju inte världens mest exalterande bil att köra. Begränsad effekt, hög vikt och automatlåda (om än med sportläge) gör inga underverk för körupplevelsen.
Mercan jag också kör är (trots än lägre effekt) mycket mer givande vid lite hårdare körning.
Men det behöver inte alltid gå svinsnabbt. Blir glad varje gång jag ser, och varje gång jag kör, sexan.
Ja, det är en 635:a.Manuell låda gör säkert stor skillnad.
Vilken variant är det? Vanliga 635CSi?
Tjena!Har vi nagon har som kor nya Honda HRV?
I den totala hysteri som rader pa nybilsmarknaden var Hondahandlarn den enda nybilshandlarn i min by som inte tar 3-25K over nybilspris bara for att "det ar som det ar"
Provturen var trevlig och storleken perfekt. Men hur ar den att leva med dagligen?
Man ska ha i åtanke att modellen utvecklades på 70-talet och främst för att bekvämt kryssas fram på autobahn.Hah!
Ja, det var väl kanske lite av en överdrift.
Men i detta fall gällde väl jämförelsen närmast Vipern jag fått köra bara kvällen innan.
Men det är ju inte världens mest exalterande bil att köra. Begränsad effekt, hög vikt och automatlåda (om än med sportläge) gör inga underverk för körupplevelsen.
Mercan jag också kör är (trots än lägre effekt) mycket mer givande vid lite hårdare körning.
Men det behöver inte alltid gå svinsnabbt. Blir glad varje gång jag ser, och varje gång jag kör, sexan.
Man ska ha i åtanke att modellen utvecklades på 70-talet och främst för att bekvämt kryssas fram på autobahn.
Mercan är en nyare skapelse och mer lättfotad. Jag tycker liknande kan sägas om E24 vs. E30. Men den "stora" goa sexan i E24.a är wunderbar.
Var skulle den annars stå, i sjön?Vilen bil!! Stod på gatan
![]()
Var mer ett uttryck för ”den är inte min”Var skulle den annars stå, i sjön?![]()
Var det någon specifik RUF-modell eller kittad med RUF-delar? Kollade någon video med en CTR2 för några dagar sedan, så jäkla skönVilen bil!! Stod på gatan
![]()
Vad som var synligt var iaf att den hade annan stöt fram o bak, sidokjol plus ruf fälgarnaVar det någon specifik RUF-modell eller kittad med RUF-delar? Kollade någon video med en CTR2 för några dagar sedan, så jäkla skön![]()
Inte alls.Hade inte varit fel
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Mercedes-Benz 190 SL Roadster 105hk https://www.blocket.se/annons/skane/mercedes_benz_190_sl_roadster_105hk/88437405
Inte alls.
Men... "Säljes till högstbjudande". Kan man inte ens lita på att halvskumma bilhandlare ens kan prissätta sitt lager numera?
Hade jag fått välja så hade jag haft en tvärtom ratio mot vad du harVarje gång jag besöker denna tråd undrar jag varför jag har 30+ klockor men ingen sportbil…![]()
Haha jo men två problem. Inget garage och det inte kapital till 30+ sportbilar, om det inte ska vara en skrotgårdHade jag fått välja så hade jag haft en tvärtom ratio mot vad du har![]()