• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Den finns helt enkelt inte på googlebilarna
Screenshot_20230205_205807_Volvo Cars.jpg
Ah, ruttet!
 
Firar ettårsdagen med Volvo V70R!

Cirka 1200 mil utan strul men en del soppa och reparationer i förebyggande syfte. Bilen skulle bli min första hobbybil men blev en brukis istället.

Fortfarande lika snygg som 1997 när jag såg modellen för första gången.

778EE5FC-29BD-4B5A-B92B-839F4E811470.jpeg


///E
 
Fina 850- TR5 och V70R kommer nog hålla ett högt sentimentalt värde för en viss generation. Volvo lyckades hypa modellen med lite BTCC racing och en prestanda version. Ett bilmärke som annars stod för trygghet.
 
Oj Oj !
Vilket pannrum !!
Där får man nog ” gå upp tidigt” för att hänga med.
Läckert !!
Inte mitt bygge men jag är otroligt imponerad av hur byggherren utan mer än material verktyg och beslutsamhet lyckats få ner en LS1 från en 02 TransAm WS6 med tillhörande växellåda I en BMW 3nånting och få allt att fungera för bankörning.
I princip allt är konstruerat I garaget,om man nu kan kalla 120X80 för garage....

Finns mer roliga projekt där inne som jag kan fota nästa gång vi grillar och konsumerar pilsner...
Tex en 69 C20 som ska få en Cummins 5.9...
 
Tillbaka
Topp