Ah, ruttet!Den finns helt enkelt inte på googlebilarna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, ruttet!Den finns helt enkelt inte på googlebilarna![]()
Tydligen ska det komma men oklart närAh, ruttet!
Snygg är den ocksåKlassisk E38 740 är ultimat som brukis. Man åker tyst och skönt jämfört med nyare bilar. Möjligtvis skulle en 728 ge något snålare förbrukning men jag kör inte så mycket.
![]()
Underbar!Klassisk E38 740 är ultimat som brukis. Man åker tyst och skönt jämfört med nyare bilar. Möjligtvis skulle en 728 ge något snålare förbrukning men jag kör inte så mycket.
![]()
Jag tror denna har 4.4, slurp!Underbar!
Är det den som har V8 på 4 liter?
SweeeetJag tror denna har 4.4, slurp!
Det kommer via OTA, började rullas vid V.4 så det är på GDen finns helt enkelt inte på googlebilarna![]()
Och där kom den, snyggt!Det kommer via OTA, började rullas vid V.4 så det är på G![]()
Fina 850- TR5 och V70R kommer nog hålla ett högt sentimentalt värde för en viss generation. Volvo lyckades hypa modellen med lite BTCC racing och en prestanda version. Ett bilmärke som annars stod för trygghet.
![]()
...jo, jag vet - ett lite senare bilmärke på overallen.
Och där kom den, snyggt!![]()
Klassisk E38 740 är ultimat som brukis. Man åker tyst och skönt jämfört med nyare bilar. Möjligtvis skulle en 728 ge något snålare förbrukning men jag kör inte så mycket.
![]()
Jag provade den tanken i praktiken igår i 08... dålig idé. FullsmockatUndrar om man ska tvätta bilen?
![]()
Ähhh. Se det som ett skyddande lager för lacken iställetUndrar om man ska tvätta bilen?
![]()
Kunde inte hålla mig så nån vecka sen när det va torrt va jag ute o körde liteLängtan till våren, delas nog av många i vintagesvängen…
Och rent allmänt..![]()
![]()
Oj Oj !Såhär kan man ju göra om man har tid tålamod och kunskap
Och alla garage behöver en sådan låda
Har du en @BadkarsPiraten ....?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte mitt bygge men jag är otroligt imponerad av hur byggherren utan mer än material verktyg och beslutsamhet lyckats få ner en LS1 från en 02 TransAm WS6 med tillhörande växellåda I en BMW 3nånting och få allt att fungera för bankörning.Oj Oj !
Vilket pannrum !!
Där får man nog ” gå upp tidigt” för att hänga med.
Läckert !!