1 milleVad kostade en sådan ny egentligen, 16-17 år gamla verkar de ju ligga kring 250-300k !??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1 milleVad kostade en sådan ny egentligen, 16-17 år gamla verkar de ju ligga kring 250-300k !??
Satan, men misstänkte nästan det. Kan inte sålts jättemånga i Sverige gissar jag till det priset på den tiden och i konkurrens med tyskarna. Är ju säkerligen en mycket trevlig bil men på bilderna upplever jag den lite plastig. Men helt klart lite av en sleeper1 mille
Satan, men misstänkte nästan det. Kan inte sålts jättemånga i Sverige gissar jag till det priset på den tiden och i konkurrens med tyskarna. Är ju säkerligen en mycket trevlig bil men på bilderna upplever jag den lite plastig. Men helt klart lite av en sleeper![]()
Jag instämmer, och kan intyga att IS generation 2 är nog den av mina bilar som jag varit mest förälskad i.Nu hade jag i och för sig bara en IS under 6 år men den var allt annat än plastig. Mycket bra materialval och detaljkvalitet på inredningen. Såg fortfarande ut som ny invändigt (och utvändigt) när jag bytte in den och den såldes på direkten.
![]()
![]()
![]()
Runt 1.4m tror jag.Vad kostade en sådan ny egentligen, 16-17 år gamla verkar de ju ligga kring 250-300k !??
Grym bil! Och kul att du använder den för pendling. En sådan hade suttit fint.Samma gamla bil, men nu 20 år gammal! I mina ögon blir den bara bättre med åren. Det nya som kommer ut blir ju knappast bättre med tiden…
![]()
Borde ge den lite kärlek men man börjar ju fundera på att lägga pengar på en gammal skrutt för jobbpendling.
Kanon bil! Var väldigt nöjd med vår F34, fantastiskt utrymme i baksätet som var kanon när man hade bakåtvändbilbarnstol10 år fyller denna F34 och fortfarande en dröm att köra…![]()
Har haft rätt tur än så länge, så är mest bensinen som är dyr. Detta är ju en volymbil då det är en kortad 5 serie. Så delar är inte speciellt dyrt. V8an är ju inte känd för att vara speciellt bra, men klarat mig än så länge. Har väl ägt den ca 6 år och 12’ mil. Dragit 0,92 senaste tiden.Grym bil! Och kul att du använder den för pendling. En sådan hade suttit fint.
Hur är driftkostnaderna? ”Alla” avråder från att köpa en dyrare äldre BMW (kanske generellt gäller alla äldre lyxbilar?) just pga kostnaderna.
Tycker att det är underbart!Har haft rätt tur än så länge, så är mest bensinen som är dyr. Detta är ju en volymbil då det är en kortad 5 serie. Så delar är inte speciellt dyrt. V8an är ju inte känd för att vara speciellt bra, men klarat mig än så länge. Har väl ägt den ca 6 år och 12’ mil. Dragit 0,92 senaste tiden.
Haha nope! Men min är väl för ny, får sälja om 3 år!
Visste inte det är bakhjulsstyrning på de där! ;-)Då förra bilen blev skrot, slog jag till på den här idag!
Närmast nyskick
![]()
![]()
Det var visst inte tillräckligt med en polering och hjulinställning hellerVisste inte det är bakhjulsstyrning på de där! ;-)
Ser obehagligt ut. Hoppas det gick bra för alla i bilen.Det var visst inte tillräckligt med en polering och hjulinställning heller![]()
Tack. Det gick bra för oss alla.Ser obehagligt ut. Hoppas det gick bra för alla i bilen.
Köp så vi får följa den här i trådenMmmm, den där satt jag o kikade på för en stund sen![]()
Säger ju allt om klassen på dessa bilar. Inget annat än ren och skär elegans!![]()
Får passa på att berömma även dörrfacken i Rangen.
Har nog inte haft någon tidigare bil som svalt två vinare utan att klaga.
Here we go!
![]()
Nu snackar vi! Ser ut att vara i väldigt fint skick, grattis!Ser fram emot att få höra din initiala feedback!
Nu snackar vi! Ser ut att vara i väldigt fint skick, grattis!Ser fram emot att få höra din initiala feedback!
Billigt bilägandeDen lever! Efter två år och elva dagar och 2600 mil. Ett projekt som blev en bruksbil. Drar 1,1 liter per mil. Kostat cirka 20K i reparationer.
Volvo V70R MY 1998
![]()
![]()
///E