Bmw:n till salu nu. Riktigt fet:Fyller på med lite mer från Kaiser Riktigt trevlig blandning som alltid där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bmw:n till salu nu. Riktigt fet:Fyller på med lite mer från Kaiser Riktigt trevlig blandning som alltid där.
Precis, nettomarginalerna hos bilföretag är inte mer än några procent. Volvo hade senast 5.0% i vinstmarginal.Vilket innebär att de kan få 80% av det utdelade resultatet. Dvs väldigt små pengar i sammanhanget.
Äsch då.. Ingen minns en fegis..nu jäklar
En sådan här är nu beställd.
Nu när jag tänker på allt i efterhand vilket jag ofta gör om saker och ting. Så borde jag lagt det på handpenning på en 718 GTS 4.0 istället....
Ska inte gå in på vad det kostat att förbereda garaget
Reifendienst Scherenhebebühne 3.5 t
Reifendienst Scherenhebebühne 3.5 t - TW S3.5-10E von Twin Busch GmbH Werkstattausrüstung in 1A Qualitätwww.twinbusch.de
..........Äsch då.. Ingen minns en fegis..
Handpenga en 718 också vetja
Vilka fina bilder! Vad är det för kamera?lite från C&C
Svårt att få några bra bilder med 1000 pers ivägen
Tack! Tagna med en Sony A7CII skodd med ett Tamron 70-180/2.8 G2 objektiv.L
Vilka fina bilder! Vad är det för kamera?
Standard 718 ska gå att köpa utan knussel. Åtminstone sist jag hörde nåt.718 Boxter som glassbil på sommaren. Bu eller bä?
Kan man valsa in hos närmaste Porsche-ÅF och förväntas kunna köpa en, eller måste man be på sina bara knän som med 911?
718 Boxter som glassbil på sommaren. Bu eller bä?
Kan man valsa in hos närmaste Porsche-ÅF och förväntas kunna köpa en, eller måste man be på sina bara knän som med 911?
Jag tänkte mer fabriksbeställa så man får önskad färg och utrustning. Den där färg-kombon är kanske kul nu, men inte om fem år?
Glömde lägga in att vi hade snutjag på väg till träffen i Olofsfors i lördags….de hann dock aldrig ikapp!
Bilen i mitt fall ovan är dock en originalbil från 1987 som bl.a. vart med på filminspelningar och är helt komplett med POLIS-text och allt!
Jag tänkte mer fabriksbeställa så man får önskad färg och utrustning. Den där färg-kombon är kanske kul nu, men inte om fem år?
Över telefon fick jag bara informationen ”kom in så kan vi snacka”. Lät som säljarspråk för ”det kan du fetglömma, men jag kan kanske lura på dig något annat”
Jag behöver ett år för att bli av med alla barnvagnar, snowracers, pinnar, och barnstolar. Så passar rätt braJag trodde du ville köpa glass denna sommaren.
Tippar på att en beställning är ca 6 månader bort.
Ser ju ut som något från GBs sortiment så passar ju perfekt som glass-bil
En sån där lack skulle jag kunna välja och sedan leva med i tio år utan att tröttna.Ser ju ut som något från GBs sortiment så passar ju perfekt som glass-bil
Våga vägra svart och silver.Ser ju ut som något från GBs sortiment så passar ju perfekt som glass-bil
Samma härEn sån där lack skulle jag kunna välja och sedan leva med i tio år utan att tröttna.
Men jag skulle nog välja en annan färg på hjulen.
Röd Det var inga problem att beställa. Så länge jag inte skulle ha Spyder-versionen.Våga vägra svart och silver.
Härligt!Röd Det var inga problem att beställa. Så länge jag inte skulle ha Spyder-versionen.
Leverans feb-mars.
Sedan ett par timmar tillbaka så sportar jag en IS 250. Alltid velat ha en sån här och slog till när det dök upp en i fint skick hos lokala toyotahandlaren.
2009, 16900 mil. Blir nog rolig att ha i några år