• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

omp

Omega
2-Faktor
Fyller på med lite mer från Kaiser :) Riktigt trevlig blandning som alltid där.

IMG_5478.jpeg


IMG_5485.jpeg


IMG_5490.jpeg


IMG_5492.jpeg


IMG_5494.jpeg


IMG_5496.jpeg


IMG_5500.jpeg


IMG_5502.jpeg


IMG_5503.jpeg


IMG_5509.jpeg


IMG_5514.jpeg
IMG_5493.jpeg


IMG_5516.jpeg
Bmw:n till salu nu. Riktigt fet:

 

MaziK

Rolex
2-Faktor
nu jäklar
En sådan här är nu beställd.
Nu när jag tänker på allt i efterhand vilket jag ofta gör om saker och ting. Så borde jag lagt det på handpenning på en 718 GTS 4.0 istället....
Ska inte gå in på vad det kostat att förbereda garaget. Beställde direkt ifrån Tyskland känns säkrast så om något strular fick inget vidare förtroende ifrån den svenska ÅF. Men smakar det så kostar det 970 EUR i frakt med den fantastiska kronan var ett hårt slag.

 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
nu jäklar
En sådan här är nu beställd.
Nu när jag tänker på allt i efterhand vilket jag ofta gör om saker och ting. Så borde jag lagt det på handpenning på en 718 GTS 4.0 istället....
Ska inte gå in på vad det kostat att förbereda garaget

Äsch då.. Ingen minns en fegis..
Handpenga en 718 också vetja ;) 🤪
 
718 Boxter som glassbil på sommaren. Bu eller bä?

Kan man valsa in hos närmaste Porsche-ÅF och förväntas kunna köpa en, eller måste man be på sina bara knän som med 911?
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Jag trodde du ville köpa glass denna sommaren. :)
Tippar på att en beställning är ca 6 månader bort.

Jag tänkte mer fabriksbeställa så man får önskad färg och utrustning. Den där färg-kombon är kanske kul nu, men inte om fem år?

Över telefon fick jag bara informationen ”kom in så kan vi snacka”. Lät som säljarspråk för ”det kan du fetglömma, men jag kan kanske lura på dig något annat” 😂
 
Topp