Tagit ut min lekbil idag! Bmw M3 -87![]()
Jösses!! Finner inga ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DU kan vara en fastkörd gubbe! Jag känner mig trygg, kinesen (ingen av dem) håller nog inte hit upp.
Har kört min vita i drygt ett år nu, älskar den!Min nya tjänstebil. Nämnas bör att mina anställda skrattade på sig när de såg skapelsen. Tycker inte den är så pjåkig, om än otroligt slö. Snikigaste bilen pä firman![]()
![]()
Gillar vad de gjort med karossen. Känns som de hittat ett bra formspråkSåg en prototyp på E4an, registrerad som "Volvo" bara, ganska coolt.
![]()
Haha verkligen. En Citroen Cactus^99Gillar vad de gjort med karossen. Känns som de hittat ett bra formspråk![]()
Det är ju drömmen för de som parkerar på gatan i stan! Inga mer parkeringsskador!Haha verkligen. En Citroen Cactus^99![]()
Vellinge?Tagit ut min lekbil idag! Bmw M3 -87![]()
635 CSI 1983 preppad. Har ägt den sen 1990, så den får stanna i garaget så länge mina brallor håller. Otroligt fin E30 du har. Älskar dom, min son Jensab hade en 87a M3 som vi åkte runt på banorna med . Nordslingan, klubbrace mm. mm. Ha en fin säsong!!Vad är det för en e24?
Försvann felmeddelandena efteråt?Uppdaterade precis 335ans programvara med mhd flasher, nu rör den på sig. Helt kallsvettig under installationen när det ena felet efter det andra dök upp
![]()
![]()
![]()
Ja absolut. Dom dyker alltid upp när man flashar om och försvinner när allt är uppdateratFörsvann felmeddelandena efteråt?
Blir stor skillnad mot original! fick min 335a optimerad, lätt värt pengarnaUppdaterade precis 335ans programvara med mhd flasher, nu rör den på sig. Helt kallsvettig under installationen när det ena felet efter det andra dök upp
![]()
![]()
![]()
Stämmer.Vellinge?
De körde den genom Tensta, sen blev det massor av hål i den!Såg en prototyp på E4an, registrerad som "Volvo" bara, ganska coolt.
![]()
Såg en prototyp på E4an, registrerad som "Volvo" bara, ganska coolt.
![]()
Undrade också lite över det. Kan det vara nån prototypversion av S90 kanske? Någon annan kanske kan gissa bättre.Kul, undrar vilken modell det är?
Undrade också lite över det. Kan det vara nån prototypversion av S90 kanske? Någon annan kanske kan gissa bättre.
Ja iofs. Nä precis, såg ut som en sedan i 5-seriestorlek ungefär. Vore intressant att veta vad det är. Lite svårt att avgöra iom alla maskeringar också.Fast v90 och s90 är ju redan visade, känns inte som det krävs maskering då. Xc60 ser det inte ut att vara om man tittar på bakrutan.
Ja iofs. Nä precis, såg ut som en sedan i 5-seriestorlek ungefär. Vore intressant att veta vad det är. Lite svårt att avgöra iom alla maskeringar också.![]()
Hehe jaPrecis och det är ju det som är själva poängen
Kanske nya S60.
Nya 740in?Hehe jaMycket möjligt!
Kommer Volvo med en V8a till s90n? Bra isåfall, tycker det är riktigt trist att de inte har en V8 (eller åtminstone V6a) till nya XC90n.Måste vara s90 V8
Det kommer inget annat än 4-cyl varken till XC90 eller S90/V90. Toppmodellerna får även elmotor men mer spännande än så blir det inte.Kommer Volvo med en V8a till s90n? Bra isåfall, tycker det är riktigt trist att de inte har en V8 (eller åtminstone V6a) till nya XC90n.
Alright, tack!Det kommer inget annat än 4-cyl varken till XC90 eller S90/V90. Toppmodellerna får även elmotor men mer spännande än så blir det inte.
Varför? Räcker inte elhybriden?Kommer Volvo med en V8a till s90n? Bra isåfall, tycker det är riktigt trist att de inte har en V8 (eller åtminstone V6a) till nya XC90n.
Fortfarande är 240n överlägsen designmässigt volvos senaste xc /wc modeller! 240 kick ass.Nej jag tror det är 240 facelift
![]()
Räcker gör den säkert, men tycker att man med en sån stor (och nu lyxig) bil ska ha möjligheten att åtminstone köpa till en V6a istället för en liten fyra, även om den är snålare och lika stark. Skulle jag varit intresserad av att köpa en stor suv och valt mellan tex X5, ML, Q7 och XC90 så skulle XC90an gå bort direkt bara pga motorn. Tror nog många resonerar som jag, så tycker det är synd att de inte erbjuder en högteknologisk V6a/rak sexa/V8 för jag skulle gärna se att de slår igenom hos så många kundgrupper som möjligt.Varför? Räcker inte elhybriden?