D
Deleted member 5780
Guest
Jag tror vägpiraterna i öst struntar i vem som äger kärran...Det var ett snabbt exempel. Behöver inte vara en tjänstebil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror vägpiraterna i öst struntar i vem som äger kärran...Det var ett snabbt exempel. Behöver inte vara en tjänstebil.
Jaha, en sån kommentar.Jag tror vägpiraterna i öst struntar i vem som äger kärran...
Ja, en "sån" kommentar. Brukar dina väääldigt många bekanta köra bilar i miljonklassen också? Coolt.Jaha, en sån kommentar.
Har bilat där minst 15 gånger sen 90-talet. Känner vääldigt många som fortfarande gör det varje sommar.
Inga problem.
Vad vill du komma fram till? Att en östeuropéer som kör Porsche eller AMG inte kan äga en lagligt med pengar som denne tjänat genom hårt arbete? Då är det nog belåning över öronen som du skyller på? Trött på dig. Ser bara negativitet i varje inlägg du skriver, som utstrålar antingen svartsjuka eller arrogans.Ja, en "sån" kommentar. Brukar dina väääldigt många bekanta köra bilar i miljonklassen också? Coolt.
Vad vill du komma fram till? Att en östeuropéer som kör Porsche eller AMG inte kan äga en lagligt med pengar som denne tjänat genom hårt arbete? Då är det nog belåning över öronen som du skyller på? Trött på dig. Ser bara negativitet i varje inlägg du skriver, som utstrålar antingen svartsjuka eller arrogans.
Unna dig något gott för i helvete och sluta se ned och klänga på andra. Skyll inte ifrån dig med att du gillar att uppleva naturen och lägger hellre pengar på ett tält. Har försökt att undvika dig flera gånger, i flera olika trådar (kläderna gör mannen, buffert etc.) men nu var jag tvungen. Du älskar att såga allt du ser, är det Yo-han bakom spakarna?
Hej då.![]()
Vrooooom, vroooom... Snart sommar och dags att rasta "Miami Vice-kärran"
Undra vad han hade för dinka den där Sonny Crocket?!
Galet nice! Vilken glädje det måste vara att få ta ut den på vägen!Vrooooom, vroooom... Snart sommar och dags att rasta "Miami Vice-kärran"
Vrooooom, vroooom... Snart sommar och dags att rasta "Miami Vice-kärran"
Fan vad bra!Vrooooom, vroooom... Snart sommar och dags att rasta "Miami Vice-kärran"
Vilken drömbil!!!
Älskar detta klippet, låten känslan och bilen såklart!
Galet nice! Vilken glädje det måste vara att få ta ut den på vägen!
Ha ha ja det är långt ifrån en miljövänlig Tesla ha ha men men man kör inte så många mil per år. Brukar ligga runt 100 mil per sommar och varje mil är en sann glädje!![]()
Lägg av din jävel!Vrooooom, vroooom... Snart sommar och dags att rasta "Miami Vice-kärran"
Ta inte i så du spricker. Och lägg inte ord i mun på mig. Är du berusad? Ditt inlägg är lite rörigt.Vad vill du komma fram till? Att en östeuropéer som kör Porsche eller AMG inte kan äga en lagligt med pengar som denne tjänat genom hårt arbete? Då är det nog belåning över öronen som du skyller på? Trött på dig. Ser bara negativitet i varje inlägg du skriver, som utstrålar antingen svartsjuka eller arrogans.
Unna dig något gott för i helvete och sluta se ned och klänga på andra. Skyll inte ifrån dig med att du gillar att uppleva naturen och lägger hellre pengar på ett tält. Har försökt att undvika dig flera gånger, i flera olika trådar (kläderna gör mannen, buffert etc.) men nu var jag tvungen. Du älskar att såga allt du ser, är det Yo-han bakom spakarna?
Hej då.![]()
Förstår det. Släng upp lite mer bilder så vi får se skönheten!
Lägg av din jävel!Visa fler bilder, inte bara teasa! Riktig avundsjuka är min känsla just nu...
Du använder ignorera knappen som finns när du tryckt på användaren du inte vill se längre.Men dra b***** i gruset va fett! En Daytona om jag inte är helt ute och cyklar. Jojo, vissa har då en guldtacka istället för guldkant i vardagen. Me like allot!
@Guden
Jag måste få skratta lite ändå. Om jag tänker mig en roadtrip så är det då inte balkan som står på listan. Kalla det okunskap för jag har noll koll på området men jag spanar hellre in Como sjön i Italien eller mumsar ostron på Franska Västkusten. Hur som än är så blir det inte en Tesla vid de tillfällena. Sist jag körde roadtrip köpte jag en A8 4.0 tdi och sålde efteråt utan förlust och fick även tillbaka semester pengarna. Den var både snål och snabb.
Edit:
Någon som har koll på det här med att blocka användare?
Riktigt härlig! Hur länge har du haft den?Gooo morgon, fick några minuter över så här kommer några bilder på mitt "Miami Vice" åk... Enjoy
Grym bil!Gooo morgon, fick några minuter över så här kommer några bilder på mitt "Miami Vice" åk... Enjoy
Grym bil!
Men, vad är det som står brevid i garaget. Ser ut som en Lamborghini? Stämmer detta.
Tycker själv att det ser ut som röven på en Diablo, kolla hjulen och backspegeln med lite zoom och jämför med dessa bilder...Grym bil!
Men, vad är det som står brevid i garaget. Ser ut som en Lamborghini? Stämmer detta.
Haha, det var bara ett exempel som skulle kunna vara verklig för min del. Svårt att uppnå i så fall.Men dra b***** i gruset va fett! En Daytona om jag inte är helt ute och cyklar. Jojo, vissa har då en guldtacka istället för guldkant i vardagen. Me like allot!
@Guden
Jag måste få skratta lite ändå. Om jag tänker mig en roadtrip så är det då inte balkan som står på listan. Kalla det okunskap för jag har noll koll på området men jag spanar hellre in Como sjön i Italien eller mumsar ostron på Franska Västkusten. Hur som än är så blir det inte en Tesla vid de tillfällena. Sist jag körde roadtrip köpte jag en A8 4.0 tdi och sålde efteråt utan förlust och fick även tillbaka semester pengarna. Den var både snål och snabb.
Edit:
Någon som har koll på det här med att blocka användare?
Tycker själv att det ser ut som röven på en Diablo, kolla hjulen och backspegeln med lite zoom och jämför med dessa bilder...![]()
![]()
Är inte Ferrarin en replica?
Och du visar inga bilder på den? :OKorrekt en tidig 90-talare (Diablo) ombyggd till 6.0