• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Jaha, en sån kommentar.

Har bilat där minst 15 gånger sen 90-talet. Känner vääldigt många som fortfarande gör det varje sommar.
Inga problem.
Ja, en "sån" kommentar. Brukar dina väääldigt många bekanta köra bilar i miljonklassen också? Coolt.
 
Ja, en "sån" kommentar. Brukar dina väääldigt många bekanta köra bilar i miljonklassen också? Coolt.
Vad vill du komma fram till? Att en östeuropéer som kör Porsche eller AMG inte kan äga en lagligt med pengar som denne tjänat genom hårt arbete? Då är det nog belåning över öronen som du skyller på? Trött på dig. Ser bara negativitet i varje inlägg du skriver, som utstrålar antingen svartsjuka eller arrogans.

Unna dig något gott för i helvete och sluta se ned och klänga på andra. Skyll inte ifrån dig med att du gillar att uppleva naturen och lägger hellre pengar på ett tält. Har försökt att undvika dig flera gånger, i flera olika trådar (kläderna gör mannen, buffert etc.) men nu var jag tvungen. Du älskar att såga allt du ser, är det Yo-han bakom spakarna?
Hej då. :)
 
Vad vill du komma fram till? Att en östeuropéer som kör Porsche eller AMG inte kan äga en lagligt med pengar som denne tjänat genom hårt arbete? Då är det nog belåning över öronen som du skyller på? Trött på dig. Ser bara negativitet i varje inlägg du skriver, som utstrålar antingen svartsjuka eller arrogans.

Unna dig något gott för i helvete och sluta se ned och klänga på andra. Skyll inte ifrån dig med att du gillar att uppleva naturen och lägger hellre pengar på ett tält. Har försökt att undvika dig flera gånger, i flera olika trådar (kläderna gör mannen, buffert etc.) men nu var jag tvungen. Du älskar att såga allt du ser, är det Yo-han bakom spakarna?
Hej då. :)


Ja det är det. Han hette Johan på planket-tiden och var ett medelmåttigt troll redan då.
 
Vad vill du komma fram till? Att en östeuropéer som kör Porsche eller AMG inte kan äga en lagligt med pengar som denne tjänat genom hårt arbete? Då är det nog belåning över öronen som du skyller på? Trött på dig. Ser bara negativitet i varje inlägg du skriver, som utstrålar antingen svartsjuka eller arrogans.

Unna dig något gott för i helvete och sluta se ned och klänga på andra. Skyll inte ifrån dig med att du gillar att uppleva naturen och lägger hellre pengar på ett tält. Har försökt att undvika dig flera gånger, i flera olika trådar (kläderna gör mannen, buffert etc.) men nu var jag tvungen. Du älskar att såga allt du ser, är det Yo-han bakom spakarna?
Hej då. :)
Ta inte i så du spricker. Och lägg inte ord i mun på mig. Är du berusad? Ditt inlägg är lite rörigt.
 
Men dra b***** i gruset va fett! En Daytona om jag inte är helt ute och cyklar. Jojo, vissa har då en guldtacka istället för guldkant i vardagen. Me like allot!

@Guden
Jag måste få skratta lite ändå. Om jag tänker mig en roadtrip så är det då inte balkan som står på listan. Kalla det okunskap för jag har noll koll på området men jag spanar hellre in Como sjön i Italien eller mumsar ostron på Franska Västkusten. Hur som än är så blir det inte en Tesla vid de tillfällena. Sist jag körde roadtrip köpte jag en A8 4.0 tdi och sålde efteråt utan förlust och fick även tillbaka semester pengarna. Den var både snål och snabb. :D

Edit:
Någon som har koll på det här med att blocka användare?
 
Men dra b***** i gruset va fett! En Daytona om jag inte är helt ute och cyklar. Jojo, vissa har då en guldtacka istället för guldkant i vardagen. Me like allot!

@Guden
Jag måste få skratta lite ändå. Om jag tänker mig en roadtrip så är det då inte balkan som står på listan. Kalla det okunskap för jag har noll koll på området men jag spanar hellre in Como sjön i Italien eller mumsar ostron på Franska Västkusten. Hur som än är så blir det inte en Tesla vid de tillfällena. Sist jag körde roadtrip köpte jag en A8 4.0 tdi och sålde efteråt utan förlust och fick även tillbaka semester pengarna. Den var både snål och snabb. :D

Edit:
Någon som har koll på det här med att blocka användare?
Du använder ignorera knappen som finns när du tryckt på användaren du inte vill se längre.
 
Grym bil!

Men, vad är det som står brevid i garaget. Ser ut som en Lamborghini? Stämmer detta :).
Tycker själv att det ser ut som röven på en Diablo, kolla hjulen och backspegeln med lite zoom och jämför med dessa bilder...
Early_Lamborghini_Diablo_in_red.jpg
481px-Lamborghini_Diablo_wheel_-_Flickr_-_exfordy.jpg
 
Men dra b***** i gruset va fett! En Daytona om jag inte är helt ute och cyklar. Jojo, vissa har då en guldtacka istället för guldkant i vardagen. Me like allot!

@Guden
Jag måste få skratta lite ändå. Om jag tänker mig en roadtrip så är det då inte balkan som står på listan. Kalla det okunskap för jag har noll koll på området men jag spanar hellre in Como sjön i Italien eller mumsar ostron på Franska Västkusten. Hur som än är så blir det inte en Tesla vid de tillfällena. Sist jag körde roadtrip köpte jag en A8 4.0 tdi och sålde efteråt utan förlust och fick även tillbaka semester pengarna. Den var både snål och snabb. :D

Edit:
Någon som har koll på det här med att blocka användare?
Haha, det var bara ett exempel som skulle kunna vara verklig för min del. Svårt att uppnå i så fall. :D
Nu gjorde du mig sugen på att dra en sån roadtrip du precis beskrev.. Synd att man redan bokat resor i sommar.. :(

Jag kör på ignore. Hatar att tjaffsa och vara osams med människor, får svårt att sova för det minsta - men har stört mig på hans beteende länge nog. :)
Edit: Ska försöka sluta dra fler OT's..;)
 
Tillbaka
Topp