• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Ja, har för mig jag läste samma. Men nya C är bra mkt bättre än den jag har idag. Ska bli skoj med ny bil, men vänta i 4 mån är jobbigt!
Minns när mina föräldrar köpte derad första nya merca någon gång på mitten av 90-talet då var det 12 mån väntetid så var det även vid den därefter kring 00 har jag för mig så den har ju trots allt minskat :)
 
2017-Audi-A5-S5-11.jpg
 
Är det en helt ny bil eller ett facelift på gamla plattan?
Ser lite väl lik ut föregångaren men det är å andra sidan lite Audis melodi för at sen ändra alla små detaljer.
Helt ny bil. Mkt snyggare i verkligheten än på bild.


Visst ser man tydliga likheter men ändå skillnader. Gillar framförallt den låga fronten/grillen på den nya.
S5110069_full.jpg
2017-Audi-A5-S5-8.jpg
 
Hört tunga rykten om att audis bluetooth strular på senaste A6, nån som kan bekräfta?
Ja det kan jag!:wtf:

Har en 1 mån gammal bil och det strular monumentalt dåligt, får absolut ingen ordning på det. Måste nog åka till Audi igen för det tar typ + 5 min varje gång för att ansluta en enhet om man inte bara har tur så det hoppar igång direkt.

Annars är det en väldigt fin bil som jag kan rekommendera. Har en Avant 190 hk med miljömotorn och automat, mycket smidig.

/gustav
 
Ja det kan jag!:wtf:

Har en 1 mån gammal bil och det strular monumentalt dåligt, får absolut ingen ordning på det. Måste nog åka till Audi igen för det tar typ + 5 min varje gång för att ansluta en enhet om man inte bara har tur så det hoppar igång direkt.

Annars är det en väldigt fin bil som jag kan rekommendera. Har en Avant 190 hk med miljömotorn och automat, mycket smidig.

/gustav

En polare löste problemet med en software downgrade hos audi.
 
Opel Astra Njoy 2003. 102 vilda fullblodshästar under huven.

Två nycklar i bilen, ägarbytepapper också. På väg till en fellow KSare helt enkelt.

Jag har hittat en damcykel helt enkelt.
image.jpeg
 
Du måste vara en riktigt ondskefull människa som överlåter en sådan hemskheter till en fellow KSare. Din egna broder!
Lugn nu grabben.

Det är den BÄSTA bilen som jag någonsin har ägt. Fantastiskt billig att äga & har gått bra under de tre åren som jag har haft den.

Knullig är den dessutom, mer rätt attityd bakom ratten.;)
 
Tillbaka
Topp