En damcykel skrev jag ju.Så vad blir det nu? En ny bil med massa teknik som kommer krångla?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En damcykel skrev jag ju.Så vad blir det nu? En ny bil med massa teknik som kommer krångla?![]()
En damcykel skrev jag ju.![]()
Lika mycket häst men tyvärr endast 650 Newton har jag att komma med560HK, 755 newtonmeter och 78 mil på mätarn
![]()
Jo fan. Jag har tankat för 150 kr på 1 & 1/2 månad sedan jag flyttade in till stan. Flickvännen har bil & vi har gångavstånd till allt vettigt.Trodde inte du var seriös![]()
Holy shit. En tändningsnyckel från tidigt åttiotal!Nu vill man bara sluta jobbet...
![]()
Holy shit. En tändningsnyckel från tidigt åttiotal!
Skämt åsido... Förstår att du längtar till hemgång!
Börjar man använda den till det man ska så kan man nästan se när tank nålen sjunker![]()
Jeez! Såg en tidig Viper i Tyskland för ca en månad sen. Ser riktigt maffig ut i trafikbildenNu vill man bara sluta jobbet...
![]()
560HK, 755 newtonmeter och 78 mil på mätarn
![]()
2 minuter sen vevar jag igång 8 liter slagvolym fylld med Gustav Fridolin's tårar!
Hade två 'bekanta' som hade varsin GTS ACR eller vad dom heter som jag körde lite bana tillsammans med. På Mittsverige banan som är knappt 2 km lång så drog de närmare 2 liter per varv.
Slurp.
Du har rätt i en sak i alla fall @BadkarsPiraten - ACn fungerar inte. Varmt... Sitter i karlsonger, som snart ryker.![]()
Jeez! Såg en tidig Viper i Tyskland för ca en månad sen. Ser riktigt maffig ut i trafikbilden![]()
Jag är faktiskt halvt sugen på att ha en som en andra (viktigt att ha två, så att man kan vara körande även under tiden man skruvar med en) sommarbil.
Den tickar de flesta boxarna - Man får blickar när man är ute och kör, den är röd och det är en cab.
Även om det säkerligen inte är den bästa av modellerna så hade det fått bli en RT/10 från 94 för min del. Definitivt med de fula, tre-ekrade, fälgarna!
Precis som modellbilen man hade när man var liten, med andra ord!
Misstänker att de inte är så dyra att hålla?
Rent driftsmässigt, menar jag. Enkel motorkonstruktion och och relativt lite "smarta" grejer...
Dyra att försäkra?
Hur kan det bli så billigt? Bor du i en liten ort?Kan verkligen tänka mig!
Men, kul hade dom nog iallafall
ACn fungerar inte i Vipern heller, det är riktig hotbox den bilen. Helt sanslöst. Måste fylla på ACn...
Dom är riktigt maffiga!
Jag gillar faktiskt inte RT10 Viper
Men jag förstår helt klart varför du vill ha en sådan!
Jag säger bara: kör. Just fucking do it!
Det gjorde jag, ångrar inte mig ett dugg!
Rservdelar kostar Skit och ingenting.
Men, ska du börja trimma och ha dig, då blir det dyrt. Det kostar mycket pengar pga kundkretsen är ganska liten.
Jag är 24 år, aldrig försäkrat en bil på mig själv förr, bor i hyresrätt och bilen står på vanlig parkering.
11200:- helförsäkring/år hos Länsförsäkringar.
Helt okej, inte alls blodigt.
2600kr skatt per år.
![]()
Premiärtur idag! Hamnade mitt ibland alla studentflak. Mest orolig för att de skulle fylla bilen med bärs.Plötsligt händer det!
Efter många års letande och velande har jag äntligen kommit till skott. Sommaren är räddad!
![]()
Riktig klass på dig. Av ren nyfikenhet, vad fick dig att köpa? Hur hamnade du med en sådan Porscheee?Premiärtur idag! Hamnade mitt ibland alla studentflak. Mest orolig för att de skulle fylla bilen med bärs.![]()
Hur kan det bli så billigt? Bor du i en liten ort?
Älskat Porsche LÄNGE och letat 356 sedan slutet av 90-talet då jag jobbade mycket i Kalifornien och såg många på vägarna där. (Borde VERKLIGEN ha köpt en då, så mycket kan jag säga...) Kört 911 (från -1988) i många år men ville testa nåt riktigt vintage och när denna dök upp kunde jag inte stå emot längre. Nu måste jag bara hitta en klocka från 1962 som matchar.Riktig klass på dig. Av ren nyfikenhet, vad fick dig att köpa? Hur hamnade du med en sådan Porscheee?
Okej, va fan jag bor i stockholm och samtliga vill ha 20k för hel och jag är 27, på en bil med 170hkYes jag bor i en by på landet. Men jag tror inte det är därför.
På min far som bor i Västerås skulle det kosta 8500.
Jag tror det helt enkelt är en bil som inte har så hög premie över huvudtaget.
Älskat Porsche LÄNGE och letat 356 sedan slutet av 90-talet då jag jobbade mycket i Kalifornien och såg många på vägarna där. (Borde VERKLIGEN ha köpt en då, så mycket kan jag säga...) Kört 911 (från -1988) i många år men ville testa nåt riktigt vintage och när denna dök upp kunde jag inte stå emot längre. Nu måste jag bara hitta en klocka från 1962 som matchar.
Okej, va fan jag bor i stockholm och samtliga vill ha 20k för hel och jag är 27, på en bil med 170hk![]()
Den är verkligen brutal hård! Fan när man var 24 tuffade man runt i en pugg med 65 hk typ hahaKan verkligen tänka mig!
Men, kul hade dom nog iallafall
ACn fungerar inte i Vipern heller, det är riktig hotbox den bilen. Helt sanslöst. Måste fylla på ACn...
Dom är riktigt maffiga!
Jag gillar faktiskt inte RT10 Viper
Men jag förstår helt klart varför du vill ha en sådan!
Jag säger bara: kör. Just fucking do it!
Det gjorde jag, ångrar inte mig ett dugg!
Rservdelar kostar Skit och ingenting.
Men, ska du börja trimma och ha dig, då blir det dyrt. Det kostar mycket pengar pga kundkretsen är ganska liten.
Jag är 24 år, aldrig försäkrat en bil på mig själv förr, bor i hyresrätt och bilen står på vanlig parkering.
11200:- helförsäkring/år hos Länsförsäkringar.
Helt okej, inte alls blodigt.
2600kr skatt per år.
![]()
Den är verkligen brutal hård! Fan när man var 24 tuffade man runt i en pugg med 65 hk typ haha
Någon upphottad variant på clubsport?Tankar kring denna? 310hk. Ringen fullvarv 7.49 vikt 1280kg. 5 st (totalt) kommer till sverige!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Snabbaste fwd runt ringen.Någon upphottad variant på clubsport?
Ja. Snabbaste fwd runt ringen.
Tankar kring denna? 310hk. Ringen fullvarv 7.49 vikt 1280kg. 5 st (totalt) kommer till sverige!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt ärligt så tycker jag inte att bilen i sig är värd full bur och inget baksäte.
Den är ingen full racing bil, och det finns snabbare helt vanliga bilar runt ringen än den.
Den försöker vara något den inte är.
Sorry for hating!
Rykten är rykten, min blåtand fungerar ua. Med en I phöne 6S //BosseHört tunga rykten om att audis bluetooth strular på senaste A6, nån som kan bekräfta?
Tankar kring denna? 310hk. Ringen fullvarv 7.49 vikt 1280kg. 5 st (totalt) kommer till sverige!