Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft ett par Porsche Cayenne och har inget negativt att anmärka på. Kör på en och du kommer vara kanonnöjd!Någon här som har erfarenheter av tidiga Cayenne? Exempelvis denna modell;
https://www.blocket.se/gotland/Porsche_Cayenne_3_6L_67710904.htm?ca=11&w=3
Jag behöver något som är rymligt / bekvämt / pålitligt inför en stundande renovering. Att bilen är hyfsat pålitlig är viktigt, så jag är inne Land Cruiser / Pajero men nästan alla är diesel och i den prisklass jag letar har de dessutom gått väldigt långt. XC90 är en helt kandidat, XC60 likaså men de är tyvärr ganska trånga.
Turbo / V8 är inte jätteintressant men det finns en hel del 3.2 och 3.6 V6 till salu, för vettiga pengar.
Hur är xc70 att leva med?![]()
Min tjänstehålk först, och frugans shoppingbil bakom ! En hög och en låg !
Som en båt men bekväm om man inte har bråttom.Hur är xc70 att leva med?
Någon som glömde kolla döda vinkeln?Skit också!
![]()
Skräpet fortsätter HELA sidan...kul precis i semesrertider.
Vet inte vad som hände, måste kört på något på vägen så den studsade till och sedan satt vi i mitträcket innan jag kunde styra ifrån.Någon som glömde kolla döda vinkeln?
Så jävla irriterad. Transport bokad osv. och så får man ett sånt här sms.
I två veckor har vi varit överens och handpenning betalad.
Hej Daniel !
Jag har ångrat mig. BMW 635:an är inte till salu. Hoppas att det inte ställer till problem för dig och att du kan hitta ett annat objekt. Det har varit ett svårt beslut men känner att det är rätt.
Mvh Björn
Då börjar det om igen, vad köper jag?
Har du varit ute i bromma trakterna idag?Nya scuderia-sköldar i kolfiber och nytonade rutor. Tycker själv att det blev ett klart lyft, i stället för de gula sköldarna.
Sorry, det var igår.Haha! Hur f.. tog du det?![]()
Hej Daniel !
Jag har ångrat mig. BMW 635:an är inte till salu. Hoppas att det inte ställer till problem för dig och att du kan hitta ett annat objekt. Det har varit ett svårt beslut men känner att det är rätt.
Mvh Björn
@par @krämbulle @Donkii @Guskleto mfl
http://rennlist.com/forums/991-gt3-...-gt3rs-allocations-the-truth-please-read.html
För er som är porscheintresserade intressant läsning. Även senast numret av automotorsport där bilhandlare granskas. Min tolkning är att peakprice har passerats och saker och ting/de tokiga prissättningar som varit en tid nu borde normaliseras.
Du har all rätt att bli förbannad. Men. Ut och jaga efter en annan nu, lycka tillInget jag kan göra nåt åt nu som det verkar. Blir jag "förbannad" så lär det vara ännu mindre chans att få köpa
Så nu är frågan, vad fasen gör jag nu? Finns ingen 635a i motsvarande skick... Jag orkar inte vänta mer..
Riktigt läckert!Nya scuderia-sköldar i kolfiber och nytonade rutor. Tycker själv att det blev ett klart lyft, i stället för de gula sköldarna.
Vänta tills det är björnjakt så får du utlopp för din förtvivlan! Mycket dåligt uppförande Från säljaren!Så jävla irriterad. Transport bokad osv. och så får man ett sånt här sms.
Hej Daniel !
Mvh Björn
Många har ju redan sagt det men riktigt usel säljare, lider hårt med dig!Så jävla irriterad. Transport bokad osv. och så får man ett sånt här sms.
Hej Daniel !
Mvh Björn
Jag har för mig att du köpte den ny!?Nya scuderia-sköldar i kolfiber och nytonade rutor. Tycker själv att det blev ett klart lyft, i stället för de gula sköldarna.
Vilket tillval till en Ferrari är inte kostsam? Tänk dig Audi fast tio gånger dyrareJag har för mig att du köpte den ny!?
Är inte org (de gula) scuderiasköldar ett tillval som är rätt kostsamt?? Jag kanske fått detta om bakfoten.
I det stora hela är det tur att det bara blev plåtskador!Skit också!
![]()
Skräpet fortsätter HELA sidan...kul precis i semesrertider.
Vilket tillval till en Ferrari är inte kostsam? Tänk dig Audi fast tio gånger dyrare
Hej Daniel !
Mvh Björn