D
Deleted member 1265
Guest
Wow! En av de läckraste i tråden. Såå svag för cab i icke svart färg!Lånar denna emellanåt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! En av de läckraste i tråden. Såå svag för cab i icke svart färg!Lånar denna emellanåt..
Absolut inte min typ av bil men ändå en riktigt cool bil.![]()
Känner precis samma. Kollade dock Evos TCOTY och såg denna och gillar verkligen vad jag ser:
http://www.evo.co.uk/videos/17996/evo-track-car-of-the-year-chevrolet-camaro-z28-onboard-video
Skulle högst troligt aldrig köpa en dock...
Det var inte alls farligt dyrt, den ser rätt cool ut tycker jag @MaziK
Blir ju nästan lite sugen att byta ut min 2013...![]()
Riktigt fin!Den funkar i rött, gjorde sig bra på uppfarten också
testade med framåtvänd barnstol och det funkade bra, både fram och bak
![]()
![]()
Riktigt fin!
Sen jag såg dokumentären på netflix om när dom utvecklar denna så har jag varit sugen.
Skulle välja en svart isf, typ denna
http://www.ramotor.se/bilar/lagerbi...rd&model=Mustang&carId=9884570&newOrUsed=used
![]()
Ganska exakt 3 år nu och kört lite mer än 4000 mil. Inga bekymmer alls hittills, bara servat den en gång om året och tutat och kört.Den är rikigt grym. Funderar på att vänta till nya M3:an gått ner lite till i pris och köpa en sån istället för ha två bilar. Det är väl din typ av bil
Z28 är rätt grym med tanke på vikten. De har nu släppt info om 1LE och ZL1. ZL1 lär bli riktigt rå!
För priset är det mycket bil, men det är ändå mycket pengar. Den är snyggare i verkligheten.
hur länge har du haft den? Bekymmersfri?
Snygg! Ganska säker på att jag passerade den igår vid ca 15.45 tiden igår, kan det stämma att den var ute på tur i Nacka då?Den funkar i rött, gjorde sig bra på uppfarten också
testade med framåtvänd barnstol och det funkade bra, både fram och bak
![]()
![]()
Snygg! Ganska säker på att jag passerade den igår vid ca 15.45 tiden igår, kan det stämma att den var ute på tur i Nacka då?![]()
Fyfan vad segt... Hoppas det löser sig på försäkring... RenaultKörde Renault megane tills motorn skar igår.
![]()
Har skrivit i köp-sälj, men fulpostar här.
Har vinterförvaringsplatser kvar till sommarbilen. Kallförråd i Hälsingland. Plats meddelas till intresserade med bra referenser.
Förmodligen. Jag har rätt långa ramper mot trösklarna, och ena porten har "nedförsbacke" mot sig, där blir det inte mycket nivåskillnad. Kan anpassa ramperna litet om det är extremt?Vet du om lägre sportbilar utan front lyft kommer in?
Förmodligen. Jag har rätt långa ramper mot trösklarna, och ena porten har "nedförsbacke" mot sig, där blir det inte mycket nivåskillnad. Kan anpassa ramperna litet om det är extremt?
Bra ställe att fota bil på!
Ja du vet juBra ställe att fota bil på!
Billigaste åtgärd är att byta motor till en annan beggad (ca 30 000.-). Vår förhoppning är att det är kamremmen som tappat kugg, för det är det enda på bilen som fortfarande är under garanti.Fyfan vad segt... Hoppas det löser sig på försäkring... Renault![]()
Någon som är duktig på VW ? Går i tankar kring Touareg, som gått 7000mil, något man ska tänka på?
Hörsägen säger att en ska undvika varianter med luftfjädring...![]()
Du är nr 2 som sagt de till mig, så den hörsägen verkar ju spridas ordentligt ! =)
Är väl mest så att det är rätt dyrt att fixa om det säckar ihop, vilket det iofs inte behöver göra. Så det kan ju vara smart att klippa en utan, så slipper man noja över det.
Annars är det väl som med alla bilar, se till att det är ordning på servicehistoriken. Kanske kolla särskilt på konditionen gällande framvagnsdetaljer, det är ju en tyng bil och det är ju sånt som slits lite mer på en SUV än på en Nissan Micra...
Vilken motor är det i?
Snyggt, vad gör man för tider med den?Testade min Clio R.S Trophy på gelleråsen i måndags. Roligt men mer väghållning skulle uppskattas. Tills nästa gång blir det Öhlins dämpare och R-däck.
![]()
Snyggt, vad gör man för tider med den?![]()