• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Snyggt, ska inte nedre läppen vara svart eller röd också?

Nej jag tror det blir för mycket med den i rött. Men svart skall den vara :) hade missat det i photoshop bara.

plus rails i svart, om det går att foliera?

Det går! Kikade upp det idag :)

Håller verkligen foileringen hög motorvägshastighet året runt? Min brors gjorde inte det.

Inget jag märkt av.. Jag har tidigare haft wrap på en bil. Och det dröjde länge innan det blev dåligt.
Dock så får man va försiktig med högtryckstvätten om man fått ett stenskott i fronten igenom foliet.

Snyggt! Lägg på svart folie på rails och läpp också.
Kosta sen på dig en uppgradering av framlyktorna och baklyktorna till facelift och addera ett HMS avgassystem.
Då har du den ultimata kombin :)

Vore riktigt nice!
Dock ett Miltek-system (Varit i kontakt och fått lite olika offerter ifrån Stertman-Racing angående avgassystem m.m.

Snyggt! Lägg på svart folie på rails och läpp också.
Kosta sen på dig en uppgradering av framlyktorna och baklyktorna till facelift och addera ett HMS avgassystem.
Då har du den ultimata kombin :)
 
Inte dom bästa bilderna i världen..
Tog dom med mobilkameran i halvtaskigt ljus..
Nu är skylten bortskruvad :) Fartkameror gå och lägg er!

14522052_10154624623467915_701118073_o.jpg
14550777_10154624623797915_411939179_o.jpg
14522603_10154624623407915_979578896_o.jpg
14537017_10154624623307915_1759103157_o.jpg
 
Inget jag märkt av.. Jag har tidigare haft wrap på en bil. Och det dröjde länge innan det blev dåligt.
Dock så får man va försiktig med högtryckstvätten om man fått ett stenskott i fronten igenom foliet.
Beror väl på vilken film man har osv, men brors höll väl ca 5-6' mil. Beroende på hur petig man är. Ingen tvätt som skadade den filmen utan grus och vind.
 
Beror väl på vilken film man har osv, men brors höll väl ca 5-6' mil. Beroende på hur petig man är. Ingen tvätt som skadade den filmen utan grus och vind.

Det måste nog varit ett måndags-ex av något slag? (Montören, materialet eller dylikt)
Vi har haft folie på en Volkswagen Caddy säkert 4.000 mil och den ser mer eller mindre ut som den gjorde när den var ny folierad (Bara ett par stenskott)
Och fort går det. Ligger ofta i 160+ med den stackars skåpbilen ;)
 
Ställer en öppen fråga - Skall köpa en SUV som vinterbil då Porschen snart ställs av.
Tänkte lägga max 250K måste ha bluetooth musikstreaming, dragkrok och 4-hjulsdriftFörslag?
RAV 4 borde vara ett bra alternativt i den prisklassen. Får man fråga vad är det för modell på Porschen?
 
  • Like
Reactions: K-S
Tillbaka
Topp