• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

"Misano med svart optik och svarta speglar"

Menade du något sånt här?

Före:
audi_rs6_2048x1536_8_awesome_photo_2.jpg

Efter:
111111111111111111111111111.jpg


japp, fast blanksvart kan också funka
 
Någon som vet vad Audi säger om förmånsvärdet på Q7 e-tron, känns jävligt off mot konkurrenterna?
 
Senast ändrad:
Någon som vet vad Audi säger om förmånsvärdet på Q7 e-tron, känns jävligt off mot konkurrenterna?
Jag har försökt få svar på det här. En anledning verkar var att man alltid utgår från en billigare bil, dvs vad bilen kostat utan eldrift. Sen finns det en reducering för att bilen är hybrid/el, den reducering är en procentsats men det finns en maxgräns i pengar som den kan reducera. Tesla har lyckats få Skatteverket att utgå från en extremt billig bil som inte existerar, vet inte hur de lyckats faktiskt.
 
Jag har försökt få svar på det här. En anledning verkar var att man alltid utgår från en billigare bil, dvs vad bilen kostat utan eldrift. Sen finns det en reducering för att bilen är hybrid/el, den reducering är en procentsats men det finns en maxgräns i pengar som den kan reducera. Tesla har lyckats få Skatteverket att utgå från en extremt billig bil som inte existerar, vet inte hur de lyckats faktiskt.
Ruskigt märkligt då både x5 40e och rx450h dessa ligger brutto cirka 2k lägre än q7:an trots sämre räckvidd på el och totalförbrukning! Stollar som inte har koll på Skatteverket
 
Riktigt frän, sugen på audi

Brorsan valde en såndär med 3-litersdieseln i lägre trimningsgrad som tjänstepulka. Mellanmjölkssilver, så långt ifrån lika vacker som den @Kotten har, men ändå.

Helt löjligt bekväm, bilen verkar äta vägljud. Fjädringskomforten är underbar. Navidisplayen mellan/i mätartavlorna är grym. Hängde på en större flyttkärra från macken och drog lite landsväg, kärran märktes verkligen inte förutom i backspegeln. Typ världens bästa bil, men jag drog en lättnades suck när jag satte mig i BMW'n igen. Familjebil är verkligen inte min grej :)
 
Haha, nu var det inte så jag menade :D Finns ju nån AM Rapide osv på forumet, rätt kool typ.

635csi-72.jpg
635-28.jpg
635-45.jpg

6-serierna som finns här ligger högt på listan, jag är avis! Vill minnas att det postats någon Maserati Ghibli II också, seriöst cool udda-coupé.

Det går verkligen inte att välja, seriöst hög nivå här. Och då har jag inte ens nämnt @Denke och hans Ssangyong.
 
6-serierna som finns här ligger högt på listan, jag är avis! Vill minnas att det postats någon Maserati Ghibli II också, seriöst cool udda-coupé.

Det går verkligen inte att välja, seriöst hög nivå här. Och då har jag inte ens nämnt @Denke och hans Ssangyong.

Har en M635 på kroken förresten, så det är möjligt att min kommer att få lämna inom kort :)
 
Tillbaka
Topp