• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Haha ja jag förstår det!! Nej fan jag var bara runt lite på BMW-montern då polaren som jobbar på BMW fixat fribiljetter och vi hälsade på några av hans jobbarkompisar. Förutom det så såg vi bara "showen" sen så drog vi hem igen, vi var lite för bakis för att orka gå runt där i de andra hallarna, hade varit kul att snacka lite annars.. Fyfan vad Petter Solberg kan köra bil alltså, hans Cittra som han burnade runt i smattrade så skönt :D

Är läskigt full och besviken iaf :(
 

Yo-han

Troll probationary
Var inne hos bilhandlaren brevid audi hammarby med ena sonen när bilen var inne på service för typ ett halvår sen för att sondera en range sport då vi behöver en lite större transportbil då vi numera har tre barn i familjen. Blablabla.......

.....
10491736716_abd3165c3a_b.jpg

Fyfan vilken jävla skitbil rangen är, mystiska höjningar/sänkningar av bilen vid random övergångsställe, konstiga felmeddelanden som gör att man tar in den på verkstan där det konstateras att inget är fel men man kan ju ta och byta batteri, "växellådeshaveri" som fixas av bärjaren på 5 sek med en skruvmejsel och aggressiv attityd, in på märkesverkstad igen, som vanlig konstateras att allt är bra, humoristiskt utlägg om engelska bilar, saftig räkning på felsökning och tack o hej. Älskar dock biljäveln mer än mina barn och kommer aldrig mer köra nåt annat!
 

par

Patek
2-Faktor
Fyfan vilken jävla skitbil rangen är, mystiska höjningar/sänkningar av bilen vid random övergångsställe, konstiga felmeddelanden som gör att man tar in den på verkstan där det konstateras att inget är fel men man kan ju ta och byta batteri, "växellådeshaveri" som fixas av bärjaren på 5 sek med en skruvmejsel och aggressiv attityd, in på märkesverkstad igen, som vanlig konstateras att allt är bra, humoristiskt utlägg om engelska bilar, saftig räkning på felsökning och tack o hej. Älskar dock biljäveln mer än mina barn och kommer aldrig mer köra nåt annat!

Tyvärr kunde jag berättat det redan innan. Bytt in en och annan, sämre bilar får man gå till frankrike för att hitta:) Men fin bil som du säger, bara gilla läget!

När jag sålde Alfa förr stod det en skylt in till verkstaden "En Alfa ägare oroar sig aldrig över fel han har idag, han vet att det kommer nya".
 

Yo-han

Troll probationary
Tyvärr kunde jag berättat det redan innan. Bytt in en och annan, sämre bilar får man gå till frankrike för att hitta:) Men fin bil som du säger, bara gilla läget!

När jag sålde Alfa förr stod det en skylt in till verkstaden "En Alfa ägare oroar sig aldrig över fel han har idag, han vet att det kommer nya".

Mmm, man visste ju lite vad man gav sig in på men allt jäkla besvär är värt det när man åker upp jämnsides med en cayenne, q7a eller rr sport vid ett rödljus, tittar ner lite mot deras förarsäte och bjuder på ett leende :)
 
  • Like
Reactions: par

BOTL

Panerai
En Skoda Superb kombi. Tufft att sälja av BMWn men det skulle vara tufft att bo fint och åka fint när man blev student. Aldrig varit med en bil som är så rymlig, för första gången får vanliga människor plats bakom mig som är 197 cm lång och sitter så lång bak det går. Det enda jag kan klaga på är framhjulsdrift.


Ben Bockbrännarbolmers
 

4cie

Rolex
2-Faktor
En Skoda Superb kombi. Tufft att sälja av BMWn men det skulle vara tufft att bo fint och åka fint när man blev student. Aldrig varit med en bil som är så rymlig, för första gången får vanliga människor plats bakom mig som är 197 cm lång och sitter så lång bak det går. Det enda jag kan klaga på är framhjulsdrift.


Ben Bockbrännarbolmers


Superben måste vara den enda bilen i den prisklassen som har ett så enastående benutrymme bak.
 
Topp