Plats nr.4 tillbaka till framtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plats nr.4 tillbaka till framtiden![]()
Den är galen och det har precis kommit en uppdaterad version. Ska bli kul att se vad den sätter för tid![]()
![]()
![]()
Tänkte mer på att det står year 15
Bilen i sig är ju ganska snabb, hade inte du en GT-R? Bild igen tack![]()
Kollade faktist nya Vetten på kompisens jobb häromdagen. Riktigt läcker bil helt klart. Ser fram emot att få veta ringentiden för Z06![]()
Monster! Synd bara att dom suddar bort mer och mer av corvettes formspråk.![]()
En annan langar Toyota Aygo. They see me rollin', they hatin'...
Alltså, den är lite som en go-cart utan vridmoment. Med andra ord en liten konservburk med hjul. Dock gillar jag den också, fungerar fint som förstabilAv någon pervers anledning så tycker jag att Aygo är riktigt trevlig att köra!
Alltså, den är lite som en go-cart utan vridmoment. Med andra ord en liten konservburk med hjul. Dock gillar jag den också, fungerar fint som förstabil![]()
Min förra kärring hade en sådan. Riktigt trevlig bil men den låter som den har diarré.
Haha, totally agree. Sen är karossen så jävla tunn på sina ställen, plus att man undrar om bakdörrarna verkligen har varit stängda när man öppnar dem, känns som att de sitter löst. (Ja, jag är en big man, high roller, connoisseur, diktator, kärt barn har många namn - Jag har med andra ord en 5-dörrars, om man nu kan kalla de 2 bakdörrarna för "dörrar")
Instämmer till fullo med dig dock så gillar jag bilfan väldigt mycket.
Håller med. Det trevliga är 430 riksdaler klappat och klart för en full tank. Den dricker inte så mycket heller vilket är en big up.
Jag har själv haft funderingar på att köpa en sådan flera gånger. Som tur är kan jag låna föräldrarnas bil när jag vill vilket gör ett köp överflödigt.
Jo jag håller med dig, man ska icke klaga. Den fyller sin funktion.Är man ung och är 2 i hushållet så behöver man sällan någon större bil än en Aygo för att åka till jobbet eller åka och handla med. Duger ju till 99% av alla sysslor.
Då den låter skitnödig på motorväg och att bli omkörd av lastbil är som om guds hand lyfter bilen och byter fil åt dig så är den ingen höjdare att åka längre sträckor med.
Fullt förståeligt. Själv "prenumererar" jag på bilen från Toyota. Fast kostnad per månad är 2100 spänn, i det ingår allt. Försäkring, skatt, alles. Det enda jag pröjsar är soppa. Bunden enbart 2 år och har en milbegränsning på 1500 mil om året. Har haft bilen sedan november och tycker än så länge att det är en mycket trevlig affär. Problemfritt och billigt bilägande minst sagt.
320 GT xdrive. väldigt mycket bil för pengarna (förmånsvärdet). Rymlig, pigg, snål och behaglig aut.låda
Sommarbilen.
![]()
En E-type du har tvättat i 90 grader?
Snygg dom där!