• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Håll oss uppdaterade! Sjukt spännande grej ju! :)
Ja, det började spännande då jag för allt i världen inte kunde hitta passet, höll på att bli galen! GALEN!

Nu återstår dock bara lite packning, sen är det sova säng innan morgondagens flyg till Amsterdam och den väntade hyrbilen. Just ja, måste ju packa passande klockor också! Det blir nog GMT (på dagarna), Datejust (till kvällen) Och Seiko (en beater måste ju med när...om...det skiter sig)

Bilagor

• IMG_5525.JPG
    IMG_5525.JPG
    233.5 KB · Visningar: 130
Ja, det började spännande då jag för allt i världen inte kunde hitta passet, höll på att bli galen! GALEN!

Nu återstår dock bara lite packning, sen är det sova säng innan morgondagens flyg till Amsterdam och den väntade hyrbilen. Just ja, måste ju packa passande klockor också! Det blir nog GMT (på dagarna), Datejust (till kvällen) Och Seiko (en beater måste ju med när...om...det skiter sig)
Lycka till! TT DJ känns helrätt till jaggan! :)

Jag håller med dig, frågeställningen var ju varför diesel är så populärt i stockholm där det är svårt att köra någonstans även utanför tullarna i 10 min utan att behöva stanna vid ett rödljus.
Miljöpolicyn på mitt företag med säkert +150 tjänstehojar tillåter i princip bara diesel......tror det är ganska vanligt......men kommer nog ändras framgent.....

Näe nu j...
Nu får du ursäkta om jag tar det personligt.
Men... Skojar du??
E24:an är ju BMW:s näst vackraste modell - endast slagen av E9. Det är sen gammalt! ;)
Trollar du mig? Tycker det är mycket som är rätt fult på den, men är klart en av favoriterna som legat högt om jag haft tid och plats. Gillar lagom fulkoola bilar. E9an är också lite ful men vi närmar oss. 507an är däremot vacker.

Trollar du mig? Tycker det är mycket som är rätt fult på den, men är klart en av favoriterna som legat högt om jag haft tid och plats. Gillar lagom fulkoola bilar. E9an är också lite ful men vi närmar oss. 507an är däremot vacker.

Njae. Att jag skulle trolla är väl att ta det lite långt...
Klart att jag också kan skriva under på att 507:an är en vackrare modell. Om jag reviderar något, då.
E24:an är BMW:s näst vackraste youngtimer, endast efter E9. Tycker verkligen att det är en riktigt snygg modell!

...långt, långt innan Chris Bangle satte pennan till pappret och yxade fram sina skapelser (ja, nu trollar jag). ;)

IMG_6484.JPG

Tillbaka
Topp