Sömnlös och uttråkad!
Kan verkligen inte bestämma mig vad jag skall byta till för bil.
Köpte en Ferrari 458 i våras, men låg och pendlade med den mellan Göteborg och sommarstället flera dagar i veckan, så har lagt 1500> mil på den bara i sommar.
Nu har jag fått ett inbytespris av en handlare som jag är nöjd men, knappt tappat någonting (Förutom pengarna jag lagt ner på kärran då)
En del av mig älskar bilen, så jag överväger att byta till en likadan, fast MED skalstolar, ledratt och färre mil.
Bilen har nu gått 5500 mil > och vid 10.000 mil så kommer storservicen (Byta olja i kopplingen osv) så borde sälja den innan jag lägger ännu mer mil på den.
En annan bil som ligger varmt om hjärtat är Lamborghini Huracán LP 610-4
Men på något sätt så tycker jag att Lambo har blivit för tama sedan Audi tog över.. Man får helt enkelt inte den där sportbilskänslan man söker..
Nu körde jag senast en utan sportsystem, så ljudet var riktigt tråkigt, och ett Milltek eller Akrapovic-system hade utan tvekan gjort skillnad.
Ska man byta in den emot en RS6 igen? Och sedan behålla eller flippa den till våren?
Saknar min gamla nassekombi rejält emellanåt!
Ett litet klipp ifrån Sälen's flygfält 2016: (Ej jag som laddat upp det, någon som delat videon bara)
Dekalerna är inte Ferraridekaler som folk skriver, det är en stegrande älg... ;-)
Det började som ett torrt skämt att jag skulle sätta på dom, och fick så mycket hets emot mig om hur man inte stylar en RS6a som en Volvo. Vilket bara gjorde det hela ännu roligare!