15202
Basic
Köpt många fabriksnya premiumbilar (Mercedes tex..) vintertid märker jag...Du har glömt att plasta in ratten och lägga gladpack över mittkonsolen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt många fabriksnya premiumbilar (Mercedes tex..) vintertid märker jag...Du har glömt att plasta in ratten och lägga gladpack över mittkonsolen.
Nej men när jag hämtat ut nya bilar så har de varit rensade på transportskydd och nyputsade och fina. När jag tänker efter har det nog varit vår-sommar i samtliga fall.Köpt många fabriksnya premiumbilar (Mercedes tex..) vintertid märker jag...
Köpt många fabriksnya premiumbilar (Mercedes tex..) vintertid märker jag...
Vilken modell gillar ni mest
blir 19x10 alt 20x10 (funderar på 11" bak)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken modell gillar ni mest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja båda är riktigt snygga, inte to much heller. Går att få med deep concave med, tror det kan vara riktigt bra på bakfälgarna. Kör man 11" med ET55 så är 315bakdäck inga problem. Lär se rätt mustigt ut dåJäkligt grymma.
Svårt val, tror jag själv hade gått på #2. Mest för att jag själv haft väldigt snarlika #1 tidigare.
Till vilken bil?
Vilka har du beställt med från fabrik?Inte min(min kommer i April), kommer se likadan ut (minus vingen bak)
![]()
De två alternativen jag hade i inlägget är båda eftermarknadsfälgar. Det är gjorda med flow form så vikten på dem är riktigt bra!Vilka har du beställt med från fabrik?
Inga dåliga vinterfälgarDe två alternativen jag hade i inlägget är båda eftermarknadsfälgar. Det är gjorda med flow form så vikten på dem är riktigt bra!
ligger runt 10kg/fälg för 20"
Fälgarna som sitter på bilden med Mustangen är de fälgarna som följer med, skall ha dem som vinterhjul.
Ja båda är riktigt snygga, inte to much heller. Går att få med deep concave med, tror det kan vara riktigt bra på bakfälgarna. Kör man 11" med ET55 så är 315bakdäck inga problem. Lär se rätt mustigt ut då.
TackarInga dåliga vinterfälgarGrattis till en riktigt ball bil!
Mmm, precis min tanke. De finns i en matt brons lack med som lär passa det röda fint. Oklart om jag kommer tröttna eller ej...Ja, ’deep’ bak kan bli snuskigt bra! Gillar färgen också, att de är typ Gun Metal och inte svarta.
2 eller 3. Hårfint vinst för 3Vilken modell gillar ni mest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilderna 1-3 är samma fälg och 4-6 en annan2 eller 3. Hårfint vinst för 3
Haha mm tänkte nästan det när jag kollade igen! Då givetvis 1-3.Bilderna 1-3 är samma fälg och 4-6 en annan
Jag står och vägerHaha mm tänkte nästan det när jag kollade igen! Då givetvis 1-3.
Stör mig lite på att de är olika mellanrum mellan ekrarna om du förstår vad jag menar?Jag står och väger, just nu lutar det åt den modellen som är på bild 4-6
Äh, det är inte så jävla mycket kvar!Haha, undrar om Corvetten blir klar till sommaren...
![]()
Yes jag förstår! But I like it hahaStör mig lite på att de är olika mellanrum mellan ekrarna om du förstår vad jag menar?![]()
Grymt, fasiken vilken känsla att bygga ihop en bil ifrån grunden självHaha, undrar om Corvetten blir klar till sommaren...
![]()
Tack! Ja det är en rolig erfarenhet att plocka isär en bil och sedan renovera den.Grymt, fasiken vilken känsla att bygga ihop en bil ifrån grunden själv
Varför har du klätt in sätet med plast? Jag förstår dig om du jobbar som bilmekaniker eller liknande jobb där man lätt blir skitig![]()
![]()
![]()
Denna tar mig från a till b
Han har inte gjort någonting. De levereras så.Varför har du klätt in sätet med plast? Jag förstår dig om du jobbar som bilmekaniker eller liknande jobb där man lätt blir skitig![]()
Inte min(min kommer i April), kommer se likadan ut (minus vingen bak)
![]()
Varför vill man behålla plasten och pappret på golvet? Det måste ju vara för att han har ett skitigt jobb?Han har inte gjort någonting. De levereras så.
Varför vill man behålla plasten och pappret på golvet? Det måste ju vara för att han har ett skitigt jobb?
För när man hämtar ut sin bil så tar de ju bort skyddsplasten, varför ska man ha det kvar om man inte har skitig klädsel? Kanske senaste modet att behålla skyddsplatsen på när det gäller Mercedes eller så är de bara lata på Merca.