• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

MaziK

Rolex
2-Faktor
Vilken modell gillar ni mest
blir 19x10 alt 20x10 (funderar på 11" bak)

664386578_w640_h640_22763805630_181022c409_o7.jpg
ffr1-fbct-r-5.jpg

ffr1-fbct-m4-1.jpg

20766074_136875926915226_6650266862217068544_n.jpg
RS5 SIDE 2 72.jpg
ffr6-cg-rs5-1-xl.jpg
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Vilka har du beställt med från fabrik?
De två alternativen jag hade i inlägget är båda eftermarknadsfälgar. Det är gjorda med flow form så vikten på dem är riktigt bra!
ligger runt 10kg/fälg för 20"

Fälgarna som sitter på bilden med Mustangen är de fälgarna som följer med, skall ha dem som vinterhjul.
 

LS

Panerai
2-Faktor
De två alternativen jag hade i inlägget är båda eftermarknadsfälgar. Det är gjorda med flow form så vikten på dem är riktigt bra!
ligger runt 10kg/fälg för 20"

Fälgarna som sitter på bilden med Mustangen är de fälgarna som följer med, skall ha dem som vinterhjul.
Inga dåliga vinterfälgar :D Grattis till en riktigt ball bil!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Ja båda är riktigt snygga, inte to much heller. Går att få med deep concave med, tror det kan vara riktigt bra på bakfälgarna. Kör man 11" med ET55 så är 315bakdäck inga problem. Lär se rätt mustigt ut då :D.

Ja, ’deep’ bak kan bli snuskigt bra! Gillar färgen också, att de är typ Gun Metal och inte svarta.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor

Belfort

Omega
Han har inte gjort någonting. De levereras så.
Varför vill man behålla plasten och pappret på golvet? Det måste ju vara för att han har ett skitigt jobb?
För när man hämtar ut sin bil så tar de ju bort skyddsplasten, varför ska man ha det kvar om man inte har skitig klädsel? Kanske senaste modet att behålla skyddsplatsen på när det gäller Mercedes eller så är de bara lata på Merca:p.
 

Edin

Panerai
Varför vill man behålla plasten och pappret på golvet? Det måste ju vara för att han har ett skitigt jobb?
För när man hämtar ut sin bil så tar de ju bort skyddsplasten, varför ska man ha det kvar om man inte har skitig klädsel? Kanske senaste modet att behålla skyddsplatsen på när det gäller Mercedes eller så är de bara lata på Merca:p.

Finns ju flera olika svar på en sådan fråga och inget som vi kan svara på. Jag bad Bmw om att få hämta ut mammas senaste helt nya bil helt orörd. Dom tittade konstigt på mig och frågade om dom inte skulle tvätta den ens och så blev det. Vi fick hämta en skitig bil, med skyddsplast på lack, dörrskumgummi och massa plast/papp i inredningen. Gick hur bra som helst. Är ju samma sak som när vi klocknördar köper nytt och vill ha all plast kvar på klockan, och att få klockan i leverans asken, inte själva klockasken. :)
 
Topp