Tapiren
Basic
Den är ju så j-vla läcker!Har alltid gillat Bonds 750 från Tomorrow Never Dies
Jag har allvarliga planer på att importera en E38 från Tyskland framåt våren. Inte för att de är speciellt billiga där, men import är ju kul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju så j-vla läcker!Har alltid gillat Bonds 750 från Tomorrow Never Dies
Fronten på 635 tar nog priset tycker jag, genom alla tider betr BMW. E30 är också så klassisk, och så helrätt och väldigt mycket BMW!Ledsen!
Snygga fronter minns säkert, men man lär ju få leta!
Den är ju så j-vla läcker!
Jag har allvarliga planer på att importera en E38 från Tyskland framåt våren. Inte för att de är speciellt billiga där, men import är ju kul
E30 är också så klassisk, och så helrätt och väldigt mycket BMW!
Audi har designers som vet vad dom gör. Jag vet inte var BMW hittar sina designers, men dom borde anställa några andra.
Det tar emot att säga det men Audi är snyggare än BMW idag. Audi är dock fortfarande den sämre bilen i alla avseenden.
Ekonomiskt spelar det sannolikt inte någon roll. En avbetalning med restskuld går i regel att förlänga efter att det första perioden är slut. "Fördelen" med restskuld är som tidigare nämnts att säljaren hoppas sälja en ny bil till dig om 36 månader...Fråga till panelen:
Jag är lite sugen på att byta bil.
Alla på KS utom jag får ju en bil av företaget, eller cashar den, men jag som är knegare behöver lägga en del på abis. Tidigare har jag lagt upp det som ska läggas upp på en "klassisk" avbetalning, med ett "slutdatum". Försäljarmannen tyckte nu att jag skulle lägga upp det på en kortare tid med ett restvärde då abisen var klar.
Fördelar/nackdelar med det, förutom the obvious att det blit lite dyrare om värdet då jag byter nästa gång motsvarar det uppskattade restvärdet? Månadskostnaden blir typ det samma.
Säg ett enda avseende förutom personliga åsikter?
För X-drive vs Quattro osv så har Quattro visat sig vara bättre än Bmw i test efter test.
... eller varför inte 1,5 Mkr på en M 850i som stod och drällde i hallen när jag hade min bil på service idag?
Skrivit det innan mem de kommer säkert ta 1-1.5 milj eftersom de verkar fått hybris Limitering.. LöjligtPå tal om fula BMW's så går det nu att förboka den nya Supran, ska tydligen bli en limiterad historia. Dock ingen prislapp ännu
https://www.toyota.se/toyota-gazoo-racing/nya-toyota-supra#
Bortsett ifrån att nya Continental GTn påminner om en Audi rätt mycket (Av förklarliga skäl) så är jag helt förälskad.
Jag har alltid tyckt att Bentley är för "seniorer" men dom har fått till den riktigt grymt. Och Bentaygan likaså..
Kvinnan i mitt liv står fast vid sin åsikt dock.... "Gubb-bil"
Skulle inte förvåna mig! men isf kan man ju lika gärna köpa en M240i/ Z4 35iSkrivit det innan mem de kommer säkert ta 1-1.5 milj eftersom de verkar fått hybris Limitering.. Löjligt
Ja, j-vlar vad den var fin invändigt. De flesta premium-/lyxtillverkarna har mycket att lära här!Absolut ingen gubbil, den är grym. Kanske den bästa interiören som går att få nu. Jag skulle lätt kunna ha den bilen, men med en liten knodd och bilbarnstol så blir det lite opraktiskt. Jag hade den gamla generationen och det var lite omständigt. Jag övervägde Mullsannen förra året och gav ett skarpt bud på ett försäljningsuppdrag hos Autoropa. Ägaren tog inte budet. Kanske lika bra det, eftersom det är kapitalförstöring på hög nivå
Bentaygan är däremot alldeles för mycket Touareg.
@Trulli
Du hade någon form av matta eller dylikt i garaget på vintern om jag kommer ihåg det rätt. Vad var det du hade.
Golvet ser ut som faen hos oss ....
Absolut ingen gubbil, den är grym. Kanske den bästa interiören som går att få nu. Jag skulle lätt kunna ha den bilen, men med en liten knodd och bilbarnstol så blir det lite opraktiskt. Jag hade den gamla generationen och det var lite omständigt. Jag övervägde Mullsannen förra året och gav ett skarpt bud på ett försäljningsuppdrag hos Autoropa. Ägaren tog inte budet. Kanske lika bra det, eftersom det är kapitalförstöring på hög nivå
Bentaygan är däremot alldeles för mycket Touareg.
Ja, j-vlar vad den var fin invändigt. De flesta premium-/lyxtillverkarna har mycket att lära här!
Kul och tråkigt på sanna gång - jag gillar GT-racing och att man racear ’gatbilar’ samtidigt som jag tycker att LMP1 och tidigare Grupp C hör hemma på Le Mans.
Ja vad jag kan minnas så var det en svart utanför Italienska skafferiet (givetvis på en lastplats där han inte fick stå )
Jag köpte Linoliummatta på rulle, 2x7m. Bra eftersom de finns i alla möjliga färger så man kan matcha golvet. Som du ser blir det skitigt. Tyvärr hitta jag inte på någon som var bredare än 2m, jag skulle gärna haft 2,5m eftersom snön som rasar ner från hjulhusen stänker lite. Jag har lagt små tunna plastlister under kanterna så att mattans kanter håller sig lite uppvikta och vattnet kvar på mattan. Sen tar jag bara en gummiskrapa och skrapar ut vattnet.
Kommer Lmp2 vara kvar och köra på samma varvtider som "toppklassen"?
Inte direkt utveckling att värsta klassen ska köra ca6 sek saktare på kval än ifjol.
Toyota Lmp1: 3.15.377 kval2018.
Lmp2 : 3.24.842 kval 2018
Hyperbilarna siktar på 3.22 på kval.
Ingen aning faktiskt.
Men vad jag förstått så skall samtliga övriga klasser finnas kvar.
Men "hypersport" klassen skall väll ersätta LMP1 i Le mans ?
Ja, hyper ska bli den värsta, bilarna kommer säkert bli riktigt grymma men det tar ju bort lite av tjusningen med le mans om toppklassen ska bli jämnbördig med lmp2. Omkörningar/varvningar är ju en stor del av sporten..
F1 blir ju mer och mer lamt för varje år, hade varit kul med en ny serie