Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, jag fick tag på dem igår. Tyvärr inget rakt o bra svar. De tog mig på allvar och var korrekta. Rådde mig att polisanmäla. Stängde av mitt abonnemang. Nu får jag snart nytt bankkort och sen ny pinkod...Hej
@matalm
Hur gick det med App/dragningen/problemet fick du något svar ??
Lägg in detta svar om du nu fick något
//Simon
Jo, jag fick tag på dem igår. Tyvärr inget rakt o bra svar. De tog mig på allvar och var korrekta. Rådde mig att polisanmäla. Stängde av mitt abonnemang. Nu får jag snart nytt bankkort och sen ny pinkod...
Jo, jag fick tag på dem igår. Tyvärr inget rakt o bra svar. De tog mig på allvar och var korrekta. Rådde mig att polisanmäla. Stängde av mitt abonnemang. Nu får jag snart nytt bankkort och sen ny pinkod...
Inscription, jag tycker den är snyggare. Har R-design på vår XC60 men i efterhand hade Inscription varit mitt val.Vad hade ni valt mellan R-design och Inscription på nya V60 och varför?
RS6 som privatbil, Dahlbäck Racing byggd & 730hk
Hemma bygget som ska gå på bana i sommar. 1200hk Audi A4.
Nej de blir driftig för hela slantenHaha grymt!
Skall du köra time-attack?
RS6 som privatbil, Dahlbäck Racing byggd & 730hk
Vad är gjort åt RS6an? Så grym bil.RS6 som privatbil, Dahlbäck Racing byggd & 730hk
Dahlbäck Har gått igenom motorn, Milltek helsystem, custom programvaraVad är gjort åt RS6an? Så grym bil.
Spis i a4an btw?
Hur funkar RS6an som daily car?Dahlbäck Har gått igenom motorn, Milltek helsystem, custom programvara
I A4an sitter de en 2.8l 24v VR6 med topp från Golf R32 tillsammans med en EFR9180 snurra, E100 bränsle & ett MaxxECU styrsystem, i korta drag.
Den är helt magisk faktiskt. De är nog den mest all around prestandabil jag kan tänka mig. Och vid långkörning går den att få ner till 0.8-0.9 så de är ändå försvarbart.Hur funkar RS6an som daily car?
Tyvärr kör jag fortfarande 5000 mil/år varför den typen av bil inte känns riktigt möjlig, min förhoppning är dock att halvera den sträckan och då kanske RS6 ligger inom räckhåll.
Vad hade ni valt mellan R-design och Inscription på nya V60 och varför?
Tänker mest på att man ska sälja den 3 år och 15 000 mil senareDen är helt magisk faktiskt. De är nog den mest all around prestandabil jag kan tänka mig. Och vid långkörning går den att få ner till 0.8-0.9 så de är ändå försvarbart.
Jag vet inte hur du fungerar, men jag klarar inte av att ha samma bil i 3 år. Tröttnar som regel efter ett halvår och suget efter något annat kommer. Men andrahandsvärdet är väl som med alla bilar vill jag troTänker mest på att man ska sälja den 3 år och 15 000 mil senare
Kolla försäkringen först. Svindyr.Har denna vecka fått ett sug på en BMW 550m d 2015-2017.
Någon här som kör en eller kört dem? Har bara kört 535 d och den var minst sagt trevlig. Kända problem?
Ni får gjärna avråda mig så jag kan lägga pengar på nya klockor
Tänker på andrahandsvärdet med att bara ha en bil i 6 månader. Får du ihop det bra?Jag vet inte hur du fungerar, men jag klarar inte av att ha samma bil i 3 år. Tröttnar som regel efter ett halvår och suget efter något annat kommer. Men andrahandsvärdet är väl som med alla bilar vill jag tro
Nja ytterst sällan, men jag har aldrig förlorat så mycket att de verkligen svider, förutom på räserbilarna, där går man back på tok för mycket. Men kul är deTänker på andrahandsvärdet med att bara ha en bil i 6 månader. Får du ihop det bra?
Tack!Kolla försäkringen först. Svindyr.
Vad hade ni valt mellan R-design och Inscription på nya V60 och varför?
De stjäls hela tiden. Billigaste försäkring för mig är 34k på 550d och då är jag halvgubbe med eget garage.Tack!
Den enkla detaljen har jag faktiskt missat!
Vrålåk! RS6, framförallt toktrimmad, måste vara en så jävla rolig vardagsbil! Grym!RS6 som privatbil, Dahlbäck Racing byggd & 730hk
Försökte slå den men fick bara tillsvars att de inte kunde lämna pris lite som vanligt. Jag får ringa min försäkringsgubbe i morgon.De stjäls hela tiden. Billigaste försäkring för mig är 34k på 550d och då är jag halvgubbe med eget garage.
Körde en 16' i ca två år, supertrevlig på alla sätt och vis. I längden var det jag störde mig mest på att fjädringen var åt det hårdare hållet. Inga bekymmer om man plöjer motorväg och liknande men jag tyckte den var mardröm inne i stan.Har denna vecka fått ett sug på en BMW 550m d 2015-2017.
Någon här som kör en eller kört dem? Har bara kört 535 d och den var minst sagt trevlig. Kända problem?
Ni får gjärna avråda mig så jag kan lägga pengar på nya klockor
Svårt! Letade själv länge efter en tysk bil med euro6 motor, awd, låga mil, bensin och minst 180hk. Budget 300k. Fick ge upp bensin...Ska snart åka hem i min gamla Peugeot från 2004 eftersom frugan har finbilen, en 07 CR-V. Är inte alls sjukt avundsjuk och känner inget ha-begär över en RS6. Nä, ja inte bitter.
Btw, ni som har koll. Behöver "ny" bil. Budget ca 130k. Önskelista: Bra awd, möjlighet till diff-lock eller liknande, lagom markfrigång, bensinare, relativt billig att äga. Mitt enda alternativ som jag hittat är Subaru XV. Körde fast med CR-V'n i snön och det vill jag inte göra om. Ett hjul per axel spann, mycket nytta av den "fyrhjulsdriften" man fick då.
Tack för ett bra svar!!Körde en 16' i ca två år, supertrevlig på alla sätt och vis. I längden var det jag störde mig mest på att fjädringen var åt det hårdare hållet. Inga bekymmer om man plöjer motorväg och liknande men jag tyckte den var mardröm inne i stan.
Fick strul med radarn av någon anledning, BMW fick beställa verktyg från Tyskland för att kunna åtgärda, anledningen till att jag nämner det är för exakt samma grej hände med bilen den ersatte.
Så det enda konkreta jag kan komma med är att du bör provköra ordentligt.