• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

En väns 560 sec, den är fet. Vilken komfort.
IMG-20190221-WA0002.jpg

Sommarkväll, alla sidorutor nere och kromad armbåge. Blir inte mycket glidigare!

Random med en toalettborste på golvet för övrigt :D

Klart du får ha den ocharmiga uppfattningen. Finns inget i svensk lagstiftning som förbjuder detta. Jag hoppas verkligen inte att du har forumreglerna med dig om du uttrycker dig så i skrift här!
Du måste däremot stålsätta dig mot att andra användare kommer att ha en annan åsikt än din personliga uppfattning på ett diskussionsforum!
Tycker du att Mercor är äckliga utifrån deras formgivning eller byggkvalitet, så är det helt OK för de flesta! Däremot får du med ditt inlägg räkna med mothugg på en forumdel där vi pratar om bilar (vi pratar alltså om bilar, ett föremål, inte deras etnicitet).
För övrigt är Mercedes ett tyskt bilmärke vilket gör din analogi lite...annorlunda (om jag ska vara snäll...) Om jag inte hade varit så snäll hade jag kategoriserat din liknelse som ordentligt efterbliven...

Senast redigerad av en moderator:
-93a 320E, så ”nya” motorn i den icke faceliftade karossen. Man kan ju kalla den transitional på Rolex-språk:)

Jag vill ha en dallasmoppe, men det där är nog den optimala Mercan ändå. W124 är nog peaken kvalitetsmässigt, och trots att jag är i åkarskrået (eller tack vare) skulle jag aldrig skaffa en dieselmerca.

Grym bil!

Tillbaka
Topp