demondave
Silver
En väns 560 sec, den är fet. Vilken komfort.
Sommarkväll, alla sidorutor nere och kromad armbåge. Blir inte mycket glidigare!
Random med en toalettborste på golvet för övrigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En väns 560 sec, den är fet. Vilken komfort.
Ojojoj...rött skinn. Så snyyyyyggt!MB utan tak i sommarkvällen är ännu "glidigare"
Jo, än glidigare med guldrollen på armleden ocksåSommarkväll, alla sidorutor nere och kromad armbåge. Blir inte mycket glidigare!
Random med en toalettborste på golvet för övrigt
Jo, än glidigare med guldrollen på armleden också
Att du som tjänstebilsaspis har tappat det fullständigt har nog ingen missat.
Att du som tjänstebilsaspis har tappat det fullständigt har nog ingen missat.
Klart du får ha den ocharmiga uppfattningen. Finns inget i svensk lagstiftning som förbjuder detta. Jag hoppas verkligen inte att du har forumreglerna med dig om du uttrycker dig så i skrift här!Modererat .
E300?Vi behöver en gammal merca till här känner jag, min pärla inför vinterförvaring.
Snart är det dags.
Inget fel på fälgarna!Förutom fälgarna är det 10 av 10! Snyggt!
Inget fel på fälgarna!
Väldig lätt tvättade, måste jag säga.Klart det inte är, är bara inte mina favoriter med smala fem-ekers. Men det är ett pågående krig mellan mig och mina vänner!
Jag kör med smidda 6,5 Fuchs-fälgar. Svårtvättade - så jag byter bara.
-93a 320E, så ”nya” motorn i den icke faceliftade karossen. Man kan ju kalla den transitional på Rolex-språk
-93a 320E, så ”nya” motorn i den icke faceliftade karossen. Man kan ju kalla den transitional på Rolex-språk
Mer bilder...!!!Då man fått uppleva lite sol så blir man sugen på vår. Ska försöka ta ut denna gamla kärlek lite mer i år...
RS2?Då man fått uppleva lite sol så blir man sugen på vår. Ska försöka ta ut denna gamla kärlek lite mer i år...
Ska se vad jag har för bilder. Inte kört den så mycket senaste åren. Så har inte så mycket färska bilder. Men ska kolla vad som finns i telefonen.Mer bilder...!!!
Stämmer bra det
Ganska speciell bakdel/bakljus så tyckte jag kände igen den! Trevlig klassikerStämmer bra det
Bra skådad
Ja de har en speciell akter.Ganska speciell bakdel/bakljus så tyckte jag kände igen den! Trevlig klassiker