Det tar emot att erkänna, men Polestar 1 har vissa drag som ser rätt bra ut... hmm,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tar emot att erkänna, men Polestar 1 har vissa drag som ser rätt bra ut... hmm,
Nja, undviker man att ta bilen för att spara på miljön känns det ganska radikalt...Känns spontant att din tröskel för ”utpräglad miljömänniska” är väldigt låg.
Nja, undviker man att ta bilen för att spara på miljön känns det ganska radikalt...
Åter från introduktionen av nya 3-serien. Trevlig bil men som vanligt större än föregående modell. Några bilder:
Ah.....det där är mest t-shirts och dekaler.........OCH när gud ska summera männsklighetens bedrifter kommer han ändå att prisa passatägarna något xtra......bränsle, ekonomi, andrahandsvärde etc.......glöm inte att han har Christer Glenning vid sin sida som konsult och påhejare.......väger gvs tungt...Äntligen lite kvalitet i tråden, det är mycket långt mellan dessa poster.
Som vanligt har BMW den ledande positionen som de andra så småningom kopierar (sällan speciellt lyckat skall dock sägas).
Den nya 3-serien är dock lite tråkig då den är precis så bra som man hade kunnat förvänta sig, alltså absolut toppklass på samtliga punkter! Det börjar bli långtråkigt när 3-serien leder segmentet modellserie efter modellserie i 35-40 år (med en liten svacka vid pre-facelift e9x, 05-07)
Inget för mig, men jag förstår människor som kommer att boka fast en nu med detsamma.
Åter från introduktionen av nya 3-serien. Trevlig bil men som vanligt större än föregående modell. Några bilder:
Fantastisk bil, och ännu bättre live!
Fick ni se nya z4 också?
Fantastisk bil, och ännu bättre live!
Fick ni se nya z4 också?
Allright!Kollade inte men tror inte det. Eventet var specifikt för introduktion av nya 3-serien. Z4 lär dom nog göra en egen grej av ...
Kul! Du får hälsa tillbaka vid nästa tillfälle.PS.
Skulle hälsa från Martin!
Kommer fan inte över hur ful den där bilen är..Gessle köpte en ny bil
Ja, inte är den speciellt snygg...Gessle köpte en ny bil
Åter från introduktionen av nya 3-serien. Trevlig bil men som vanligt större än föregående modell. Några bilder:
År 2019 varför är hälften av rattens kontrollers fortfarande farthållare? Varför kommer man inte vidare och har lite multiknappar eller annan innovation för att plocka bort alternativt ha andra funktion i det vänstra klustret?
Helt klart snygg.Äntligen lite kvalitet i tråden, det är mycket långt mellan dessa poster.
Som vanligt har BMW den ledande positionen som de andra så småningom kopierar (sällan speciellt lyckat skall dock sägas).
Den nya 3-serien är dock lite tråkig då den är precis så bra som man hade kunnat förvänta sig, alltså absolut toppklass på samtliga punkter! Det börjar bli långtråkigt när 3-serien leder segmentet modellserie efter modellserie i 35-40 år (med en liten svacka vid pre-facelift e9x, 05-07)
Inget för mig, men jag förstår människor som kommer att boka fast en nu med detsamma.
År 2019 varför är hälften av rattens kontrollers fortfarande farthållare? Varför kommer man inte vidare och har lite multiknappar eller annan innovation för att plocka bort alternativt ha andra funktion i det vänstra klustret?
Just innovationer på knappfronten tenderar ju att vara en försämring. Innovation här hade förmodligen slutat med en 5-6 knapptryck genom någon meny bara för att ställa farthållaren. Naturligtvis hade man varit tvungen att ta ögonen från vägen.
Varför inte har programmerbara knappar? Låt allt vara default för standardköparen men vi som inte använder LIMIT någonsin (har någon här någonsin använt den funktionen) hade kunnat sätta en annan funktion där? Likt 1-8 knapparna idag.
2 knappar/hjul räcker på ratten...För att det fortfarande är omöjligt att använda pekskärm när vägen är ojämn exempelvis medans knappar alltid funkar
Skillnaden är att fingrarna känner var knappen är. Det finns en anledning till att en flygplanscockpit inte har en enda touchscreen utan knappar till allt så att säga.2 knappar/hjul räcker på ratten...
För mycket knappar gör det ju bara plottrigt, och så behöver du ändå titta...
Precis, och strular touchskärmen så har du helt plötsligt ingen kontroll över någon funktion.... (om allt läggs på en touchskärm då)Skillnaden är att fingrarna känner var knappen är. Det finns en anledning till att en flygplanscockpit inte har en enda touchscreen utan knappar till allt så att säga.
Hade nästan allt på pekskärmen i min gamla v90. Tycker det är smidigare med knappar i min bmw.Varför ha så mycket knappar ö.h.t när pekskärmar är så mycket smidigare?
Blir ju bara plottrigt med alla dessa knappar...
Bmw har en del att lära sig när det gäller design av rattar.År 2019 varför är hälften av rattens kontrollers fortfarande farthållare? Varför kommer man inte vidare och har lite multiknappar eller annan innovation för att plocka bort alternativt ha andra funktion i det vänstra klustret?
Varför inte har programmerbara knappar? Låt allt vara default för standardköparen men vi som inte använder LIMIT någonsin (har någon här någonsin använt den funktionen) hade kunnat sätta en annan funktion där? Likt 1-8 knapparna idag.