Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar in på XPEL stenskottsfilm eller åtgärda stenskott med Chipex.
Check it out
Ge mig feedback på vad jag kan göra bättre. Tyvärr hade jag fel fokusinställning på kameran så vissa delar är lite ur fokus.
Tänkte lägga upp lite videos gällande bilen samt annat som kan vara av intresse för den stora massan . Men det kommer i princip bara vara om bilar eller prylar.
Lack och plåt?Reparation BMW i Stockholm. Var lämnar ni?
Nä, el och chassiLack och plåt?
Ok, kan tyvärr inte hjälpa dig då min BMW har aldrig krånglat.Nä, el och chassi
Kan bara berätta följande:Reparation BMW i Stockholm. Var lämnar ni?
Hahaha, fyfan vad roligt! (I efterhand)Kan bara berätta följande:
Bytte bromsar och dämpare hos BMW i Segeltorp på en X3 inför besiktningen. Blev likförbannat nedslag och ombesiktning på bromsarna. Stormade tillbaka till verkstaden på lagom bra humör varpå mekanikern själv kör tillbaka till besiktningen. En kaffe och bulle senare visar det sig att klåparen på besiktningen inte visste hur man testar en 4wd med automat...
Utmärkt skött från verkstadshåll.
Ingen fara att byta nu och ha liggandes så länge du förvarar rätt. Rätt = mörkt och svalt. Absolut inte ute på balkong eller liknande.Köpte bil nu i vinter o fick med dubbfria men tänkte byta till dubb till nästa år.
Någon som löst ekvationen hur man ska genomföra det hela? Byta i höst för o få fräscha? Byta nu o ha liggandes? Däck som kostar ca 1600st hos billig på nätet, vad kan man förvänta sig i pris hos lokala handlare? Är det 1600-2600/däck (exkl påkräng)? Skönt att sponsra lokala firmor men inte till vilket pris som helst.
Ska snacka nya puckar när jag byter till sommardäck men bra o höra från er i panelen.
Reparation BMW i Stockholm. Var lämnar ni?
Lack och plåt?
Råkade beställa en Volvo idag, 500 hästar, 2800nm, 12-växlad dual clutchlåda
Alltså inte Geely-Volvo, utan dom där stora bilarna. Motorn väger tydligen 1199kg torr.
Jag vet! Folk tror att det är nåt fel på bilarna, men det är tydligen meningen att de ska se ut så där från fabrik!
Jag vet! Folk tror att det är nåt fel på bilarna, men det är tydligen meningen att de ska se ut så där från fabrik!
Om man inte har råd med en x5a, q7a eller GLE vad är näst bäst efter dessa suvar? Vad tycker ni?
Satsa på ett bättre självförtroende.
Om man inte har råd med en x5a, q7a eller GLE vad är näst bäst efter dessa suvar? Vad tycker ni?
Svårt det där, budget?
Hur kommer det sig att du ”råkande” hamna i en sådan bil??Åkte en Kia E-Niro idag (säg det inte till någon!!),
Har aldrig åkt ett fordon med ett så högt kupeljud, och jag har ändå kört gamla Hjullastare från 80-talet och massvis med industritruckar eller liknande. Omöjligt att åka 70km/h ++ utan hörselskydd. Helt otroligt egentligen!
Har också köpt en Volvo idag.
23hk toppfart på 4,5 km/h.
Hur kommer det sig att du ”råkande” hamna i en sådan bil??
Efter att ha följt denna tråd ett tag så undrar jag verkligen!
Beggad X5 eller GLE?Om man inte har råd med en x5a, q7a eller GLE vad är näst bäst efter dessa suvar? Vad tycker ni?
Jag förstår, vi släpper det!Vill inte prata om det, det är ett mörk kapitel i mitt liv
Är väl småsyskonenOm man inte har råd med en x5a, q7a eller GLE vad är näst bäst efter dessa suvar? Vad tycker ni?
Är det verkligen så lätt att identifiera folks politiska ståndpunkt?Givet hans bilhistorik så tror jag inte att han är sosse,
Råkade beställa en Volvo idag, 500 hästar, 2800nm, 12-växlad dual clutchlåda
Alltså inte Geely-Volvo, utan dom där stora bilarna. Motorn väger tydligen 1199kg torr.
Makulera ordern,man åker Scania inget annatRåkade beställa en Volvo idag, 500 hästar, 2800nm, 12-växlad dual clutchlåda
Makulera ordern,man åker Scania inget annat
Är det så?Tvärtom här,massa felkoder hela tiden i display.Har tre, blir ruinerad! Maken till bilar att gå sönder