Tapiren
Basic
Blir jag blockad av @Norrlänningen för all evig framtid nu?
Nya fartmonstret har gjort entré, förmånsvärde och basbelopp i en skön kombination med liten motor och eldrift. Allt en bilentusiast någonsin kan drömma om!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya fartmonstret har gjort entré, förmånsvärde och basbelopp i en skön kombination med liten motor och eldrift. Allt en bilentusiast någonsin kan drömma om!
Är huvemblemet standard? Smakar rätt mycket Mercedes om det kan jag tycka
Är huvemblemet standard? Smakar rätt mycket Mercedes om det kan jag tycka
EftermarknadÄr huvemblemet standard? Smakar rätt mycket Mercedes om det kan jag tycka
finns mycket att säga om den bilen, tror verkligen den kommer att öka i värde.Satan vad vi ska handla pizza
finns mycket att säga om den bilen, tror verkligen den kommer att öka i värde.
Tyvärr svårt att hitta fina, dom kostar väldigt mycket också dom i bra skick med ok mil.
Satt och slösurfade på blocket, sprang på denna.För att hitta fräscha E39or så är det nog typ Tyskland man ska kolla främst.
Fan, Saab är snygga alltså. Synd att de inte finns kvar...I och med att jag ställer på sommarbilen om bara någon vecka så kändes det helt naturligt att köpa nya sommardäck till vinterbilen.
Ja sista 9-3 och 9-5 var riktigt riktigt fina. Synd att de inte fick fortsätta på inslagen bana.Fan, Saab är snygga alltså. Synd att de inte finns kvar...
Ja, verkligen.Ja sista 9-3 och 9-5 var riktigt riktigt fina. Synd att de inte fick fortsätta på inslagen bana.
Superb. Köpte den i liknande skick eller har det varit eget projekt?Inte kvar men den bil jag ångrar allra mest att jag sålt. Såld till München så den är iofs tillbaka på hemmaplan. Original 130 bhp med Kügelfischer mekanisk direktinsprutning. Hade dock en trimkam så den gav lite till. 5 växlad låda från en E21.
T
Köpte den med helrenoverad kaross och motor. Dock fungerade den dåligt men hade turen att hitta felet på en gång. (En dassig bensinpump) Hade stått still i många år efter renoveringen när jag köpte den.Superb. Köpte den i liknande skick eller har det varit eget projekt?
@Norrlänningen är nog ännu argare på mig. Är på G att byta bort min basbelopps-Passat (dock röd) mot en sån där.
Visst är det så, därför mina får rätt mycket omvårdnad.Fan, Saab är snygga alltså. Synd att de inte finns kvar...
Håller med, har en av sista generationernas 9-5:a också, den får dock vänta tills fint väder kan garanteras.Ja sista 9-3 och 9-5 var riktigt riktigt fina. Synd att de inte fick fortsätta på inslagen bana.
Underbara bilar. Kan uttala mig seriöst, haft flera 02or. Både Ti och Tii. Man glömmer dom aldrig.....Köpte den med helrenoverad kaross och motor. Dock fungerade den dåligt men hade turen att hitta felet på en gång. (En dassig bensinpump) Hade stått still i många år efter renoveringen när jag köpte den.
Var sedan diverse mekaniska fel med bromsar, handbroms, kallstartrelä, läckande insprutning, läckande växellåda, rost i tank, instrument, co halt, plus en massa detaljer som var fel för modellen. La väl ett år att fixa, justera, leta och köpa diverse delar för att få den som jag ville. Då sålde jag
Edit: Drog om mycket av elen också...
Och runt 70% av reservdelarna vara bara att beställa hem hos BMW. Bara en sån sak...Underbara bilar. Kan uttala mig seriöst, haft flera 02or. Både Ti och Tii. Man glömmer dom aldrig.....
20 mil idag - lagda till de drygt 9000 andra. Sista besiktningen gjord för den hinner bli 50 år innan nästa. Blankt papper.
Vårda den väl. Det där är ett stycke historia.20 mil idag - lagda till de drygt 9000 andra. Sista besiktningen gjord för den hinner bli 50 år innan nästa. Blankt papper.
Härligt exemplar av en legendar. Ha det fint med den!!20 mil idag - lagda till de drygt 9000 andra. Sista besiktningen gjord för den hinner bli 50 år innan nästa. Blankt papper.
20 mil idag - lagda till de drygt 9000 andra. Sista besiktningen gjord för den hinner bli 50 år innan nästa. Blankt papper.
Ojojoj...så jävla bra...Grattis!
haft en coupé av samma modell som är på bilderna nedan. En 450slc. Byggkvalitén är grym. Det som sitter med ett skruvförband har tre i denna
Grejerna gjorde det de skulle idag i alla fall”Jag ska bara regga mig på det där forumet klocksnack för att köpa en gammal seamaster”
”Ska bara in på Porsche för att kolla lite”
”Måste bara köpa en liten flaska schampoo till bilen, inget annat”
Hopplöst
Beställde så mycket att jag upptäckte att det fanns ett kolli till att hämta... Kompletterande bild
Fina bilder! Gött med cab. en sådan dag...så tomtemössan i nick.et känns lite off en sådan här dagCabväder idag! Hysteriskt rolig bil!