Norda
Silver
Fina bilder! Gött med cab. en sådan dag...så tomtemössan i nick.et känns lite off en sådan här dag
Jäklar!! Tack för tipset. Får fixa dirr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder! Gött med cab. en sådan dag...så tomtemössan i nick.et känns lite off en sådan här dag
Ja grymt fin men det var som att åka runt i ett stumt kassaskåp. Slog inte an en endaste sträng hos mig så den fick lämna ganska fort...Ojojoj...så jävla bra...
Läge att uppgradera lyan så du får plats. Det lär ju liksom inte sluta...Grejerna gjorde det de skulle idag i alla fall
För övrigt en magisk dag med sväng runt bland annat Ekerö och slingerbulten.
Riktigt roliga bilar!Vad sjutton lika bra att gå all in. Har haft dessa också. GT:n den vackraste av alla med ett grymt ljud från BMC 4:an men roligast var gocarten MG Midget. Inte ens dörrhandtag.
”Jag ska bara gå in på hemnet för att kolla lite på skoj...”Läge att uppgradera lyan så du får plats. Det lär ju liksom inte sluta...
Blir jag blockad av @Norrlänningen för all evig framtid nu?
Nya fartmonstret har gjort entré, förmånsvärde och basbelopp i en skön kombination med liten motor och eldrift. Allt en bilentusiast någonsin kan drömma om!
Vad sjutton lika bra att gå all in. Har haft dessa också. GT:n den vackraste av alla med ett grymt ljud från BMC 4:an men roligast var gocarten MG Midget. Inte ens dörrhandtag.
Hehe.. Ursprunget till utrycket fulsnyggDå är jag snart med i "konstiga engelska bilar ligan" då jag ska hämta upp en 1964 Austin A40 Futura från en kollega i sommar
Jag får den gratis så självklart tar jag den!
Hehe.. Ursprunget till utrycket fulsnygg
Slitsamma är nog santAldrig någonsin brytt mig om en sådan men får jag den gratis så tar jag den!
Sedan hur lång tid det tar att bygga ihop den är slitsamma, får ta 20 år om det är så.
Slitsamma är nog sant
Mycket bra! God smak...
Suger i köptarmen nu när det börjar våras...
Well - numera kompletteras min lika röda, lika gamla och lika tyska BMW 635 CSi med en gubbmerca!
MB 190e 2.3 (dessvärre ej 16V).
En ägare, väldigt original (AMG-"flärpen" på bagageluckan undantagen), få mil, Sportpaket.
Körd av gubbe. Verkar aldrig ha haft stereo monterad - har ingen AC. Älskar't!
Well - numera kompletteras min lika röda, lika gamla och lika tyska BMW 635 CSi med en gubbmerca!
En ägare, väldigt original (AMG-"flärpen" på bagageluckan undantagen), få mil, Sportpaket.
Grym!! Vart har du hittat den pärlan?
Någon i tråden som beställt nya Porsche Macan S? Vilken utrustning är "måste" för er förutom PDK och klimatanläggning?
För dyra för mig tyvärr i nuläget gissningsvis. Har lite andra prioriteringar också. S:en ligger lagom. Men visst, med utrustning kan GTS löna sig jmf. med S.Är väl viktigare att vänta på turbon eller GTS.
Brukar få med en del extra som är välbehövligt.
Kanonfin! Ser ut att ha 16v-kjol bak också eller? Och den fina rutiga klädseln!
För mig hade det varit, PDC med backkamera, avbländade inner och ytterbackspeglar, Bose, el-uppvärmd ruta, led-strålkastare och el-läderstolar ev ventilerade. Sen är ju luftchassi kul med. Finns säkert massa mer kul men det skulle vara det viktigaste enligt migNågon i tråden som beställt nya Porsche Macan S? Vilken utrustning är "måste" för er förutom PDK och klimatanläggning?
Tackar!Mycket bra! God smak...
Will do! Den ska få lite puts och studs in- och utvändigt först.Posta mer bilder på inredningen, den är magisk
På slagauktion, faktiskt. En bit upp längs bästkusten.Grym!! Vart har du hittat den pärlan?
Dålig koll. Är den specifik för 16V-versionen? Inte bara standard Sportline?Kanonfin! Ser ut att ha 16v-kjol bak också eller? Och den fina rutiga klädseln!
Tack för bra tips. Vill inte sitta med en osäljbar bil.För mig hade det varit, PDC med backkamera, avbländade inner och ytterbackspeglar, Bose, el-uppvärmd ruta, led-strålkastare och el-läderstolar ev ventilerade. Sen är ju luftchassi kul med. Finns säkert massa mer kul men det skulle vara det viktigaste enligt mig
Komfort-sportstolar är väl standard så bara läder att välja till.Tack för bra tips. Vill inte sitta med en osäljbar bil.
LED - ja
El-läderstolar (sport?) ja
BOSE - har det i min nuvarande och den är ju helt okej men inte fantastisk. Stor skillnad mot bas-stereon?
Luftchassi - nödvändigt på en SUV? Den är väl relativt komfortabel ändå.
Min "kollega" på jobbet har en sådan där. Han är rätt nöjd med den!
Trist att se att du drabbats av den dock, du verkar vara en schysst kille.
Jag har själv haft en E-Golf i 3 år som enda bil, så att jag vet mycket väl hur det kan vara ibland.
Det går ju alltid att byta bort så småningom.
@Norrlänningen är nog ännu argare på mig. Är på G att byta bort min basbelopps-Passat (dock röd) mot en sån där.
Återkom gärna med rapport, särskilt om hur den upplevs när man "kört slut" på batteriet. Prestanda/soppaförbrukning.
Ja, kör man fort och pressar den lite blir den ohemult törstig, snabb långresa ger som sagt runt 1.2l/mil. Skulle man köra i ett land där man får hålla 140-150km/h skulle den säkert dra 1.5l/mil.Har du provat köra den enbart på bensin än?
Sist jag körde en och körde enbart på bensin så drog aset 1.2L/mil. Det kombinerat med typ 35L tank var hemskt
(Slog på hybriden igen efter det "testet")
Hämta denna igår! Känns rätt bra, hoppas alla parter i hemmet blir nöjda... 4 bil byten inom 12 månader, det får fan räcka