• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Svara bara på de som klarar av att inleda mening med stor bokstav och avsluta med korrekt skiljetecken. Vips, 95% av strulputtarna borta!
Ja herregud annars får man ju checka in på Säter efteråt. Det var ett tag sen sist och jag hade förträngt lite hur det går till i kombination med en bil som förmodligen drar till sig strulputtar.
 
Nytvättad
7609B27E-0B3F-4531-BB5A-773848076BCB.jpeg

6A16C290-22B0-407A-9D32-9815BEB49929.jpeg

E3AD4753-633F-4815-AF85-66BE76705863.jpeg
Sjukt roliga bilar!
 
Ja herregud annars får man ju checka in på Säter efteråt. Det var ett tag sen sist och jag hade förträngt lite hur det går till i kombination med en bil som förmodligen drar till sig strulputtar.

Kan vara minst lika spännande att sälja via kvd. Att man efteravslöjandena budgivning får höra att vinnaren inte kan betala. Seriöst värre...
 
Jag trodde iofs. KVD tog ut avgift om man inte vill köpa. Men den tillfaller kanske dem själva?
Det "ska" vara så att om man inte kan betala så ska köparen betala slagavgiften. Vem den går till vet jag inte men antagligen KVD eftersom de behöver ha bilen en vecka till.

Däremot behöver köparen inte betala något om man hittar fel som inte varit med i beskrivningen. Har själv hoppat över 2 bilar av den anledningen på KVD. Så är man "smart" så säger man ju bara att bilen är mer repig än man förväntade sig baserat på beskrivningen. Köpare som inte kan betala tror jag dock inte dyker upp alls.
 
Det "ska" vara så att om man inte kan betala så ska köparen betala slagavgiften. Vem den går till vet jag inte men antagligen KVD eftersom de behöver ha bilen en vecka till.

Däremot behöver köparen inte betala något om man hittar fel som inte varit med i beskrivningen. Har själv hoppat över 2 bilar av den anledningen på KVD. Så är man "smart" så säger man ju bara att bilen är mer repig än man förväntade sig baserat på beskrivningen. Köpare som inte kan betala tror jag dock inte dyker upp alls.


Smart.
Det var tyvärr så att säljaren inte betalade/kunde betala när extra pappan sålde sin bil via kvd. Om köparen betalade slagavgift eller ej vet jag dock inte men bilen blev såld nästa gång den gick ut för försäljning hos dom.
 
22847D5B-9901-4290-AB54-48B09AA57361.jpeg
9648FDB8-A8E7-4066-A7A2-99616FCFFEC0.jpeg
F395369D-1C14-411C-8582-140644396ACC.jpeg


Jag kör alltid välstädat i bilen! Skoförbud om någon åker med. Har kört 5000 mil med den nu, helt otroligt nöjd!

Lädret tvättar jag en gång i månaden, utvändigt tvättar jag veckovis. Har microfiber som jag dammtorkar med dagligen.
Ordning och reda :) Skoförbud har jag inte:D Har ju en 8-åring så det blir som det blir.

Men har en polare som har rekordfirma och ständigt är skyldig mig pengar, så han får tvätta av skulderna oftast ;)
 
Tillbaka
Topp