Norda
Silver
M3?Inkörningsmilen är avslutade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
M3?Inkörningsmilen är avslutade.
Därja! Fantastisk bil!
Grym, vad tycker du nu när den är inkörd.Inkörningsmilen är avslutade.
Nya köttbullar på g
Nya köttbullar på g
Du har cirka 10% kvar till mina 335or
EMWLite gissning som omväxling. Vilket märke?
Visst är det en östtysk EMW. Skön pickupkonvertering av en dansk diggare Samtliga EMW hade BMWnjurar, men här liknar det mer engelskt Bristolstuk. Hursomhelst, en läcker liten truck.
Nämenvafan! Jag har faktiskt en sommarbil som är uthämtad från vintervila för två dagar sen.
Moder natur verkar dock inte bry sig det minsta om detta, utan öser på med en massa snö i kväll...
Jag kör alltid välstädat i bilen! Skoförbud om någon åker med. Har kört 5000 mil med den nu, helt otroligt nöjd!
Lädret tvättar jag en gång i månaden, utvändigt tvättar jag veckovis. Har microfiber som jag dammtorkar med dagligen.
Hur funkar skoförbud i en bil?
Jag kör alltid välstädat i bilen! Skoförbud om någon åker med. Har kört 5000 mil med den nu, helt otroligt nöjd!
Lädret tvättar jag en gång i månaden, utvändigt tvättar jag veckovis. Har microfiber som jag dammtorkar med dagligen.
Ska man verkligen köra det på en så ny bil? Den sliter ju hårt på skinnetKöp mirakelsvamp till ratten så får du bort det flottiga. Också tips till er som har köpt en bil mer flottig/glansig läderatt.
https://cdon.se/skonhet-och-halsa/2st-mirakelsvamp-nanosvamp-p35323183
Köp mirakelsvamp till ratten så får du bort det flottiga. Också tips till er som har köpt en bil mer flottig/glansig läderatt.
https://cdon.se/skonhet-och-halsa/2st-mirakelsvamp-nanosvamp-p35323183
Ypperligt!
Jag kör givetvis skofritt i min hjullastare också, jag är inget vilddjur.
Oh!! En gammal åtta är inte fel!
En fin e23 kanske?
Läckert. Inte så mycket spring i och ur maskin på dagarna va?
Skoförbud? Du skojar va?