Känndes som en passande bil för en överviktig 40-plussare tänkte jag och slog tillRiktigt bra bil det där! Hade en 7 serie för några år sedan, väldigt trevlig! Men din kärra ser några strån vassare ut stort grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känndes som en passande bil för en överviktig 40-plussare tänkte jag och slog tillRiktigt bra bil det där! Hade en 7 serie för några år sedan, väldigt trevlig! Men din kärra ser några strån vassare ut stort grattis!!
Gjorde du helt rätt i!! Skönt när man kan sitta skönt i bilarna!! Övervikig? Nej tror ordet du söker är karaktärKänndes som en passande bil för en överviktig 40-plussare tänkte jag och slog till
Nytvättad
Detta är tyvärr bara min lånebil. Har en Clubman S. Men blir sjukt sugen på JCW istället .Roligt att se en JCW, dessutom en LCI. Fixat bort kromet själv eller var det så från fabrik?
Detta är tyvärr bara min lånebil. Har en Clubman S. Men blir sjukt sugen på JCW istället .
2019 års modell har ett tilläggspaket där kromet ersätta med svart. Riktigt fint utan.
Kan tänka mig värre sätt att spendera en dag än i en m4Va fasen, första dagen på sportlovet fick jag och dottern tillbringa i badbilen Så klart preppad med kortison och antihistamin
Mumsig bil!Va fasen, första dagen på sportlovet fick jag och dottern tillbringa i badbilen Så klart preppad med kortison och antihistamin
Men nu måste man ju tanka igenKan tänka mig värre sätt att spendera en dag än i en m4
Något är på gång...
Hjulhusen är rena i alla fall
Det finns baksidor med allt vad har du för förbrukning på pärlan?Men nu måste man ju tanka igen
Du missade lite på linern till vänster om bromsskivan.
Nu vill vi se bild på fina nya feta fälgar med cykeldäcken monterade!
Ni som har koll, kan få gratis supercharger till Tesla Model 3 med invite, eller gäller det bara storteslorna?
Du kan få 1500km gratis supercharge genom min kod —>
https://ts.la/emil18556
Ingen modell har obegränsad fri supercharge numera.
Aha! Återstår bara att se om jag kommer ur fossilleasingen redan, kalkylen på en Model 3 Long range i övrigt var trevlig läsning.
Återkommer
ingår även förbränningsmotor?
Aha! Återstår bara att se om jag kommer ur fossilleasingen redan, kalkylen på en Model 3 Long range i övrigt var trevlig läsning.
Återkommer
Garanterar de fortfarande restvärdet? Har för mig att så var fallet på Model S
Tror inte din M2 har halverats i pris.....
Men privat så är det en grym kalkyl
Edit:
Garanterat restvärde är egentligen inget att sträva efter, då garanteras ju maxpriset också.
För företaget är kalkylen också grym. Lågt förmånsvärde ger låga sociala avgifter på förmånen. Serviceposten borde bli rätt låg också.
Jag tycker värdetappet är fortfarande en stor osäkerhet vad gäller den typ av bil. Speciellt nu när fler och fler märken kommer med elbilar.
Har du någon input vad gäller service?
Då har de ändrat nyligen då? När jag kollade för ett halvårsedan var väl både intervall och pris samma som för fossilbil.Dom teslabilisterna som körde garanterat var nog rätt sura, fick lämna in sina bilar billigt.
Fler elbilar kommer, intresset ökar. Tesla har fortfarande laddnätverket och en uppdateringsbar produkt. Inte orolig direkt.
Service behövs helt enkelt inte längre, Tesla har tagit bort den. Man reparerar om det behövs, ingen årlig service,
Då har de ändrat nyligen då? När jag kollade för ett halvårsedan var väl både intervall och pris samma som för fossilbil.
Tex bromsoljan måste bytas ändå väll?Yes, precis nyligen som jag förstod det. Så kalkylen blev ju inte sämre
Tex bromsoljan måste bytas ändå väll?
Kupéfilter? just pulling your chainsOklart hur dom löst det, säkert nån super brake fluid. Lär ju knappast behöva jobba nåt värre i alla fall