...Och helt plötsligt blev en prisbasbelopps-Passat cool.Snyggt! Det är av dig man ska köpa begagnad bil av
Edit: Citerade fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Och helt plötsligt blev en prisbasbelopps-Passat cool.Snyggt! Det är av dig man ska köpa begagnad bil av
Jag kör alltid välstädat i bilen! Skoförbud om någon åker med. Har kört 5000 mil med den nu, helt otroligt nöjd!
Lädret tvättar jag en gång i månaden, utvändigt tvättar jag veckovis. Har microfiber som jag dammtorkar med dagligen.
Men, var ställer du skorna? Finns ju inga fotsteg innanför dörren på en femma
Alla har väl en bilanpassad skohylla i bagageutrymmet...?
Så länge man inte kör 7.5pbb Passat dvs...
Barnens skor tas av innan de kliver in i min bilSkoförbud? Du skojar va?
Grym 560 börjar bli svåra att hitta fina ex och de ökar i värdeFick en härlig lördagstur i kokainsläden.
Hämtade upp min frus bil ifrån Toyota service igår och fick skador med på köpet! Inget vrålåk och inte i närheten av din skada men väldigt irriterande då bilen skal säljas Har inte fått något svar ännu hur kompensationen blir...-Hej,
Undrar om någon här varit med om liknande eller om ni har lite tips för vad man ska tänka på.
Idag var jag och besiktigade min bil på bilprovningen. En BMW GT, 2014 i toppskick.
Besiktingsmannen körde in i en stillastående lastbil. Bilprovningen säger att de kommer att täcka allt men det är högst oklart för mig vad detta innebär.
Det blev ganska omfattande skador på dörren, kofångaren och c-stolpen. Plåten på dörren och c-stolpen har tryckts in. Det blev till och med hål där. Jag har svårt att se att bilen blir helt återställd i sitt ursprungliga skick.
Vad ska man tänka på för att dels ersättas korrekt (tänker på värdeminskning på en krockad bil) och dels säkerställa kvalitén om de nu skulle ”lova” att det går att laga.
Jag är inget proffs på detta så jag kan inte granska nyansen i färgen och korrekt utförande i allt arbete som behöver ske.
Tacksam för era råd och tips.
Hämtade upp min frus bil ifrån Toyota service igår och fick skador med på köpet! Inget vrålåk och inte i närheten av din skada men väldigt irriterande då bilen skal säljas Har inte fått något svar ännu hur kompensationen blir...
Trist historia, men bra att dom får ordnat skadorna. Kanske var lite otydligt men det var Toyota som påförde skadorna när bilen var inne för service-Jag lider med dig. Sånt är oacceptabelt.
Jag var och besiktigade min på Homgrens skadecenter precis. Dörren och den drabbade delen på C-stolpen kommer att bytas. Kofångaren kommer att lackeras.
Bilprovningens försäkring står för allt. Bilen ska vara inne i två veckor och under tiden ska jag ha en hyrbil som Bilprovningen står också för.
Mitt råd till dig för att få lite fart på ärandet är att:
• se till att parten som vållade skadan har gjort en skadeanmälan
•när det är gjort får du komma i kontakt med deras försäkringsbolag
•när de bekräftat att ärendet har blivit registrerat då kan du boka skadebesiktning
MVH
Trist historia, men bra att dom får ordnat skadorna. Kanske var lite otydligt men det var Toyota som påförde skadorna när bilen var inne för service
Trist historia, men bra att dom får ordnat skadorna. Kanske var lite otydligt men det var Toyota som påförde skadorna när bilen var inne för service
Nice...och lycka till med elektroniken! Därvidlag, får vi alla, oavsett bilmärke, hoppas att den är "tillräckligt" hållbar...Sportar en ny idag. Riktigt impad av nya elektroniken i 7ornar
Ja, herregud vad skit som kan spåra ur. Man vill inte äga dem när garantin gått utNice...och lycka till med elektroniken! Därvidlag, får vi alla, oavsett bilmärke, hoppas att den är "tillräckligt" hållbar...
Sportar en ny idag. Riktigt impad av nya elektroniken i 7ornar
En sofistikerad bil för sofistikerade människor, riktigt bra!
Under norra brofästet på Höga Kustenbron?
Det stämmer!
Mycket lyckad bil och fotografi
Grym, stort grattis!Sportar en ny idag. Riktigt impad av nya elektroniken i 7ornar
Sorry men där har du mött din övermanA pony or a stallion
#458 speciale
mina bromsar har aldrig sett så små ut
Haha ohh yeahSorry men där har du mött din överman
Vilken bil...458 Speciale...A pony or a stallion
#458 speciale
mina bromsar har aldrig sett så små ut