• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

laketwig

Patek
2-Faktor
En bra dag för polering och nytt lackskydd ... :happyhappy:
BMW 420 GC 2019-04-16.jpg

BMW 420 GC 2019-04-16 (snett 2).jpg

BMW 420 GC 2019-04-16 (front).jpg

BMW 420 GC 2019-04-16 (grill).jpg


Nu tar jag inte ut den ur garaget på en tid ... ;)
BMW 420 GC 2019-04-16 (vänster).jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Hej! Ber om ursäkt redan nu om detta är felpostat.
Vårsolen värmer och fåglarna kvittrar, jag MÅSTE således ha en trevlig nöjesbil...
Har fått inspiration av alla trevliga bilar i den här tråden :)
Jag är alltså på jakt efter en rolig bil att plocka fram på helgerna, sommarkvällar och ev någon roadtrip.
Har hittills hafts siktet inställt på Audi S5, någon som har erfarenhet av dessa?
Kravlistan är ganska enkel, minst 300hk, sportig, baksäte och max 250k i inköp.
Tacksam för tips! :)
S5 känns riktigt grå utan facelift. Således Golf R (mk7 får plats i budgeten eller spar cash och köp mk6) eller GTI. S3. M135i.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
En sådan sjukt fantastisk känsla att för första gången någonsin ha båda bilarna tillsammans i mitt eget hem. Och ännu bättre, mitt egna garage!
Resten av kvällen spenderas nog åt att bara stirra på mina fina bilar i garaget och dricka öl. Är för trött efter all flytt för att börja plocka iordning i garaget.
Invignings-burnouten blev med min Suzuki K50 :cigar:
Någon annan dag får Tbirden göra en rejäl jävel där inne, det är ju det den är till för.
IMG_20190416_192940.jpg
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
En sådan sjukt fantastisk känsla att för första gången någonsin ha båda bilarna tillsammans i mitt eget hem. Och ännu bättre, mitt egna garage!
Resten av kvällen spenderas nog åt att bara stirra på mina fina bilar i garaget och dricka öl. Är för trött efter all flytt för att börja plocka iordning i garaget.
Invignings-burnouten blev med min Suzuki K50 :cigar:
Någon annan dag får Tbirden göra en rejäl jävel där inne, det är ju det den är till för.
IMG_20190416_192940.jpg
Vad kul! Har senaste åren tänkt att jag vill bo i någon lägenhet i framtiden men på sistone har jag faktiskt svängt - nu är jag inne på villa med garage, för den där känslan måste ju vara fenomenal!
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Vad kul! Har senaste åren tänkt att jag vill bo i någon lägenhet i framtiden men på sistone har jag faktiskt svängt - nu är jag inne på villa med garage, för den där känslan måste ju vara fenomenal!

Gör tvärtom, det svåra objektet att finna, ett garage med villa.
Jag flyttade in i huset igår och idag kom bilarna in i garaget, helgrym känsla! 2 av 4 ställen rensade på delar och verktyg. Tar resten senare... När jag orkar...
Äntligen kunna meka hemma med sina egna saker och inte hos någon annan med en flyttkartong verktyg och reservdelar som visade sig ligga någon annanstans.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Gör tvärtom, det svåra objektet att finna, ett garage med villa.
Jag flyttade in i huset igår och idag kom bilarna in i garaget, helgrym känsla! 2 av 4 ställen rensade på delar och verktyg. Tar resten senare... När jag orkar...
Äntligen kunna meka hemma med sina egna saker och inte hos någon annan med en flyttkartong verktyg och reservdelar som visade sig ligga någon annanstans.
Förstår precis! Kul, och lycka till!
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Hahaha grymt, hur stort är garaget :D


En sådan sjukt fantastisk känsla att för första gången någonsin ha båda bilarna tillsammans i mitt eget hem. Och ännu bättre, mitt egna garage!
Resten av kvällen spenderas nog åt att bara stirra på mina fina bilar i garaget och dricka öl. Är för trött efter all flytt för att börja plocka iordning i garaget.
Invignings-burnouten blev med min Suzuki K50 :cigar:
Någon annan dag får Tbirden göra en rejäl jävel där inne, det är ju det den är till för.
IMG_20190416_192940.jpg
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Blev bra tycker jag :)

Smidda fälgar specifika för Mustang S550 plattformen. Snor ni dem så kommer jag hitta er, enda setet i Europa på gott och ont

Däck Michelin Pilot Sport 4S

Fram
20*10
275/35

Bak
20*11
305/30

20190414_213744-01.jpeg
 
Senast ändrad:

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
Blev bra tycker jag :)

Smidda fälgar specifika för Mustang S550 plattformen. Snor ni dem så kommer jag hitta er, enda setet i Europa på gott och ont

Däck Michelin Pilot Sport 4S

Fram
20*10
275/35

Bak
20*11
305/30

20190414_213744-01.jpeg
Har du lust att slänga upp ett kort med lite mer distans så man ser helheten bättre?
 
Topp