Snyggt ! , dock tycker jag att mustang ska ha mycket däck, typ som nedan, men vet ej hur det skulle se ut på moderna mustanger, lite svårt med bromsarna också såklart samt stora hjulhus.Har inte hunnit ta några kort än
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt ! , dock tycker jag att mustang ska ha mycket däck, typ som nedan, men vet ej hur det skulle se ut på moderna mustanger, lite svårt med bromsarna också såklart samt stora hjulhus.Har inte hunnit ta några kort än
Snyggt ! , dock tycker jag att mustang ska ha mycket däck, typ som nedan, men vet ej hur det skulle se ut på moderna mustanger, lite svårt med bromsarna också såklart samt stora hjulhus.
Kör i vindTack
Får slänga på drag setup 17" hjul med M/T däck eller dylikt (bak i alla fall) i sådant fall annars blir det svårt med mycket gummi
Mer gummi åt folket! 19”Snyggt ! , dock tycker jag att mustang ska ha mycket däck, typ som nedan, men vet ej hur det skulle se ut på moderna mustanger, lite svårt med bromsarna också såklart samt stora hjulhus.
härligt!Mer gummi åt folket! 19”
Tror jag har 275/40 R19 bak och 245/45 R19 fram. Gick upp en däckstorlek iaf.härligt!
Vad är det för däckprofil på dina 19 " ?
Nya ostar på pickisen idag.
Det där är ju på riktigt coolare än de flesta övriga bilar i tråden. Sorry, @MaziK Får man se hela bilen?
Den tidigare m2 i jämförelse mot m2 competition är väldigt lika varandra.Hade du möjlighet att köra en "vanligt" M2 också? Hur upplevs competition i jämförelse?
/M2 vanilla ägare i väntan på CS versionen
En fråga till er som kört/kör sportbilar och kan mycket mer än mig: Audi RS3 från 2012 och framåt, vad ska man titta på och vara extra nogrann med vid köp?
Älskar karossen (inne på min 3:e) och BMWs raka 6:a på 3.0 liter är ett mästerverk. Helt original så ingen sänkningssats, nya stora fälgar, färgglad eftermarknadsstereo eller turbo.
Grym!Älskar karossen (inne på min 3:e) och BMWs raka 6:a på 3.0 liter är ett mästerverk. Helt original så ingen sänkningssats, nya stora fälgar, färgglad eftermarknadsstereo eller turbo.
Behövs ingen turbo till den motorn.Älskar karossen (inne på min 3:e) och BMWs raka 6:a på 3.0 liter är ett mästerverk. Helt original så ingen sänkningssats, nya stora fälgar, färgglad eftermarknadsstereo eller turbo.
Älskar karossen (inne på min 3:e) och BMWs raka 6:a på 3.0 liter är ett mästerverk. Helt original så ingen sänkningssats, nya stora fälgar, färgglad eftermarknadsstereo eller turbo.
Den tidigare m2 i jämförelse mot m2 competition är väldigt lika varandra.
Det finns två saker som jag tycker sticker ut i jämförelsen. Tidigare m2 har ett vassare motorljud, partikelfilter och nya regler har strypt ljudet på m2c i jämförelse mot den tidigare.
Däremot så är den snabbare, det är ett annat ”skjuss” i m2 competition. Inte för att m2 var slö tidigare, men det är ändå en märkbar skillnad!
Tycker att 20" sitter som en smäck där @MaziK , skitsnyggt!
Sen skulle 20" se förjäkligt ut på en sån klassiker som CaptainOats klippte in, men det är en helt annan sorts bil!
Det där är ju på riktigt coolare än de flesta övriga bilar i tråden. Sorry, @MaziK Får man se hela bilen?
Är faktiskt polerade så är solen som spelar ett spratt i bildenBehövs ingen turbo till den motorn.
Dock skulle du behöva polera glasen lite i fram
Hahaha ja eller hur!Synd att du fick 009 på reg.skylten och inte 007
Kommer citera dig rakt av när jag drar till bilhandlarn, hoppas att han inte får dampEtt måste är den originalmonterade integrerade kebabvärmaren i handskfacket. Att se upp för är tidigare ägare som är pizzabagare med tung högerfot.
Och jag som bestämt mig för en Miata NA...Älskar karossen (inne på min 3:e) och BMWs raka 6:a på 3.0 liter är ett mästerverk. Helt original så ingen sänkningssats, nya stora fälgar, färgglad eftermarknadsstereo eller turbo.
Kan bara instämmaKör en F56 JCW. Jävulusiskt rolig bil att köra!!!