• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

1FDC0EF1-ED3D-4CBD-B885-FC4350B3693A.jpeg

Har ägt denna ett par månader nu och är riktigt nöjd. Inget som gör att det pirrar direkt men tyst, bra kraftresurser, välutrustad samt komfort nära vår gamla s-klass om man har luftfjädringen i komfortläge.
Pirret får hojen stå för..

Senast ändrad:

Har ägt denna ett par månader nu och är riktigt nöjd. Inget som gör att det pirrar direkt men tyst, bra kraftresurser, välutrustad samt komfort nära vår gamla s-klass om man har luftfjädringen i komfortläge.
Pirret får hojen stå för..
man åker bra i dom där, farsan har haft 2 st
Dock kostar det mycket att serva och laga men har du haft S klass är du nog van.

Fast det säger ju inte någonting om tillförlitlighet alls. Det är ett bullshit märke. Typ som baddaren.
Nej det är klart.
Om tillförlitligheten är det som bestämmer hurvida man kan tillverka motorer eller ej så har du kanske rätt, då det inte riktigt framgår i utmärkelsen.

"The panellists judged each shortlisted engine using their subjective driving impressions and technical knowledge, taking into account characteristics such as fuel economy, smoothness, performance, power delivery, noise and overall driveability."

När en jury på 70 motorjournalister utmärker en motor som vinnare enligt ovanstående, 9år i rad, så anser ju åtminstone jag att Audi har någorlunda koll på vad de sysslar med :)

Men jag fattar, du gillar inte Audi.

Ursäkta en relativ nykomling - men finns det en tråd om bilar, på klocksnack, som firar passionen för bilen som företeelse, design och teknik men som är fri från sandlådelarvet om vilket märke som är bäst och vilket som är sämst?

Om så - vänligen visa mig till den. Finns det inte en så startar jag gärna en.

Ursäkta en relativ nykomling - men finns det en tråd om bilar, på klocksnack, som firar passionen för bilen som företeelse, design och teknik men som är fri från sandlådelarvet om vilket märke som är bäst och vilket som är sämst?

Om så - vänligen visa mig till den. Finns det inte en så startar jag gärna en.
Nope, finns bara en, denna.

finns det en tråd om bilar, på klocksnack, som firar passionen för bilen som företeelse, design och teknik men som är fri från sandlådelarvet

Den här tråden handlar endast om bilar och dess design och teknik.
När någon begår ett misstag och postar om bilar som inte faller inom ramen för trådens syfte så uppstår det du uppfattar som sandlådelarv, men det är egentligen bara nödvändiga åtgärder för att hålla hög kvalitet i tråden. :)

Likartade trådar

Tillbaka
Topp