Ja, vad fan vet Audi!Känns som däck är fel väl att gå och lösa en understyrning på från en OEM tillverkare. Men det är bara min åsikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, vad fan vet Audi!Känns som däck är fel väl att gå och lösa en understyrning på från en OEM tillverkare. Men det är bara min åsikt
Ja, vad fan vet Audi!
Inte?Inte hur man bygger motorer iallafall
Inte?
Märkligt att Audi då vunnit engine of the year 9 år i rad med deras 5cyl turbomotor
Fast det säger ju inte någonting om tillförlitlighet alls. Det är ett bullshit märke. Typ som baddaren.
man åker bra i dom där, farsan har haft 2 st
Har ägt denna ett par månader nu och är riktigt nöjd. Inget som gör att det pirrar direkt men tyst, bra kraftresurser, välutrustad samt komfort nära vår gamla s-klass om man har luftfjädringen i komfortläge.
Pirret får hojen stå för..
Dölj regplåten pls!
Har ägt denna ett par månader nu och är riktigt nöjd. Inget som gör att det pirrar direkt men tyst, bra kraftresurser, välutrustad samt komfort nära vår gamla s-klass om man har luftfjädringen i komfortläge.
Så ska en modern SUV se ut!
TackarEn sofistikerad bil för sofistikerade människor. Ett mycket bra val min gode herre.
Nej det är klart.Fast det säger ju inte någonting om tillförlitlighet alls. Det är ett bullshit märke. Typ som baddaren.
Du saknar en bit listÅker denna pärla sedan 3 år tillbaka. MB C220 CDI.
Tack tack, hur går det med ryggen ?
Only for you 2.
Jo, väntar på plast klippset som ska hålla den listen.Du saknar en bit list
Tyvärr, ständig ont. Men, det går att leva med. Det kunde ju ha gått mycket värre...Tack tack, hur går det med ryggen ?
Gillandet får du för din tåga !Tyvärr, ständig ont. Men, det går att leva med. Det kunde jo ha gått mycket värre...
Antar att det bara är Kia och Honda som gäller då?Fast det säger ju inte någonting om tillförlitlighet alls. Det är ett bullshit märke. Typ som baddaren.
Körglädje
Nope, finns bara en, denna.Ursäkta en relativ nykomling - men finns det en tråd om bilar, på klocksnack, som firar passionen för bilen som företeelse, design och teknik men som är fri från sandlådelarvet om vilket märke som är bäst och vilket som är sämst?
Om så - vänligen visa mig till den. Finns det inte en så startar jag gärna en.
Ursäkta en relativ nykomling - men finns det en tråd om bilar, på klocksnack, som firar passionen för bilen som företeelse, design och teknik men som är fri från sandlådelarvet om vilket märke som är bäst och vilket som är sämst?
Om så - vänligen visa mig till den. Finns det inte en så startar jag gärna en.
finns det en tråd om bilar, på klocksnack, som firar passionen för bilen som företeelse, design och teknik men som är fri från sandlådelarvet
Antar att det bara är Kia och Honda som gäller då?
http://mb.cision.com/Public/152/2169943/93446c183fd089f2.pdf
Var det inte du som klagade på att Audi inte kunde bygga motorer? Hur går det ihop med att du kollar på KIA nu?Faktiskt så tittar jag på Kia. Rätt trevliga bilar för priset.
Men har ju ingen aning om hur dom är efter 20k mil (har bara kört nytt) samt alla nya har bara tråkmotorer
Tackar Det är lätt att vara efterklok.Woho! Bra upgrade!
Jag grämer mig fortfarande att jag inte köpte 996 GT3 (RS) när jag seriöst funderade på det.
Tycker fortfarande 996, särskilt GT, är en gravt underskattad bil!