Knypplarn
Silver
Ligger väldigt centralt och mycket företag i byggnaden/ i närheten. Ganska stora platser är väl på + sidanJävlar. Kostar det så mycket alltså :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger väldigt centralt och mycket företag i byggnaden/ i närheten. Ganska stora platser är väl på + sidanJävlar. Kostar det så mycket alltså :O
Minns att vi degade 5k år 2015 under spårvagnshallarna. Det var fan riktigt pricyLigger väldigt centralt och mycket företag i byggnaden/ i närheten. Ganska stora platser är väl på + sidan
Fortsätter på sportbilstemat
Diggart!
Lite skumt då om jag inte fattat fel, så är väl det där bland de minst gillade 911orna? Var inte det den första vattenkylda?
För jag tycker den är snyggast. Alla efter den har blivit så tråkiga och ser likadana ut. Den där sticker ut, kanske som en kniv i ögat på Porsche fantaster?
Såg en sådan i GT3 (?) format här om veckan, fantastiskt bullig, tjock och brutal!
Korrekt.
Karossgeneration 996 MK1. Första vattenkylda.
Brukar nog räknas till de mindre omtyckta, jag gillart. Borde få mer uppskattning och det känns som de är på väg uppåt även prismässigt med all rätta. Om de kan räknas som de mer bulliga 911orna vet jag dock inte.
Trodde det var en 964 turbo? Vad skiljer?
Trodde det var en 964 turbo? Vad skiljer?
Diggart!
Lite skumt då om jag inte fattat fel, så är väl det där bland de minst gillade 911orna? Var inte det den första vattenkylda?
För jag tycker den är snyggast. Alla efter den har blivit så tråkiga och ser likadana ut. Den där sticker ut, kanske som en kniv i ögat på Porsche fantaster?
Såg en sådan i GT3 (?) format här om veckan, fantastiskt bullig, tjock och brutal!
Korrekt.
Karossgeneration 996 MK1. Första vattenkylda.
Brukar nog räknas till de mindre omtyckta, jag gillart. Borde få mer uppskattning och det känns som de är på väg uppåt även prismässigt med all rätta. Om de kan räknas som de mer bulliga 911orna vet jag dock inte.
Jag hade fått för mig att 965 var koden för en högteknologisk efterföljare till 959an, men kanske har fel...Det är en 964 Turbo - den interna karosskoden för turbon var/är 965.
Nörderi mao.
Jag hade fått för mig att 965 var koden för en högteknologisk efterföljare till 959an, men kanske har fel...
Ah, ok! Intressant. Tror jag har läst någonstans att de också provade med en B-6a med dubbelturbo och PDK utöver V8an, men det är jag lite osäker på. Det skulle han nog berättat om isf.Du har, typ, rätt.
Läst samma historia om V8-959an. Finns info lite här och där, i dagligt tal brukar dock 965 = 964 Turbo. Finns källor som säger att det var den interna koden. Oklart dock.
https://feber.se/bil/art/300463/porsche_965__uppfljaren_till_9/
Kan definitivt hålla med om att inredningen är den svaga punkten i 996:an. Struntar iofs i om grafiken känns åldrad, det är en snart 20 år gammal bil som i mitt fall dessutom mest används till nöjeskörning/bankörning. Men material osv. känns tyvärr sämre än både äldre och nyare modeller.Alla 911 är snygg, bara mer eller mindre
Interiört däremot, där glänser inte 996, inte heller 997, dom är lite ”semi-moderna” och åldras inte speciellt väl tycker jag, t.ex skärmarna är ohyggligt pixliga..
Men det går lätt att leva med.
Provkörde den alldeles färska 992 här om veckan, Carrera S.
Både prestanda, ljud, utseende såväl utvändigt men kanske framför allt invändigt var bra många steg upp jämfört med föregående Carrera i mitt tycke. En väldigt stark modell som kommer att sälja riktigt bra om jag vågar mig på lite siande.
M3/M4, RS4 samt övriga konkurrenter har en seg nöt att knäcka.
http://www.porsche.se/modeller/911/nya-911-carrera-s/
Finns lediga i mitt garage centralt. Ligger på 4800/mån.
Det var fränt!!För att bidra med något kul i tråden istället för onödiga diskussioner så får ni en bild från i lördags.
Hade lite Viper träff hemma hos mig
Det är väldigt dumt att köra roliga saker, brukar sluta med att man råkar göra lite tvivelaktiga beslutVa längesedan jag körde nåt riktigt snabbt.
Fan, nu är suget tillbaka
Älskar Turbo S. Sån körglädje.Va längesedan jag körde nåt riktigt snabbt.
Fan, nu är suget tillbaka
Den är verkligen sinnessjuk. Tänk den på Mantorp eller AnderstorpÄlskar Turbo S. Sån körglädje.
Har förvisso inte kört GT3RS eller liknande men hade valt en Turbo S över en GT3RS alla dagar i veckan.
Alla 911 är snygg, bara mer eller mindre
Interiört däremot, där glänser inte 996, inte heller 997, dom är lite ”semi-moderna” och åldras inte speciellt väl tycker jag, t.ex skärmarna är ohyggligt pixliga..
Men det går lätt att leva med.
Provkörde den alldeles färska 992 här om veckan, Carrera S.
Både prestanda, ljud, utseende såväl utvändigt men kanske framför allt invändigt var bra många steg upp jämfört med föregående Carrera i mitt tycke. En väldigt stark modell som kommer att sälja riktigt bra om jag vågar mig på lite siande.
M3/M4, RS4 samt övriga konkurrenter har en seg nöt att knäcka.
http://www.porsche.se/modeller/911/nya-911-carrera-s/
X7 Kanske beggad om ett par år... Blir dock lite trött på enorma suvar där man mer eller mindre tvingas använda tredje sätesraden om man är fem pers.Har idag roat mig med att köra lite roliga Bmw bilar.
I8
850
X7
7 serie
M5
Var en rolig dag
I8- spännande bil. Men är man lite stor så är a stolpe och rutramen lite i vägen. Mysig småbilsvägsbil
850- i mitt tycke oerhört vacker! Härlig bil att ratta, lite spårkänslig dock.
X7:an var riktigt bra!! Tror inte jag har kört någon behagligare suv.
7 serien- kommer inte ihåg vilken av dem det var. Men de går verkligen så vackert på vägen och det finns effekt nog för omkörningar. Att åka 40 mil är något man kan se fram emot med den!
Tog ingen bild på den.
M5- ja det är en 600 hk vilddjur riktigt läcker!! Går hårt och ber om att få mer pisk! Vackert ljud ut motorn!! Tämligen snabb med
Var ganska hektiskt mellan alla bilar men en rolig dag
Den kommer säkerligen vara ett bra köp om något år. Den verkar vara en riktigt bra bil!! Man får se vad den har för sjukdomar första året.X7 Kanske beggad om ett par år... Blir dock lite trött på enorma suvar där man mer eller mindre tvingas använda tredje sätesraden om man är fem pers.
Jävlar! Grym!Lite oldstuff....
Den kommer säkerligen vara ett bra köp om något år. Den verkar vara en riktigt bra bil!! Man får se vad den har för sjukdomar första året.
Ser ut som en GLS bakifrånSäkert bra men körde bredvid/förbi en för ett par veckor sedan och mitt intryck var att den är ful. Toppig, hittar ingen bra bild rakt bakifrån. Ser ut som en amerikansk suv från -00 bak. Och sen monstergrillen.