• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Äntligen så har jag fått tillbaka Saaben efter att den för över en månad sedan lämnades in för byte av höger bakdörr samt lackering av tidigare nämnd dörr och bakskärm efter att en ond liten kärring körde rakt in i den i somras...
Så den hann hem lagom till avställning iaf :rolleyes:

A6776F68-92BB-43F6-A20C-C3211E95BE24.jpeg

Äntligen så har jag fått tillbaka Saaben efter att den för över en månad sedan lämnades in för byte av höger bakdörr samt lackering av tidigare nämnd dörr och bakskärm efter att en ond liten kärring körde rakt in i den i somras...
Så den hann hem lagom till avställning iaf :rolleyes:

A6776F68-92BB-43F6-A20C-C3211E95BE24.jpeg
Kul att det är fixat. Fan var vacker den är. Den kom väl ut typ 2011 och ändå ser det ut som att det skulle kunna vara en 2020-modell.

Efter några månader med en fullsmetad BMW X4 35d, så måste jag tycka att det är en väldigt "bra" och kompetent bil, men ingen kärlek direkt.
Dottern mobbar mig dock över "för liten bil".
Tror det blir en Mercedes GLS nästa gång...

Efter några månader med en fullsmetad BMW X4 35d, så måste jag tycka att det är en väldigt "bra" och kompetent bil, men ingen kärlek direkt.
Dottern mobbar mig dock över "för liten bil".
Tror det blir en Mercedes GLS nästa gång...
Hur är X4:an en liten bil? Om något är den väl ganska klumpig? Enligt mig iallafall. Men sen är jag inget stort fan av SUV-kupéer.

53B3A52B-FF42-42EC-9F30-887A19AB8170.jpeg
Aldrig får man vara riktigt nöjd...:depressed: Blir verkstadsbesök och hyrbil en tid framöver.
Stor eloge för att det satt en lapp på rutan ändå!
Illa, men som sagt eloge att man sätter lapp.. blev påkörd för ett tag sen bakifrån på Huddingevägen där sedan bil smet, sluta med att jag fick betala självrisk själv på ca 5k, i sådana situationer tappar man tron på mänskligheten..

Ja det är ju alldeles för komplicerat att fälla in dragkroken när man är färdig :banghead:
Valde dessutom medvetet att stå längs gatan då rutorna mitt emot såg lite trånga ut och jag vill undvika dörruppslag... Nu verkar dock allt rulla på och ser ut att lösa sig bra. Som sagt, riktigt reko att ge sig till känna.

53B3A52B-FF42-42EC-9F30-887A19AB8170.jpeg
Aldrig får man vara riktigt nöjd...:depressed: Blir verkstadsbesök och hyrbil en tid framöver.
Stor eloge för att det satt en lapp på rutan ändå!
Tråkigt, men skönt att det finns ärliga människor. Har det senaste året blivit påbackad två gånger i parkeringsgarage utan att någon gett sig tillkänna. Så uselt och man blir så j-a förbannad!

Tillbaka
Topp