• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Tycker jag inte.
Sett till vad man får och vad det kostar i månaden så är det helt rimligt.

Jag klarar inte av interiören i Model 3 :D

Kalla mig feg eller inte men den ser jäkligt bra ut :p
754424D1-942D-4C24-BB0A-4C3D902D92BE.jpeg.jpg
48754729441_927f7eb5e6_c.jpg
C938B1DF-DCEE-4925-8ECA-B0859749F181.jpeg.jpg

KÖP!

Tycker jag inte.
Sett till vad man får och vad det kostar i månaden så är det helt rimligt.

Jag klarar inte av interiören i Model 3 :D

Kalla mig feg eller inte men den ser jäkligt bra ut :p
754424D1-942D-4C24-BB0A-4C3D902D92BE.jpeg.jpg
48754729441_927f7eb5e6_c.jpg
C938B1DF-DCEE-4925-8ECA-B0859749F181.jpeg.jpg

Den är snygg som fa-an! Raljerade mest lite över hybridfenomenet i sig. Ska man ändå försämra eldrift med förbränningsmotor är 330e iaf den solklart bästa lösningen på marknaden i mina ögon, så du gör verkligen inget galet val! :)

Snart :p, svårt att vara utan v8an dock

Den är snygg som fa-an! Raljerade mest lite över hybridfenomenet i sig. Ska man ändå försämra eldrift med förbränningsmotor är 330e iaf den solklart bästa lösningen på marknaden i mina ögon, så du gör verkligen inget galet val! :)
Jag förstod det :p

Tänker jag väntar till nästan gen elbilar. Nästa år kommer en hel del.

Härligt ! Har du beställt ?

Mycket nära :)

Risk för OT: Är mellan bilar fram till våren. Har garageplats över. Någon här som är i behov av den under tiden till ett reducerat pris? Står ändå tom. PM för detaljer i så fall.

Senast ändrad:
Tack
Jag skall vara helt ärlig, så som bilen ser ut nu så är det inte mycket som ser bättre ut. Jag älskar verkligen bilen, Mustangen är en kompromiss mellan sport, vardag och snabbhet som är riktigt svårslagen.

Känner jag vill prova något annat ett tag. Inte omöjligt att det blir en ny Musse framöver.

Riktigt snygg.. skulle inte byta den mot en 3a...

Tillbaka
Topp