• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

dLIxARF.jpg

Måste boka tid för hjulinställning även dags att få på lite mer delar :)

Senast ändrad:
dLIxARF.jpg

Måste boka tid för hjulinställning även dags att få på lite mer delar :)
Lite OT, men på den gatan har jag fulparkerat en snabbis en gång och då fått den självkörande bussen som åker runt i området, att "fastna" bakom min bil. Den kan tydligen inte köra om "hinder". När jag kom tillbaka till bilen fick jag en massa sura blickar från folket på bussen så jag skyndade iväg:D

Kul! Kan du berätta lite mer om bilen? :) Köpte du den i det fina skicket eller har du renoverat den?
Sv.såld och en brukare innan mig. Den var i fint grundskick när jag köpte den. Ingen renovering utförd av tidigare ägare el. mig, men då den stått ett tag, och för att höja skicket till min önskade nivå, så har man allt lagt lite pysseltid och slantar på den genom åren. Men det är ju standard för gammelbilsentusiasten.

Lite OT, men på den gatan har jag fulparkerat en snabbis en gång och då fått den självkörande bussen som åker runt i området, att "fastna" bakom min bil. Den kan tydligen inte köra om "hinder". När jag kom tillbaka till bilen fick jag en massa sura blickar från folket på bussen så jag skyndade iväg:D
:hilarious::hilarious::hilarious:

Sv.såld och en brukare innan mig. Den var i fint grundskick när jag köpte den. Ingen renovering utförd av tidigare ägare el. mig, men då den stått ett tag, och för att höja skicket till min önskade nivå, så har man allt lagt lite pysseltid och slantar på den genom åren. Men det är ju standard för gammelbilsentusiasten.

Kul! Inte ofta man hittar äldre bimmers med en sådan bakgrund, eller BMW generellt hehe :rolleyes:

Behöver lite input av er med koll. Är sugen på ett set med hjul till E36an med Dunlop runtom. Enda som skiljer är att två av hjulen är med runflat och de andra är inte det, annars i stort sett samma däcksserie. Får man tydliga oönskade effekter av det?

Behöver lite input av er med koll. Är sugen på ett set med hjul till E36an med Dunlop runtom. Enda som skiljer är att två av hjulen är med runflat och de andra är inte det, annars i stort sett samma däcksserie. Får man tydliga oönskade effekter av det?
Har runflat på min bil och skulle byta 2 slitna framdäck och frågade om vanliga på däckfirman. Svaret var att bilen inte skulle få samma grepp.

RFT på bara en axel ger ofta otrevliga köregenskaper, framförallt vad gäller spårkänslighet. Köp dem inte.

Jag insåg att det vore lite smart att ha en bil istf för en sportbil och en bruksbil så det fick bli en liten kompromiss.

Efter en månads ägande är jag supernöjd.
Riktigt trevlig allroundbil som både är praktisk och jäkligt underhållande när andan faller på

0BF47408-DA4E-4663-826C-36DB59E184A9.jpeg
Jävligt snygg är den också ;)

Jag insåg att det vore lite smart att ha en bil istf för en sportbil och en bruksbil så det fick bli.
Efter en månads ägande är jag supernöjd.
Riktigt trevlig allroundbil som både är praktisk och jäkligt underhållande när andan faller på

0BF47408-DA4E-4663-826C-36DB59E184A9.jpeg

Grym!!!!! Funderar på att införskaffa en kompromiss jag med. Dock C300de med amg paket :)

Tillbaka
Topp