• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Kan någon lägga upp en bild på en bil med minst 500 hk? Mår uppriktigt sagt illa av alla miljömuppar som härjar i tråden trots att de har en egen tråd. :dead:
Här kommer en liten förrätt, bara 410 Hk :D

594648A6-4AAA-48F6-8667-AB22C3AEFB1D.jpeg

Nej så är det inte. Hur kan du tolka mitt inlägg på det sättet? Elbilar har en egen tråd. Här diskuterar vi riktiga bilar. När har jag diskuterar utrustning på begagnade tjänstebilar? Svaret är aldrig.
Men tråden heter ju * vad sportar ni för bil* Kan ju vara vad som?

Du får helt enkelt starta en egen tråd för * Bilar- Endast förbränningsmotor*

I denna tråden diskuteras riktiga bilar. Det finns redan en elbilstråd. :p
Inte för att det är lönt att visa vem som har rätt/fel. Men inte gnäller jag i allmänna klocktråden om någon skriver om sin Rolex submariner bara för att den har en egen
tråd?

Strata en ny tråd för bilar med 500hp mist samt bensin/diesel

Inte för att det är lönt att visa vem som har rätt/fel. Men inte gnäller jag i allmänna klocktråden om någon skriver om sin Rolex submariner bara för att den har en egen
tråd?

Strata en ny tråd för bilar med 500hp mist samt bensin/diesel

Förstår du inte att jag retas med miljömupparna? Jesus säger jag bara. :D

Nej så är det inte. Hur kan du tolka mitt inlägg på det sättet? Elbilar har en egen tråd. Här diskuterar vi riktiga bilar. När har jag diskuterar utrustning på begagnade tjänstebilar? Svaret är aldrig.

Tänkte mest eftersom tråden ofta avhandlar sånt, det är nog där majoriteten är i sitt bilsportande. Men ingen lär ju hindra dig att skriva intressanta inlägg om 500-hästarsbilar eller trebultade renaultfälgar.

Brukar faktiskt försöka hålla det till i huvudsak bil- och nöjesaspekterna av teslaåkande här, och miljömupparaspekterna i den andra tråden när jag postar, så ingen stackars boomer ska kännas sig otrygg på nätet.

För egen del skulle jag hellre åka kommunalt än Passatkombi, men för många är det den optimala bilen.

Tänkte mest eftersom tråden ofta avhandlar sånt, det är nog där majoriteten är i sitt bilsportande. Men ingen lär ju hindra dig att skriva intressanta inlägg om 500-hästarsbilar eller trebultade renaultfälgar.

Brukar faktiskt försöka hålla det till i huvudsak bil- och nöjesaspekterna av teslaåkande här, och miljömupparaspekterna i den andra tråden när jag postar, så ingen stackars boomer ska kännas sig otrygg på nätet.

För egen del skulle jag hellre åka kommunalt än Passatkombi, men för många är det den optimala bilen.

Två mycket märkliga inlägg av dig. Men jag märker att du blir sårad av vad jag skrev. Var inte riktigt meningen om jag ska vara ärlig. Din elbil är gullig och säkert en sparbössa. Ska vi gå vidare nu?

Jag skulle hellre åka Passatkombi än kommunalt. Herreminje.

Tillbaka
Topp