• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Gick till tandläkaren. Glömde bilnyckeln och plånboken på bordet. Märkte bara när keyless entryn fungerade inte.
Tog mig nån sekund att fatta... lite pinsamt när alla i restaurangen bredvid glodde på som om jag försökte stjäla bilen:rolleyes:

20200904_124057-01-01.jpeg

Senast ändrad:
Gick till tandläkaren. Glömde bilnyckeln och plånboken på bordet. Märkte bara när keyless entryn fungerade inte.
Tog mig nån sekund att fatta... lite pinsamt när alla på restaurangen bredvid glodde på som om jag försökte stjäla bilen:rolleyes:

20200904_124057-01-01.jpeg
Haha! Ja den bilen drar ju blickar åt sig. Skynda du dig fram och tillbaka så att samma människor satt kvar? :D

A677246D-DA88-4DC0-8F03-6445A59600BD.jpeg

La keramiskt lackskydd för ett år sedan. Svampar bilen typ en gång i Månaden. Annars bara högtryckstvätt 30 sekunder en gång i veckan.

Förut la jag lätt 2-3 timmar i veckan på bilvård av egen bil, nu tack vare alla nya fina produkter så lägger jag Max 2-3 timmar i månaden totalt. :)

A677246D-DA88-4DC0-8F03-6445A59600BD.jpeg

La keramiskt lackskydd för ett år sedan. Svampar bilen typ en gång i Månaden. Annars bara högtryckstvätt 30 sekunder en gång i veckan.

Förut la jag lätt 2-3 timmar i veckan på bilvård av egen bil, nu tack vare alla nya fina produkter så lägger jag Max 2-3 timmar i månaden totalt. :)
Samma här, supergött! Har du någon stenskottsfilm i fronten?

Tillbaka
Topp