BadkarsPiraten
Guld
Gärna. Jag är en man som förstår att uppskatta enkla nöjen, likväl som mer ”fiiiina”.
En öl eller sju på tailgaten, lite enkel country i högtalarna, en solnedgång.
Ett enkelt liv.
Klår prosecco i radhuset alla dagar i veckan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gärna. Jag är en man som förstår att uppskatta enkla nöjen, likväl som mer ”fiiiina”.
En öl eller sju på tailgaten, lite enkel country i högtalarna, en solnedgång.
Ett enkelt liv.
Haha! Ja den bilen drar ju blickar åt sig. Skynda du dig fram och tillbaka så att samma människor satt kvar?Gick till tandläkaren. Glömde bilnyckeln och plånboken på bordet. Märkte bara när keyless entryn fungerade inte.
Tog mig nån sekund att fatta... lite pinsamt när alla på restaurangen bredvid glodde på som om jag försökte stjäla bilen
![]()
Haha! Ja den bilen drar ju blickar åt sig. Skynda du dig fram och tillbaka så att samma människor satt kvar?![]()

Haha, snyggt!Passade på en sväng inne i systemet, played it off som allt var planerad.. "juste, det är fredag! Jag bör handla lite öl!"![]()
Passade på en sväng inne i systemet, played it off som allt var planerad.. "juste, det är fredag! Jag bör handla lite öl!"![]()
En påse? Räcker väl med två sen sover manEn påse Arboga 10.2% och McLaren.
Perfekt kombo
En påse? Räcker väl med två sen sover man![]()
D2 i V60:n borde varit ganska jobbigtSålde v60 D2:an och köpte en x3 f25 istället..
Ångrar absolut nada![]()
En riktig hillbilly trucker dricker Pabst Blue Ribbon.
Klår prosecco i radhuset alla dagar i veckan!
Lyssnar 3 timmar per dag på country, men fattar inte vad det har i den här tråden att göra.
Tillbaka till ämnet nu.
Samma här, supergött! Har du någon stenskottsfilm i fronten?![]()
La keramiskt lackskydd för ett år sedan. Svampar bilen typ en gång i Månaden. Annars bara högtryckstvätt 30 sekunder en gång i veckan.
Förut la jag lätt 2-3 timmar i veckan på bilvård av egen bil, nu tack vare alla nya fina produkter så lägger jag Max 2-3 timmar i månaden totalt.![]()
Samma här, supergött! Har du någon stenskottsfilm i fronten?
20d, 184 hästar :dD2 i V60:n borde varit ganska jobbigt
Vilken motor har du i X3:an?
Det gör inte jag heller men får ändå stenskott av bilar som svänger in nära fronten samt bilar som ska ut och klämma in sig mellan min bil och framförvarande där jag har en lucka för att hålla avstånd.Nope, jag ligger aldrig nära någon annan bil och då blir det typ inga stenskott.
Det gör inte jag heller men får ändå stenskott av bilar som svänger in nära fronten samt bilar som ska ut och klämma in sig mellan min bil och framförvarande där jag har en lucka för att hålla avstånd.
Man kommer tyvärr aldrig undan stenskott i Sthlm.
Gillar den skarptBlev några mil idag åtminstone.
![]()
Vacker!Blev några mil idag åtminstone.
![]()
Gillar den skarptRiktigt gott stuk alltså!
Vacker!
En Carrera RS ligger högt upp listan för framtida helgbil. Realistiskt kan det iofs. nog landa i en SC.