2395kr till och meden golf går ju att få för 2500kr/mån exklusive försäkring tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2395kr till och meden golf går ju att få för 2500kr/mån exklusive försäkring tex.
Nu är jag inte så haj på att jämföra, men tror kanske jag kollade med automat och 1500mil/år. Vet att många kör med manuell och bara 1000mil som standard när de visar priserna2395kr till och med
Hade exakt denna bilden hängandes på vägen som tonåring och en 993 Gemballa var min drömbil... man blir lite sugen att köra en tradein men lite svårt att lägga dem pengarna på en ren leksak jämfört med en "daily capable" bil
Blir cirka 4200kr för mig / månad med lite utrustning som parkeringsvärmare, 150hk motorn, navigation, vinterhjul och försäkring med 1500 mil / år istället för 1000.Äsch. Du har ju hyffsad daily ändå måste man säga.
Personligen finns det dock någon slags fascination för bilar som är bättre som leksak än som bil.
Tittar man på exempelvis en VW Golf som har årsmodell 2017 mot 2019 så skiljer inga 75k utan snarare 30k. Det är dock svårt att göra riktigt bra jämförelser eftersom det skiljer så mycket inom samma årsmodell beroende på utrustning och vem som säljer. 75k tror jag är för högt räknat kort sagt.Tänker att om en 3år gammal golf kostar typ 175k ish så lär de vara iallafall 75k på 3år och alltså bara värdeminskningen blir då 2.000kr i månaden.
Vad räknar man med för värdeminskning på en 3 år gammal bil efter 3 år och 1500mil till?
Tänker att om en 3år gammal golf kostar typ 175k ish så lär de vara iallafall 75k på 3år och alltså bara värdeminskningen blir då 2.000kr i månaden.
Ja, eftersom 1) nybilspriserna har gått upp pga bonus/malus 2) vi har haft en stor export av begagnade bilar (pga valutakursen) som minskat utbudet och tryckt upp priserna.Jag köpte min A4 med 1800mil för nästan 3 år sedan. Jag prutade häcken av mig och fick dessutom serviceavtal som gick ut i somras. Nu har den precis passerat 7000mil.
Idag är den värderad, efter en snabb titt på blocket, kring 225tkr. Det betyder att jag torskat 17% på tre år. Kan det vara möjligt?!
Du har rätt. Listpriset var 440tkr. Men bilen är nu knappt 4 år gammal.Du måste fått ett sjukt bra pris..... Norm efter tre år och 7kmil borde vara ~ 50% bruttopris ny.
Men skulle vara kul att höra av de som haft privatleasade bilar i 3år och deras erfarenheter.
Den där kändes inte lika "prisvärd". Är ju faktiskt bara en vanlig 993 med lite lösa delar. (Sen lär väl breddningen ha kostat huggorm dock). Men ändå - replika är det...Ingen GT2 men ändå
Hitta din nästa bil på Blocket
Hitta din drömbil eller sälj din nuvarande på ett säkert och enkelt sätt på Sveriges största bilmarknad. Oavsett om du är en förstagångsköpare eller en erfaren bilentusiast, har vår marknad allt du behöver för ett smidigt och tryggt bilköp.www.blocket.se
Ingen GT2 men ändå
Hitta din nästa bil på Blocket
Hitta din drömbil eller sälj din nuvarande på ett säkert och enkelt sätt på Sveriges största bilmarknad. Oavsett om du är en förstagångsköpare eller en erfaren bilentusiast, har vår marknad allt du behöver för ett smidigt och tryggt bilköp.www.blocket.se
Varför? Jag är inte sarkastisk, bara nyfiken.Riddermark är riktiga jönsar.
Varför? Jag är inte sarkastisk, bara nyfiken.
Har man sagt A får man säga B!Jag har avbrutit två bilaffärer med dem. Med facit i hand var det klokt.
Har man sagt A får man säga B!
Inte alls, men en rallypreppad Fulvia hade varit grymt!Någon här som kommer lägga bud på en av dessa?
5 rare homologation specials you need to take racing right now - Hagerty Media
Homologation specials are those rare aberrations of outsized performance, built in low numbers for the road to allow companies to go racing.www.hagerty.com
Får 3 ungar plats i baksätet?Prova nya Yarisen idag, sjukt ball bil!
Får 3 ungar plats i baksätet?
Alla utan bilstolar, möjligtvis en kudde.
Fan.Ganska säker på att den är strikt 2-sitsig bak..