Veratio
Basic
Nästan..det är en SS 1968, har precis stoppat i en ny 355 motor i den, den gamla 327 blev trött.
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin! Du ser ju vilken dålig koll man har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan..det är en SS 1968, har precis stoppat i en ny 355 motor i den, den gamla 327 blev trött.
![]()
![]()
![]()
Charmen finns i att den ser hyggligt orginal ut, chassit är ombyggt för väghållning.En drömbil! Tummen upp för att du inte har satt på smaklösa 20" fälgar.
Hjulen är sålda, titta till höger på bilden med. Jäkla dussinbil...
![]()
hahahaha har inte köpt några nya än men de där är med på short list![]()
Hörde att du köpte dessa istället
Då va den nya bilen hämtad. Man ska aldrig vila på hanen när man börjar fundera.
![]()
Här kommer en bild. Stulen från handlareBoooom stort grattis
Pictures or it never happened![]()
![]()
Här kommer en bild. Stulen från handlare. Blev en Macan GTS.
![]()
![]()
Tyvärr lite väl tystYeeeeeess
Sjukt fin!
Hur är kupeljudet i den?
Grattis, favorit färgen!Här kommer en bild. Stulen från handlare. Blev en Macan GTS.
![]()
Tackar! Var helt inne på en svart eller grå tills jag såg denna. Helt magiskt färg.Grattis, favorit färgen!![]()
Tyvärr lite väl tyst. Skulle gärna höra mera av motorljudet. Men det är bara att hissa ner rutorna eller öppna taket.
Grattis...grymt snygg...Här kommer en bild. Stulen från handlare. Blev en Macan GTS.
![]()
![]()
![]()
Då va den nya bilen hämtad. Man ska aldrig vila på hanen när man börjar fundera.
![]()
![]()
Mycket bra, min hälsar!
![]()
Mycket bra, min hälsar!
![]()
Instämmer i färgen, passar verkligen bra. Är det Night Blue Metallic?Tackar! Var helt inne på en svart eller grå tills jag såg denna. Helt magiskt färg.
Rhodium silver är riktigt bra!Trevlig spec ser det ut som (liksom din 991)!
GTS är verkligen en av de roligaste modellerna!
Jasså, den rullar än?Koks-Cayenne
![]()
Jasså, den rullar än?
Tyvärr lite väl tyst. Skulle gärna höra mera av motorljudet. Men det är bara att hissa ner rutorna eller öppna taket.