Då är mitt tips (jag tar dock inga ansvar, friskriver mig från allt) att gå in i dagTyvärr inte, @mega ’s fel. Jag kommer att kräva honom på skadestånd utbetalat i Monero.
Edit: Bilda dig en egen uppfattning, det är givetvis bättre:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är mitt tips (jag tar dock inga ansvar, friskriver mig från allt) att gå in i dagTyvärr inte, @mega ’s fel. Jag kommer att kräva honom på skadestånd utbetalat i Monero.
Jag med. =)F it, jag klev in med en del till i XRP för att se vad dagens nivå kan utvecklas till under veckan.
Var handlar ni xrp? Coinbase har ju stoppat handeln sen den 21 Jan.Då är mitt tips (jag tar dock inga ansvar, friskriver mig från allt) att gå in i dagkan hända en del nu i veckan.
Edit: Bilda dig en egen uppfattning, det är givetvis bättre:
Var handlar ni xrp? Coinbase har ju stoppat handeln sen den 21 Jan.
Bra fråga men väldigt svårt att svara på, är du van att investera pengarna i annat? Jag köpte en hel del redan i 2017 för $1800 fördelat på 3 tillfällen, det blev således en bra volym då. Men har du möjlighet och vill testa, skjutsa in $250-300 och låt se vad veckan har att erbjuda.En dum fråga, har varit jättemycket snack om XRP och det har verkligen väckt mitt intresse.
Ni som går med och följer detta med spänning, hur mycket ska man lägga ungefär?
Har stort intresse för börsen men handlar inte med det. När det kommer till kryptovalutor så har man läst en del om bitcoin men inte mycket mer än så.Bra fråga men väldigt svårt att svara på, är du van att investera pengarna i annat? Jag köpte en hel del redan i 2017 för $1800 fördelat på 3 tillfällen, det blev således en bra volym då. Men har du möjlighet och vill testa, skjutsa in $250-300 och låt se vad veckan har att erbjuda.
Sitter på XRP jag med. Håll tummarna nu att uppgången fortsätter är många tusen back...Kollade nyss, vart osäker på mitt egna innehav och det köptes i november 2017. Så jag håller tummarna för oss båda![]()
Gick du måhända in när den var uppe på $3?Sitter på XRP jag med. Håll tummarna nu att uppgången fortsätter är många tusen back...![]()
Haha inte riktigt så illa. Gått in i omgångar och snittinnehavet ligger runt 2.Gick du måhända in när den var uppe på $3?![]()
Kraken.Var handlar ni xrp? Coinbase har ju stoppat handeln sen den 21 Jan.
eToroKraken.
Lite tomt just nu på monerofronten (skulle ha stämt mig förra året), men...Tyvärr inte, @mega ’s fel. Jag kommer att kräva honom på skadestånd utbetalat i Monero.
Äsch då, jag håller tummarna att du minst hamnar på +/-0 isåfallHaha inte riktigt så illa. Gått in i omgångar och snittinnehavet ligger runt 2.![]()
Hur många sitter du på?Äsch då, jag håller tummarna att du minst hamnar på +/-0 isåfall![]()
Du var inte blyg duHur många sitter du på?![]()
Det har du ju helt rätt i! Snyggt, morgondagen är på tok för långt bort ännuHaha frågar man inte så får man inget veta..mellan 3-5 tusen. Vi håller tummarna!
Jag tror fasen det!XRP var uppe på 0.6$ tidigare.. vågar man hoppas på 1$ idag?![]()
0.7$Jag tror fasen det!![]()
Det rör sig! Från i fredags har det gått väldigt bra!
Haha, har du köpt på ren spekulation? Men då ligger du ju bra plusVad är det ens jag har köpt, haha
Jag har haft den på bevakning under nån vecka men så tänkte jag att jag lika gärna kunde satsa en 400euro och se vad som händer och sedan igår har det nästan dubblats.. LyckträffDet rör sig! Från i fredags har det gått väldigt bra!
Haha, har du köpt på ren spekulation? Men då ligger du ju bra plus![]()
Grattis! Superkul läsningJag har haft den på bevakning under nån vecka men så tänkte jag att jag lika gärna kunde satsa en 400euro och se vad som händer och sedan igår har det nästan dubblats.. Lyckträff
Men med det sagt, ingen aning om vad det är jag köptGrattis! Superkul läsning![]()
Och riktiga pushen ska inte komma igång förrän 14:30 eller?Grattis! Superkul läsning![]()
Det sägs så ja, men jag vet ingenting mer än så. Både @azcii & jag försöker hålla koll och läsa, men mer än så kan ingen göraOch riktiga pushen ska inte komma igång förrän 14:30 eller?