• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

En dum fråga, har varit jättemycket snack om XRP och det har verkligen väckt mitt intresse.

Ni som går med och följer detta med spänning, hur mycket ska man lägga ungefär?

En dum fråga, har varit jättemycket snack om XRP och det har verkligen väckt mitt intresse.

Ni som går med och följer detta med spänning, hur mycket ska man lägga ungefär?
Bra fråga men väldigt svårt att svara på, är du van att investera pengarna i annat? Jag köpte en hel del redan i 2017 för $1800 fördelat på 3 tillfällen, det blev således en bra volym då. Men har du möjlighet och vill testa, skjutsa in $250-300 och låt se vad veckan har att erbjuda.

Bra fråga men väldigt svårt att svara på, är du van att investera pengarna i annat? Jag köpte en hel del redan i 2017 för $1800 fördelat på 3 tillfällen, det blev således en bra volym då. Men har du möjlighet och vill testa, skjutsa in $250-300 och låt se vad veckan har att erbjuda.
Har stort intresse för börsen men handlar inte med det. När det kommer till kryptovalutor så har man läst en del om bitcoin men inte mycket mer än så.

Får testa köpa XRP under kvällen. Var inte jättelätt att hitta rätt i hemsidan som nämns ovan.

Tyvärr inte, @mega ’s fel. Jag kommer att kräva honom på skadestånd utbetalat i Monero.
Lite tomt just nu på monerofronten (skulle ha stämt mig förra året), men...
Som plåster på såren kan jag ge ett hundraprocentigt tips istället. ADA (Cardano) eller DOT (Polkadot) är nästa Etherium enligt min extremt
pålästa kompis. Det finns i princip ingen övre limit på hur högt dessa kommer att gå.
Jag litar blint på honom och har satsat en femhunka på varje.

Tillbaka
Topp