Hubbe
Basic
Helt klart ett lotteri men jag har sagt att jag ska ge detta fem år, står fast vid det.Går upp och ner hela tiden. BC är ett rent lotteri nu för tiden. Absolut kasta in lite småpengar, men stora pengar blir det inte att lägga in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart ett lotteri men jag har sagt att jag ska ge detta fem år, står fast vid det.Går upp och ner hela tiden. BC är ett rent lotteri nu för tiden. Absolut kasta in lite småpengar, men stora pengar blir det inte att lägga in.
BTC, ETH, ADA, DOT och AVAX.Funderar på att samla ihop typ 5 kryptovalutor med framtidspotential och dunka in typ 10k i varje för att sedan glömma bort att jag äger dem i typ 5 år- och sedan återkomma och se hur det gått. Vad tror panelen?
Funderar på att samla ihop typ 5 kryptovalutor med framtidspotential och dunka in typ 10k i varje för att sedan glömma bort att jag äger dem i typ 5 år- och sedan återkomma och se hur det gått. Vad tror panelen?
Funderar på att samla ihop typ 5 kryptovalutor med framtidspotential och dunka in typ 10k i varje för att sedan glömma bort att jag äger dem i typ 5 år- och sedan återkomma och se hur det gått. Vad tror panelen?
Exakt sådant utfall jag räknar med!Lotteri med stor potential. Ingen minns en fegis.
Kanske kan detta inlägget knuffa dig över kanten
få pengar att växa.
Funderar förövrigt hur jag skall göra med mina Hexatronic som snart rapporterar. Tankar från er andra? Är själv inne på att sälja av innan rapport då de har mycket att bevisa efter en galen uppgång i år. Jag håller Hexatronic personligen. Håller tummarna och köper dippen i värsta fall.klocksnack.se
Tack för tipsen! Ska kolla in allihop- men BTC och ETH känns spontant lite för ”stabila” för den här typen av play. Jag tänker att jag ska sikta in mig på sådana som är typ rakt-ner-i-avgrunden eller 100x på lång tid.Här är 5 st som jag har i min samling BTC, ETH, ADA, DOT och ONE. har fler men om du inte vill trada så köp de och kolla av efter varje år vad du ligger.
ETH har potential att dubblas och kanske lite till inom närmsta året eller såTack för tipsen! Ska kolla in allihop- men BTC och ETH känns spontant lite för ”stabila” för den här typen av play. Jag tänker att jag ska sikta in mig på sådana som är typ rakt-ner-i-avgrunden eller 100x på lång tid.
Tack för tipsen! Ska kolla in allihop- men BTC och ETH känns spontant lite för ”stabila” för den här typen av play. Jag tänker att jag ska sikta in mig på sådana som är typ rakt-ner-i-avgrunden eller 100x på lång tid.
Vart handlar man krypto? Funkar det på Avanza?Här är 5 st som jag har i min samling BTC, ETH, ADA, DOT och ONE. har fler men om du inte vill trada så köp de och kolla av efter varje år vad du ligger.
Finns en del crypto-cert där.Vart handlar man krypto? Funkar det på Avanza?
Vart handlar man krypto? Funkar det på Avanza?
Binance, bitstamp mm mmVart handlar man krypto? Funkar det på Avanza?
Nye borgmästaren i NY.
NYC Democratic mayoral front runner says he will turn the city into a bitcoin hub to rival Miami
https://markets.businessinsider.com...crypto-hub-mayoral-election-eric-adams-2021-6
Vad gäller cert, så är väl den stora fördelen att det blir skattat och klart på ISK. Verkar kunna bli lite smådrygt med skatten på crypto framöver.
För att ett ISK är skattemässigt bättre. Finns dessutom certifikat med 0% avgift.när du säljer crypto till fiat pengar så skattar du 30% så det är ju precis som när du handlar med valutor. varför betala en firma för en sak som är enkel med ett exil ark i datorn?
För att ett ISK är skattemässigt bättre. Finns dessutom certifikat med 0% avgift.
Jag vill ha lite exponering mot krypto utan att behöva strula med egen krypto och sen vill jag inte skatta onödigt på vinsten, så certifikaten funkar utmärkt.Vill du handla fiktiva certifikat för mindre värde än vad krypton är värda eller äga krypto själv och ha 100% kontroll på din akrypton så avstår du helt Avanza certifikat för de går helt emot vad krypto står för.
Då är du i fel tråd, finns börstråd också har jag för migJag vill ha lite exponering mot krypto utan att behöva strula med egen krypto och sen vill jag inte skatta onödigt på vinsten, så certifikaten funkar utmärkt.
Alltså jag äger redan certifikaten, behöver ingen hjälp. Men det var ju en fråga i tråden om vilka fördelar det finns med certifikat.sök efter tråden "få pengar att växa" där kan de hjälpa dig... lycka till
Jag vill ha lite exponering mot krypto utan att behöva strula med egen krypto och sen vill jag inte skatta onödigt på vinsten, så certifikaten funkar utmärkt.
Vi kan diskutera certifikat i denna tråden med varandra Jag gillar också att kunna handla på ett ISK skattemässigt och slippa deklarationen vid försäljning. Har blivit granskad av Skatteverket varje gång jag sålt kryptovalutor och slipper gärna det jobbet.Alltså jag äger redan certifikaten, behöver ingen hjälp. Men det var ju en fråga i tråden om vilka fördelar det finns med certifikat.
Nu kanske jag är helt ute och cyklar men tycker nog att du är fel ute här.här diskuterar vi krypto och i den tråden diskuterar de alla investeringar som gör på avanza även certifikat. Så frågan skulle ställs i den tråden.
Vi kan diskutera certifikat i denna tråden med varandra Jag gillar också att kunna handla på ett ISK skattemässigt och slippa deklarationen vid försäljning. Har blivit granskad av Skatteverket varje gång jag sålt kryptovalutor och slipper gärna det jobbet.
Nu kanske jag är helt ute och cyklar men tycker nog att du är fel ute här.
Känns högst relevant att kunna diskutera för och nackdelar med olika sätt att investera i kryptovalutor i en kryptotråd!