Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://tradevenue.se/Investerarfysikern/krasch-i-bitcoin-och-kryptovalutor
Hur många har sålt i panik? Jag ligger kvar med månadsspar men får se om jag sätter in direkt 25e eller avvaktar lite beroende på hur raset fortskrider.
Detta ger dock en en tankeställare. Vill man ligga i mindre kryptovalutor när allt rasar ordentligt? Det är kul när allt går upp, men när det går ner är det dom som riskerar att ryka först..
Hur hittar ni ens alla dessa obskyra valutor?Har köpt in mig på Electroneum med nu. Känns som dom har en bra plan för att ta marknadsandelar.
Säger som en gammal kollega brukade säga om någon frågade honom om han hade mycket att göra på jobbet.Hur hittar ni ens alla dessa obskyra valutor?![]()
Steinhart?Fick ännu ett fantastiskt erbjudande relaterat till krypto.
Som jag tidigare sagt, att lurendrejarna och lycksökarna uppmärksammat branchen betyder att den börjar nå allmänheten på riktigt.
Kolla vad glad man blir.![]()
Verkar legitHar tydligen ett helt Bitcoin på mitt konto. Värt suuupermycket. Underbart
![]()
https://www.avanza.se/borshandlade-produkter/certifikat-torg/om-certifikatet.html/563966/bitcoin-xbtÄr helt novis på dessa valutor men intresserad av "vanlig" börshandel. Har ni några tips på fonder som investerar i typ bitcoin och liknande som kan handlas via exempelvis avanza?
Sjunkit som en stenHåll koll på Ripple under veckan.
Jo, men om man spelade sina kort rätt så sålde man på toppen. Vilket gjorde att man gjorde en fin vinst.Sjunkit som en sten![]()
Ja, man köper ju billigt och säljer dyrt ju, plättlätt. Alla som inte gör det är ute och cyklarJo, men om man spelade sina kort rätt så sålde man på toppen. Vilket gjorde att man gjorde en fin vinst.
Ja, alltså från att jag skrev mitt inlägg så steg ripple med en 15 % innan det dippade, stella steg med 200 % innan det dippade.Ja, man köper ju billigt och säljer dyrt ju, plättlätt. Alla som inte gör det är ute och cyklar![]()