• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

LéKrâk

Omega
2-Faktor
Min erfarenhet med Kraken blir bara bättre och bättre. Skulle föra över det lilla jag hade kvar där till min Ledger. Withdrawal går igenom, men får ett mail där det står att det kommer komma ett till mail där jag godkänna transaktionen. Detta mail vägrar komma. Har gått över 1 timme nu och min Balance på kraken ligger självklart på 0. Underbart! Skickat ett mail till supporten, lär väl ta 3 månader innan de svarar .

Helt sanslöst att att "dom" kan ha så risig support. Likadant med Coinbase, utlåst från mitt konto där i 2 veckor snart. 0 svar från supporten. Har inga hutlösa summor där men vill ju ändå kunna flytta ut / omplacera coinsen.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Helt sanslöst att att "dom" kan ha så risig support. Likadant med Coinbase, utlåst från mitt konto där i 2 veckor snart. 0 svar från supporten. Har inga hutlösa summor där men vill ju ändå kunna flytta ut / omplacera coinsen.
Japp, handlar inget på Kraken längre. Kör endast Bitfinex. Hade inte orkat gå in och plocka ut det lilla jag hade kvar på kraken pga hur seg den sidan är. Tänkte jag får det gjort idag, men självklart gick det inte.
 

Belfort

Omega
Dags för Avanza att plocka in lite flera krypto cert? Skrik gärna till i tråden om något sådant kommer upp på tapeten.
Känns helt klart som att de kan locka en hel del kunder om de plockar in flera krypton, det marknaden behöver är verkligen en tillförlitlig handelsplats som inte kräver 10 olika verifieringar eller är uselt ur andra avseenden.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Någon som har tid att förklara hur ett certifikat fungerar?
Säg att jag köper ett certifikat kopplat mot guld. Har utgivaren av certet köpt en klump guld som de säljer andelar i eller hur funkar det?
 

azcii

Patek
2-Faktor
... och där sålde jag precis mina Ripple till BTC vid 0.9$ på cex.io.. Helt sjukt att det skiljde(skiljer nog fortfarande) 0.4 dollar mellan bitfinex och cex.io. Vilka pengar man kan göra på det där alltså.

EDIT: kollade.. ligger just nu på 0.55 på bitfinex och 0.85 på cex.io. Lär väl even out snart.
 
D

Deleted member 5780

Guest
Försökte regga mig där innan men får bara upp detta:
"New account registrations are currently suspended due to DDoS attacks. Thank you for your patience and understanding. Please come back and try again later."
*Suck*
Är det denna Bitfinex vi pratar om?
Där de fipplade bort 120.000 BTC i fjol och där ledningen ertappats med att ta positioner i egen bok baserat på kundernas handlande.

https://www.google.se/amp/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN10E0KP
 

romanov

Cartier
Det känns som att det inte finns något bättre just nu än Bitfinex...
Eller kör andra med något annat de kan rekommendera förutom Kraken o coinbase...
 

romanov

Cartier
för er som enbart vill köra bitcoins kan jag tipsa om localbitcoins.
Där kan man betala med swish och kontanter om man vill träffa upp någon av säljarna :p
 
Topp