• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Och nu undrar jag... Vad händer när väldigt många vill växla tillbaka till fiatvaluta? Tror ni att vi kommer att se handelsplatformar gå i konkurs?
Jag är ändå ganska optimistisk, känns som om det fortfarande är väldigt många som vill hoppa på och pumpa in pengar i denna cirkus.
Jag väljer att köpa LTC för mina sista $18.25 :hungry:
 
Det här är inte första gången det kommer ett 20%+ ras. Har man suttit ett tag så är det inget nytt direkt.
Men det som känns lite oroande är att precis hela marknaden blicit choppad i princip 30% rakt över.
Nog hade jag anat att det skulle komma nå form av hemtagning runt Jul, som vanligt lyssnar jag inte på magen å sitter kvar.
Men nog tror jag att det hämtar sig ganska fint efter nyår redan.

Men så här är det ju i krypto.. kan det gå upp flera hundra procent så får man va medveten om att 30% kan kapas på ett dygn utan större svårigheter.
Det jag tycker är jobbigt är att det kommit så mycket sätt att blanka osc via terminer, så smutsigt folk kommer in i spel och roffar åt sig pengar.
Nu springer alla fåren över stupet också.

Surt när det backar så här och folk bränner sig, men tror detta är ytterst tillfälligt faktiskt.
Men kan lika gärna fortsätta ner såklart. Jag rör inget, så får man se om man sätter julskinkan i halsen sen :D :nailbiting::pompus::drowning:
 
Fast att något går ner 20% en dag efter att ha gått upp flera 100% på några månader är väl inget att få panik över?
Jo om man tillhör skaran som ryckts med nu på slutet...

Men i övrigt nej. Lite som det äldre paret som grät ut i Aftonblaskan för att deras villa i Saltsjöbaden eller var det nu var hade gått ned i marknadsvärde från 10 till 9,5 mille.
Att de köpte den nittonhundrafrösihjäl för 300K och att inflationen käkat upp deras bolån det nämndes inte. Bara hur synd det var om de stackarna. Bra där Aftonblaskan.
 
Jo om man tillhör skaran som ryckts med nu på slutet...

Men i övrigt nej. Lite som det äldre paret som grät ut i Aftonblaskan för att deras villa i Saltsjöbaden eller var det nu var hade gått ned i marknadsvärde från 10 till 9,5 mille.
Att de köpte den nittonhundrafrösihjäl för 300K och att inflationen käkat upp deras bolån det nämndes inte. Bara hur synd det var om de stackarna. Bra där Aftonblaskan.

Haha dog lite :D
 
F36C7982-6C38-47AB-B5B1-4FDC6C656C97.png
Vet vi varför allt är rött idag? Psykologiska effekten?
 
Jo om man tillhör skaran som ryckts med nu på slutet...

Men i övrigt nej. Lite som det äldre paret som grät ut i Aftonblaskan för att deras villa i Saltsjöbaden eller var det nu var hade gått ned i marknadsvärde från 10 till 9,5 mille.
Att de köpte den nittonhundrafrösihjäl för 300K och att inflationen käkat upp deras bolån det nämndes inte. Bara hur synd det var om de stackarna. Bra där Aftonblaskan.
BitcoinUpDown.jpg
 
Sålde allt igår efter lite magkänsla och gått 15% back på lite dåliga beslut så det var ju inte helt dumt. Frågan är ju på vilken nivå man ska köpa in sig igen... Tror det kommer sjunka lite till, sen ligga ganska lugnt någon månad innan det drar igång igen ungefär som i slutet på sommaren i år.
 
Tillbaka
Topp