• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Minus 7 lax för mig. Man vänjer sig. Jag var fullinvesterad under it-bubblan 1999, tittade på när mina 300k förvandlade sig till 1300:- (ettusentrehundrakronor), lite blodsmak i munnen fortfarande. I dag riskerar jag inte mer än jag har råd med. Men ändå....fan.
Låter segt som fan. Är plus 8k nu. Helvete alltså...
 
Fifan vad stressad jag varit senaste timmen, prickade rätt på några, fel på andra. Får se vad det leder till.

Kände mig stundtals såhär

Untitled.png
 
Det enda jag hittar på deras sida är:
"
Buys/Sells temporarily disabled

Monitoring - Buys and sells have been re-enabled. We are monitoring for stability.
Dec 22, 10:44 PST

Investigating - All buys and sells have been temporarily disabled. We are working on a fix and apologize for any inconvenience.
Dec 22, 08:11 PST
"


EDIT: Hmm hittade faktiskt https://www.cnbc.com/2017/12/22/coi...ing-temporarily-disabled-amid-price-rout.html som berättar om att jodå ett stopp har varit aktuellt
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp