Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara Bitcoin och Ethereum på Avanza.Vad för ngt?
Minus 7 lax för mig. Man vänjer sig. Jag var fullinvesterad under it-bubblan 1999, tittade på när mina 300k förvandlade sig till 1300:- (ettusentrehundrakronor), lite blodsmak i munnen fortfarande. I dag riskerar jag inte mer än jag har råd med. Men ändå....fan.5 lax plus redan. Man blir ju sugen på att sälja hahaha![]()
Låter segt som fan. Är plus 8k nu. Helvete alltså...Minus 7 lax för mig. Man vänjer sig. Jag var fullinvesterad under it-bubblan 1999, tittade på när mina 300k förvandlade sig till 1300:- (ettusentrehundrakronor), lite blodsmak i munnen fortfarande. I dag riskerar jag inte mer än jag har råd med. Men ändå....fan.
Fegade ut så sålde med 7k i vinst på 50 minuter. Jo man tackar![]()
50kHur mkt va du inne med?
Via Coinbase på telefonen, funkar kanon!Vart köper ni och säljer ?
Genom telefonapp eller dator ?
Binance på datorn. Funkar helt ok.Vart köper ni och säljer ?
Genom telefonapp eller dator ?
Bra , reggade mig där för några minuter sedanVia Coinbase på telefonen, funkar kanon!
Bra , reggade mig där för några minuter sedan![]()
Smart drag! Finns en risk att man vaknar med magsår 27/12 om man ligger inne tungt på cert hos Avanza.Fegade ut så sålde med 7k i vinst på 50 minuter. Jo man tackar![]()
För du visste ju att det skulle vända upp? TA? Stödnivå...?Haha, vafan köpte man inte på sig mer i fallet... ???![]()
Jo det var lite så jag kände med. Så kändes bättre casha ut med bra vinst nu.Smart drag! Finns en risk att man vaknar med magsår 27/12 om man ligger inne tungt på cert hos Avanza.
Självklart inte, var mest ett konstaterande av hur volatilt det ärFör du visste ju att det skulle vända upp? TA? Stödnivå...?
Svårt att se stödnivå när det kan dippa ner 35-40% på bara några timmar, sjukaste jag sett på länge.För du visste ju att det skulle vända upp? TA? Stödnivå...?
Tack !Testa se om bittrex e öppet för reg nu. Bra ställe.
Önskar jag kunde gjort detsamma men min stop/loss på ETH, som jag tyckte var satt med marginal, passerades med råge innan handeln ens öppnatJo det var lite så jag kände med. Så kändes bättre casha ut med bra vinst nu.
Ja var ironisk, inte så sjukt med tanke på hypen senaste tiden.Svårt att se stödnivå när det kan dippa ner 35-40% på bara några timmar, sjukaste jag sett på länge.
En pommac och kalles kaviar menar du?Önskar jag kunde gjort detsamma men min stop/loss på ETH, som jag tyckte var satt med marginal, passerades med råge innan handeln ens öppnat
Nu är det bara att invänt den 27:e kl 8:45 och se om man ska hoppa från någon bro eller om det blir skumpa och kaviar till frukost![]()