• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Jag hade alldeles för mycket slantar på Certifikat så jag blev obekväm då det svänger så mycket. Jag sålde som tur av allt där för 2 dagar sen med en skaplig vinst. Köpte XRP och EOS för några tusingar inatt som bara får ligga där nu oavsett hur det går.
 
Har sneglat lite på den totala marknaden och på bara 1-2 timmar har 30 miljarder USD kommit tillbaka.

Den stora frågan är om man ska chansa och gå in i slutet av dagen och hoppas att helgen blir bättre?
 
Enda jag är lite orolig över är att amerikanerna kanske handlat på sig massor innan de gick och la sig precis vid dippen och att de kommer casha ut när de vaknar om några timmar och ser att allt gått upp 20% igen.

Eh, who am I kidding. Ingen som sysslar med krypto sover. Jag snittar typ 2h bra sömn per natt sen jag började :dead:
 
Försöker föra över pengar från coinbase till binance men det tar fan för evigt. Någon som vet hur lång tid det brukar ta? Använde mig av deras app den här gången.
 
Enda jag är lite orolig över är att amerikanerna kanske handlat på sig massor innan de gick och la sig precis vid dippen och att de kommer casha ut när de vaknar om några timmar och ser att allt gått upp 20% igen.

Eh, who am I kidding. Ingen som sysslar med krypto sover. Jag snittar typ 2h bra sömn per natt sen jag började :dead:
Är det amerikanerna som vaknar nu...? :bag:
 
Spännande att se vad som händer fram till nyår. Jag tror på nedgång ett tag till för att sedan rusa en bit in på nästa år
 
Tillbaka
Topp