Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, nya toklägsta var 12:e timme tar på resurserna...Enda som gör mig sur med den downswing e att jag inte har mer kapital att handla för![]()
Skulle köpt på 500kr men tänkte skriva klart en recension först. Nu uppe i 592kr så jag missade dippen. Kass som vanligt.@yonsson Köööööööp!![]()
Pengar? Menar du någon kryptovaluta?Försöker föra över pengar från coinbase till binance men det tar fan för evigt. Någon som vet hur lång tid det brukar ta? Använde mig av deras app den här gången.
Ja precis, köpte ethereum som jag vill köpa annat för.... Var lite snabb med min rant. Men överföringen verkar inte gått igenom =/Pengar? Menar du någon kryptovaluta?
Hur många confirmations har du på transaktionen? Dubbelkollat att mottagaradressen är rätt?Ja precis, köpte ethereum som jag vill köpa annat för.... Var lite snabb med min rant. Men överföringen verkar inte gått igenom =/
Är det amerikanerna som vaknar nu...?Enda jag är lite orolig över är att amerikanerna kanske handlat på sig massor innan de gick och la sig precis vid dippen och att de kommer casha ut när de vaknar om några timmar och ser att allt gått upp 20% igen.
Eh, who am I kidding. Ingen som sysslar med krypto sover. Jag snittar typ 2h bra sömn per natt sen jag började![]()
Antagligen....Är det amerikanerna som vaknar nu...?![]()
Nere i 505:- för 10 minuter sedan!Skulle köpt på 500kr men tänkte skriva klart en recension först. Nu uppe i 592kr så jag missade dippen. Kass som vanligt.
455 nuNere i 505:- för 10 minuter sedan!![]()
Man kan bara garva åt det! Snacka om panik!455 nu
Edit : 420 nu
Edit 2 : 400
Hur långt kommer det droppa?![]()
Jag köpte på mig en hel del för 438 och 45. För billigt för att avståMan kan bara garva åt det! Snacka om panik!
Samma för ETH!
Köpte på mig lite mer BTC ( 448:- ) och ETH ( 43,30:- )![]()
Man blir väl lite sur när man tänkte samma sak tidigare i dag och köpte på sig Avanza BTC cert för 550:-Fattar inte varför ni är så upprörda, det är ju kul att kunna köpa på sig lite till en lägre kurs.![]()
Jag hoppade precis i vattnet utan flytväst. Helvete vad nervös jag är hahahhaNu spricker bubblan, ta på er flytvästen gott folk
Jag hoppade precis i vattnet utan flytväst. Helvete vad nervös jag är hahahha
Jag köpte på mig en hel del för 438 och 45. För billigt för att avstå![]()