• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Som vanligt köper man högt :banghead:. Aja ligger fortfarande 100% upp sedan juni så ska inte klaga, ska se om jag kan få in lite mer pengar under mellandagarna och kanske köpa lågt för en gångs skull. Så får man väl hålla sig i skinnet fram tills mars så ska det nog ha gått bra.:greedy:

Som vanligt köper man högt :banghead:. Aja ligger fortfarande 100% upp sedan juni så ska inte klaga, ska se om jag kan få in lite mer pengar under mellandagarna och kanske köpa lågt för en gångs skull. Så får man väl hålla sig i skinnet fram tills mars så ska det nog ha gått bra.:greedy:
Mellandagsrean startade verkligen tidigt med alla coins...
Man tror att botten är nådd, sen sjunker det 25% mer på ett par timmar :eek:
Bubbelbristning fast man inte vill inse det? Tror inte det personligen, men man har ju haft fel förr :rolleyes:

Mellandagsrean startade verkligen tidigt med alla coins...
Man tror att botten är nådd, sen sjunker det 25% mer på ett par timmar :eek:
Bubbelbristning fast man inte vill inse det? Tror inte det personligen, men man har ju haft fel förr :rolleyes:
Jag vågar inte sälja mitt och vågar inte heller utnyttja situationen med svängningarna... I värsta fall torskar jag det jag har. Har insett att jag inte är en daytrader.

God jul boys ;)

2d40bd3.jpg

Tillbaka
Topp