Hjelm
Guld
Inte så lågt som du... 12 cent tror jag det blev.Vad gick du in på?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så lågt som du... 12 cent tror jag det blev.Vad gick du in på?![]()
"Jag tycker", "jag tror", "nu borde det" och "det känns som". Rolig tråd det här.
Jag får känslan av att dom just nu håller på att hämta sig efter en tvådagarsdipp. Min rekommendation är köp, men isf snabbt, innan dom hunnit upp i "ordinarie" nivåer.Är man för sen om man ska börja köpa lite olika valutor nu?![]()
Var handlar ni Verge? Inte Bitfinex väl?Alltså Verge! Yiihaa!![]()
Binance =)Var handlar ni Verge? Inte Bitfinex väl?
Dessvärre är "tro" och "tycka" det enda man kan göra i kryptovärlden"Jag tycker", "jag tror", "nu borde det" och "det känns som". Rolig tråd det här.
Kraken blir överbelastat hela tiden, men när man väl lyckas lägga en order eller göra ett uttag så funkar det braHaha... Kraken som gäller eller?
Då är man tillbaka där man var precis innan kraschen![]()
Fast inte när han skrev det, väl?Man? Eth är ju på 570euro jmf med 740 innan
Värt att köpa lite xbt nu?
Yes syftade på avanza, men om nivåerna fortfarande är låga när börsen öppnar igen så bör det väl vara köpläge?Stängt tills 27:e om du syftar på certifikat via Avanza![]()
Så länge du får magsårsmedicin i julklapp - visst, varför inte!Yes syftade på avanza, men om nivåerna fortfarande är låga när börsen öppnar igen så bör det väl vara köpläge?
På avanza kan du ju bara köpa euro/bitcoin eller SEK/bitcoinVad är bäst, handla certifikat via Avanza eller coins direkt via någon sida?
Eller ETH-cert.På avanza kan du ju bara köpa euro/bitcoin eller SEK/bitcoin
Eller ETH-cert.
Men frågan om cert vs coins har varit uppe minst åtta ggr redan bara i denna tråd. Det finns inget som är "bäst", bara olika.
Mellandagsrean startade verkligen tidigt med alla coins...Som vanligt köper man högt. Aja ligger fortfarande 100% upp sedan juni så ska inte klaga, ska se om jag kan få in lite mer pengar under mellandagarna och kanske köpa lågt för en gångs skull. Så får man väl hålla sig i skinnet fram tills mars så ska det nog ha gått bra.
![]()
Jag vågar inte sälja mitt och vågar inte heller utnyttja situationen med svängningarna... I värsta fall torskar jag det jag har. Har insett att jag inte är en daytrader.Mellandagsrean startade verkligen tidigt med alla coins...
Man tror att botten är nådd, sen sjunker det 25% mer på ett par timmar
Bubbelbristning fast man inte vill inse det? Tror inte det personligen, men man har ju haft fel förr![]()
God jul boys
![]()