• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

Vad tror vi om ZClassic? Snack om att dom ska forka' till Bitcoin Private...

Sjuk hype senaste veckorna. Var tvungen att hoppa på i.om sinnessjuk potentiell reward. Dock bör man nog vara mkt försiktig nu när den skjutit så jävligt.
 
Typ.. men men tack för hjälpen. Binance det är den som är bäst? Kinesisk...
När tror ni det börjar säljas på coinbase, kan man flytta över från binance till coinbase senare?
 
Det är lite charmen, det ska inte vara så jäkla lättillgängligt.

Sen, är det inte så att 4/5 av Ripple är "outgivna", så potential för sänkt kurs finns? Nu har jag också Ripple, men skulle inte lägga in alltför mycket pengar där.
 
Fan, jag har missat Ripples senaste run helt och hållet. Släppte Ripple i våras efter dess sjuka uppgång då. Hodl verkar vara bättre än att trada. :cigar:
 
Snart dags att ta hem vinsten i Ripple känns det som. Kanske.
Det ryktas ju om att Ripple är nästa valuta in i Coinbase... Jag tänker typ alla "casuals" som inte har så bra koll på hur många XRP som finns, ser att 1 XRP = ~1.5$ och tänker "fan, denna har jag ju råd att köpa 300st av! Tänk om den går upp lika högt som Bitcoin!"

Jag tror jag håller mina ett tag till...
 
Det ryktas ju om att Ripple är nästa valuta in i Coinbase... Jag tänker typ alla "casuals" som inte har så bra koll på hur många XRP som finns, ser att 1 XRP = ~1.5$ och tänker "fan, denna har jag ju råd att köpa 300st av! Tänk om den går upp lika högt som Bitcoin!"

Jag tror jag håller mina ett tag till...
.. med det sagt håller jag tummarna för att valarna inte dumpar ännu...
 
Jag tänker typ alla "casuals" som inte har så bra koll på hur många XRP som finns, ser att 1 XRP = ~1.5$ och tänker "fan, denna har jag ju råd att köpa 300st av! Tänk om den går upp lika högt som Bitcoin!"

Hört liknande många gånger :D Nån på top 10 MC e "svinbillig" - man kan köpa asmånga, så blir man miljonär sen när den går upp lika mkt som BTC :hilarious:
 
Hur tänker ni på de pengar ni "kliver ur" valutor med? Har ni en kryptovaluta ni tror på långsiktigt och som inte kastar sig upp och ner som en bergochdalbana som ni lägger över till, eller tar ni det i fiat?
 
Tillbaka
Topp